Witajcie w kolejnym wpisie. Muszę powiedzieć, że pielęgnacja ciała przez lata była u mnie naprawdę zaniedbywanym tematem. I ograniczała się głównie do peelingowania i ulubionego żelu pod prysznic. Balsamowanie mocno zaniedbywałam i niestety moja skóra dzięki temu stała się sucha. Przez ostatnie dwa lata jednak walczę ze sobą, aby balsamu używać. Idzie mi to raz lepiej, raz gorzej, ale staram się mieć taką rutynę i dbać o nawilżenie ciała. Przez ostatnie tygodnie towarzyszy mi łazience świetny *krem multifunkcyjny z ceramidami marki Mixa. Jego popularność jest naprawdę uzasadniona, bo wiecie, że skradł i moje serce. Zatem należy mu się 5 minut w osobnym wpisie. 

[krem dostałam w jednym z boxów PB, ale nie jest to wpis reklamowy]

mixa ceramide protect krem multifunkcyjny nawilżający

MIXA SENSTISITVE SKIN EXPERT CERAMIDE PROTECT NAWILŻAJĄCY KREM OCHRONNY TWARZ, CIAŁO I DŁONIE znajdziecie w Rossmannie. Jego cena regularna to 59.99 zł za 400 ml. Warto jednak polować na promocje w tym przypadku. W Internecie cena waha się od 38 do 43 zł. 

mixa ceramide protect krem multifunkcyjny nawilżający

Ochrona i nawilżenie od marki Mixa dla Twojej bardzo suchej skóry, dzięki 10% formule wzbogaconej w najbardziej skuteczne składniki aktywne:
 
Ceramidy - naturalnie występujące w zewnętrznych warstwach naskórka, odpowiedzialne za wspieranie bariery ochronnej skóry.
Skwalan - znany ze swoich właściwości zatrzymywania wilgoci w naskórku.
Glicerynę - znaną ze swoich właściwości intensywnie nawilżających i ochronnych.

Potwierdzona skuteczność - multifunkcyjny krem już od 1. użycia nawilża, chroni i wspiera barierę ochronną skóry.

Właściwości: bezzapachowa, nietłusta formuła, szybko się wchłania.


Jeśli chodzi o obietnice producenta, to muszę się zgodzić jak w niewielu przypadkach z każdym punktem. Samego kremu zaczęłam używać właściwie w idealnym momencie, bo moja skóra była mocno podrażniona i wysuszona, więc ten produkt mógł się naprawdę popisać swoim działaniem.

Producent pisze o tym, że krem można stosować na twarz, ciało i dłonie. Ja zacznę od środkowego zastosowania, bo tak najpierw postanowiłam przetestować ten kosmetyk.  Efekty widoczne właściwie po niecałym tygodniu stosowania, bo moja skóra na ciele zaczęła wracać do siebie i powoli się regenerować. Podrażnienie ustępowało, a skóra była coraz lepiej nawilżona, a jednocześnie  ciało nie lepiło się i nie było tłuste, za co naprawdę cenię ten kosmetyk. 

Jeśli chodzi o twarz, tutaj byłam nieco bardziej sceptyczna, ale postanowiłam, że mimo wszystko spróbuję i tego zastosowania razem ze sprawdzoną pielęgnacją. Muszę powiedzieć, że doceniłam właściwości tego produktu szczególnie przy retinolu, bo nie tylko świetnie nawilżał cerę, ale regenerował i uspokajał zaczerwienienie. Oczywiście nie zapychał i na twarzy również nie pozostała po nim nigdy tłusta warstwa. 
Do dłoni również sprawdził się super, bo dawał świetne nawilżenie dla bardzo suchej skóry, a jednocześnie nie zostawiał tłustej warstwy, więc nie było konieczne czekanie aż się wchłonie, aby wrócić do innych czynności. Krem bardzo dobrze też działał na mocno wysuszone dłonie przez mydło lub alergię. 

W składzie znajdziemy skwalan, glicerynę, masło shea i ceramidy. 


mixa ceramide protect krem multifunkcyjny nawilżający

Konsystencja jak widzicie, jest naprawdę gęsta, ale niech was to nie zwiedzie. Krem po aplikacji na skórze zamienia się w o wiele lżejszą postać i bardzo szybko się wchłania zarówno w ciało, jak i twarz oraz dłonie. Jeśli chodzi o zapach, krem jest całkowicie pozbawiony zapachu, więc będzie super rozwiązaniem dla alergików na przykład. 


Podsumowując, pierwszy raz muszę powiedzieć, że wielofunkcyjny produkt okazał się super rozwiązaniem i jestem z niego naprawdę zadowolona. Sprawdził się zarówno na ciele, na twarzy, jak i na dłoniach. W przypadku tego kosmetyku nie ma obaw, że jest tłusty i zapycha. Jego konsystencja jest naprawdę lekka i totalnie nie zostawia na skórze żadnej warstwy, a wchłania się ekspresowo. Ja jestem w nim totalnie zakochana i aktualnie używam kolejnego opakowania, bo jest to mój must have po prostu, który i wam bardzo polecam. 

Dajcie znać, czy mieliście już okazję poznać ten produkt i jak u was się sprawdził. 

1 komentarz:

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.