Pielęgnacja włosów to kategoria, w której mam sporo kosmetyków i w tym momencie skupiam się głównie na ich zużywaniu. Oczywiście większość z nich to moi ulubieńcy, więc używanie jest naprawdę przyjemne wbrew pozorom.  Czasami jednak i moje włosy kapryszą i pojawia się na nich łupież, więc w takich przypadkach stawiam na profesjonalną pielęgnację, która pomoże zażegnać problem na dłużej. I dzisiaj pokażę wam jednak iście włosową gratkę, czyli Dercos Box od Vichy, który otrzymałam dzięki współpracy z Pure Beauty. Ciekawi co w środku? To koniecznie ze mną zostańcie.

[współpraca reklamowa z Pure Beauty]

#JAkontraŁUPIEŻ #MEvsDANDRUFF #vichy #dercos #haircare #skincare #vichypoland #testowaniesponsorowane 



Pure Beauty Vichy Dercos box

Grafika boxa zdecydowanie nawiązuje do zawartości. W końcu w środku znajdziemy profesjonalną pielęgnację do włosów marki Vichy i pewną nowość, o której wam opowiem. 


Vichy dercos szampon przeciwłupieżowy włosy przetłuszczające,

DERCOS DS SZMAPON PRZECIWŁUPIEŻOWY WŁOSY NORMALNE I PRZETŁUSZCZAJĄCE

Ten szampon zdążyłam już trochę bliżej poznać dzięki dermoboxowi, który wylądował u mnie jakiś czas temu. Muszę przyznać, że to najskuteczniejszy i najlepszy szampon przeciwłupieżowy, jakiego miałam okazję używać. Dobrze oczyszcza skórę głowy, niweluje swędzenie, jeśli się pojawia oraz fajnie dodaje objętości włosom. Oczywiście łupież również jest opanowany dzięki temu produktowi, więc to jego niewątpliwy plus.


DERCOS DS SZAMPON PRZECIWŁUPIEŻOWY WŁOSY NORMALNE I PRZETŁUSZCZAJĄCE ECO REFILL

W pudełku oprócz pełnowymiarowego opakowania szamponu Dercos znalazłam również refill o pojemności 500 ml. Rozwiązanie naprawdę super, bo sam szampon bardzo lubię i kiedy się skończy, będę mogła swobodnie uzupełnić opakowanie, które już mam, a nie będę musiała kupować nowej butelki. W tym refillu mieści się aż 2.5 opakowania takiego szamponu, więc to tym bardziej plus i oszczędność w perspektywie czasu. 



Vichy Dercos szampon peelingujący K

DERCOS K PEELINGUJĄCY SZAMPON PRZECIWŁUPIEŻOWY 

Szamponu peelingującego tej marki nie miałam jeszcze okazji poznać, ale mam nadzieję, że zastąpi fajnie peeling do skóry głowy. W składzie ma drobinki peelingujące, więc liczę, że będzie fajnie oczyszczał skórę głowy, a jednocześnie nie będzie podrażniał przy dłuższym użytkowaniu. Myślę, że niedługo wejdzie do mojej pielęgnacji. 

I tak prezentuje się cała zawartość boxa Dercos. Przyznam, że naprawdę się cieszę z zapasu mojego ulubionego ostatnio szamponu Dercos DS. Mam też nadzieję, że uda mi się w końcu przetestować szampon peelingujący. 

Dajcie znać, czy mieliście już okazję poznać tę serię Vichy i co o niej myślicie.

3 komentarze:

  1. Ciekawi zestaw! Fajna opcja z tym refillem szamponu! Więcej marek powinno mieć takie coś w ofercie :) Najbardziej ciekawi mnie Peelingujący szampon :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam szampon peelingujący i jest naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.