Dzisiaj przychodzę do was z wyjątkowym open boxem i wyjątkowym pudełkiem od Pure Beauty, Garnier i Nyx professional Cosmetics. Z okazji miesiąca dumy marki połączyły siły i stworzyły naprawdę wyjątkowy box, który wypełniony jest super produktami. Ciekawi, co znalazłam w środku? Bo ja nie mogę się doczekać, aby wam to pokazać.


[współpraca reklamowa z Pure Beauty]



pure beauty beauty for all



Grafika pudełka bardzo ładnie nawiązuje do miesiąca dumy i zdecydowanie do mnie przemawia. Właściwie nie ma takiej grafiki pudełka, która by mi się nie podobała. 


pure beauty beauty for all

Jak widzicie, pudełko jest naprawdę wypełnione po brzegi. A co w środku?


GARNIER SKIN NATURALS VITAMIN C ROZŚWIETLAJĄCA MASECZKA DO TWARZY, GARNIER SKIN NATURALS HYDRA BOMB MASECZKA DO TWARZY W PŁACHCIE NAWILŻAJĄCA I UJĘDRNIAJĄCA, GARNIER SKIN NATURALS HYALURONIC ALOE NAWILŻAJĄCA I REWITALIZUJĄCA MASECZKA W PŁACHCIE, GARNIER SKIN NATURALS MASECZKA DO TWARZY NAWILŻAJĄCA I WYGŁADZAJĄCA

GARNIER SKIN NATURALS VITAMIN C ROZŚWIETLAJĄCA MASECZKA DO TWARZY, GARNIER SKIN NATURALS HYDRA BOMB MASECZKA DO TWARZY W PŁACHCIE NAWILŻAJĄCA I UJĘDRNIAJĄCA, GARNIER SKIN NATURALS HYALURONIC ALOE NAWILŻAJĄCA I REWITALIZUJĄCA MASECZKA W PŁACHCIE, GARNIER SKIN NATURALS MASECZKA DO TWARZY NAWILŻAJĄCA I WYGŁADZAJĄCA

Na pierwszy ogień idzie zestaw maseczek od Garnier. Znajdziemy tutaj wersję aloesową, witaminę C, granat i czerwone winogrona. Naprawdę zacny zestaw maseczek, które na pewno umilą mi pielęgnację w upały i nie tylko. 


garnier skin naturals płyn micelarny pride 3w1

GARNIER SKIN NATURALS PŁYN MICELARNY PRIDE 3W1

Słynny różowy płyn micelarny 3w1 tym razem dostał specjalne tęczowe opakowanie. Oczywiście sam produkt w środku jak zawsze jest niezawodny. I aktualnie wylądował w mojej łazience znów. Uwielbiam nim zmywać makijaż, a i spf też świetnie schodzi dzięki temu płynowi. 




garnier fructis goodbaye damage keratin filler odżywka odbudowująca

GARNIER FRUCTIS GOODBAYE DAMAGE KERATIN FILLER ODBUDOWUJĄCA ODŻYWKA DO WŁOSÓW

Kolejny produkt to oczywiście coś do włosów. Odbudowującej odżywki z keratyną jeszcze nie znam, ale chętnie poznam ten kosmetyk. Z tej serii bardzo lubię odżywkę bs spłukiwania, więc liczę, że i keratynę w tym wydaniu moje kosmyki też polubią. 


nyx professional makeup fat drip oil,  nyx professional make up vivid bright eyeliner


NYX PROFESSIONAL MAKEUP FAT OIL DRIP OLEJEK DO UST 01 MY MAIN
NYX PROFESSIONAL MAKE UP VIVID BRIGHTS EYELINER W PĘDZELKU LILAC INK

Ostanie kosmetyki to oczywiście produkty od marki Nyx. Fioletowy eyeliner vivid bright  i olejek do ust fat oil  to moje pierwsze kosmetyki od tej marki. Jestem szczególnie ciekawa olejku, ponieważ święci on ostatnio triumfy w Internecie i wiele osób go poleca. Mam nadzieję, że i u mnie się sprawdzi. 


I tak prezentuje się cała zawartość pudełka Beauty for all. Moim zdaniem jest naprawdę zacna. Najbardziej ciekawią mnie oczywiście produkty marki Nyx, ponieważ mam do czynienia z tą marką po raz pierwszy. 

1 komentarz:

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.