Kiedy zaczynałam świadomą pielęgnację włosów, wiele aspektów tego było mi obcych i musiałam się nauczyć obsługiwać swoje włosy, co nie zawsze było łatwe i przyjemne, ale nie żałuję tej decyzji. Dzięki temu wiele się zmieniło, choć ja nadal włosowym ekspertem nie jestem i ciągle się uczę pielęgnacji mojej przetłuszczającej się skóry głowy, która bywa wymagająca. W końcu piękne włosy zaczynają się od zdrowej skóry głowy. I dzisiaj pokażę wam świetny box Vichy Dercos, który pomoże mi zadbać właśnie o ten aspekt.

[współpraca reklamowa z pure Beauty] 

#JAkontraŁUPIEŻ #MEvsDANDRUFF #MEvsHAIRLOSS #vichy #dercos #haircare @vichylaboratoires


Vichy dercos od zdrowej skóry głowy do pięknych włosów

Boks jak widzicie, jest na zewnątrz minimalistyczny, ale zawiera główne hasło, które zdecydowanie powinno przyświecać pielęgnacji włosów zawsze. 


Vichy dercos od zdrowej skóry głowy do pięknych włosów szampony

W środku znalazłam trzy szampony Vichy Dercos. Zieloną wersję już znam, ale dwie pozostałe to dla mnie całkowicie nowe produkty.


vichy dercos szampon przeciwłupieżowy, vichy dercos energy szampon wzmacniający, vichy dercos szampon normalizujący

VICHY DERCOS SZAMPON PRZECIWŁUPIEŻOWY SELEN DS KWAS SALICYLOWY 

Szampon przeciwłupieżowy już bardzo dobrze znam, ponieważ niedawno zużyłam swoje pierwsze opakowanie. Muszę powiedzieć, że oprócz bardzo dobrego oczyszczania skóry głowy on świetnie łagodzi swędzenie i podrażnienia, a także genialnie pozbywa się łupieżu. Ma bardzo gęstą konsystencję, która super się pieni. Wpływa to bardzo dobrze na wydajność produktu, ponieważ nie trzeba go wiele, aby umyć głowę.  Szampon nie powoduje też wysuszenia ani nie plącze włosów. 


VICHY DERCOS ENERGY SZAMPON WZMACNIAJĄCY AMINRXIL I NIACYNAMID 

W kwestii wypadania włosów zdarza mi się to raczej sezonowo i szampony w moim przypadku radzą sobie z tym bardzo dobrze. Ten brzmi równie ciekawie, ponieważ ma dodawać też objętości i wzmacniać włosy oprócz ograniczenia wypadania włosów. Myślę, że się polubimy. 


VICHY DERCOS SZAMPON NORMALIZUJĄCY SEBUM CYNK PCA I KRZEMIONKA 

W moim przypadku szampon ograniczający sebum zdecydowanie też będzie miał co robić przy aktualnej pogodzie. W upał moje włosy zdecydowanie szybciej się przetłuszczają, więc pole do popisu będzie z działaniem. Dodatkowo szampon ma działać też na skórę głowy w tej kwestii, więc tym bardziej jestem ciekawa jego działania. 




vichy dercos szampon przeciwłupieżowy, vichy dercos energy szampon wzmacniający, vichy dercos szampon normalizujący buteleczki

I tak prezentuje się cała zawartość boxa Dercos os Vichy. Wszystkie trzy szampony zdecydowanie będą pasowały do mojej pielęgnacji i na pewno świetnie się sprawdzą. Jestem szczególnie ciekawa wersji wzmacniającej i ograniczającej sebum. Przeciwłupieżową wersję znam już i bardzo polecam każdemu, kto zmaga się z problemem łupieżu. 


Dajcie znać, jak wy dbacie o swoją skórę głowy. 

1 komentarz:

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.