Przyznam, że wiosny wyczekuję już z utęsknieniem, bo, zima jest aktualnie głównie deszczowa i szara. Niedługo będziemy zmieniać garderobę na lżejszą, kiedy nadejdą ciepłe dni, ale czy pamiętacie też o tym, że trzeba zmienić również pielęgnację? Jeśli nie to przychodzę do was dzisiaj z open boxem pudełka PURE BEAUTY, przygotuj skórę na wiosnę. 


[współpraca reklamowa z pure beauty]

pure beauty box przygotuj skórę na wiosnę


Grafika pudełka jak zawsze zachwyca i zdecydowanie kojarzy się z wiosną i z lżejszą pielęgnacją.  Sama nazwa pudełka też na to wskazuje. W końcu, kiedy robi się cieplej, chętniej sięgamy po produkty, które nawilżą skórę i dodadzą jej blasku. 



loreal revitalift filler serum 1,5% kwasu hialuronowego, loreal revitalift filler serum pod oczy kwas hialuronowy i kofeina, loreal revitalift filler krem wypełniający anti age spf 50

W boxie znalazłam trzy kosmetyki Loreal z serii Revitalift Filler, którą bardzo dobrze już znam i mam tutaj swoich ulubieńców, których warto znać. Seria z kwasem hialuronowym super sprawdziła się u mnie przy retinolu i nie tylko. 

Loreal Revitalift Filler serum do twarzy 1.5% kwas hialuronowy

Serum do twarzy jak na pewno pamiętacie, jest moim hitem pielęgnacyjnym i cieszę się, że mam je w swoich zbiorach. Ostatnio znów wróciło do mojej pielęgnacji. A za co je lubię? Ma lekką konsystencję, ale świetnie nawilża, odżywia, napina i rozświetla skórę. Z powodzeniem można je stosować przy kuracji retinolem, a także w codziennej pielęgnacji pod makijaż i spf. Dla mnie to serum to po prostu super kosmetyk, który naprawdę każda z nas powinna w swojej kosmetyczce mieć. 


Loreal Revitalift Filler serum pod oczy kwas hialuronowy i kofeina

Aktualnie kończę pierwsze opakowanie tego serum pod oczy, ale muszę przyznać, że jest ono nie tylko świetne pod względem pielęgnacji, ale również diabelnie wydajne. 
Przy tym produkcie warto zwrócić uwagę na aplikator. Metalowe kuleczki w tym wypadku to świetne rozwiązanie, ponieważ super masują skórę podczas nakładania produktu. Samo serum bardzo dobrze nawilża skórę pod oczami oraz świetnie napina i usuwa opuchliznę. Bardzo dobrze nadaje się pod makijaż. Ja na nie bardzo często nakładam ulubiony krem, ale solo również daje radę. 


Loreal Revitalift Filler  intensywnie wypełniający krem anti age  spf 50

Krem z filtrem w moim przypadku jest nieodzownym elementem pielęgnacji już dwa lata właściwie. Nie wyobrażam sobie nie mieć tego produktu w swojej kosmetyczce. Bardzo często zastępuje mi on krem na dzień , więc siłą rzeczy jest istotny. Przy kuracji retinolem jest to szczególnie ważny produkt na co dzień. Bardzo się cieszę, że będę miała okazję poznać kolejny krem od Loreal. Bardzo lubię ten z witaminą C z serii Revitalift Clinical, ale tego z kwasem hialuronowym jeszcze nie znam i chętnie sięgnę po niego jako po kolejny. Jestem naprawdę ciekawa, czy sprosta zadaniu i czy zaskarbi sobie moją sympatię. 


I tak prezentuje się cała zawartość boxa. Przyznam, że obok moich ulubieńców najbardziej interesuje mnie krem spf, w końcu wersja revitalift clinical podbiła moje serce, więc liczę, że i ten z kwasem hualuronowym okaże się moim ulubionym. 

5 komentarzy:

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.