Witam was kochane :) Troszkę z wieczora :) Dzisiaj chciałabym wam opowiedzieć o kolejnym cudzie firmy Alterra, który stał się moim ulubieńcem jednocześnie robiąc coś bardzo dobrego dla moich włosów. Produkt jest znany i lubiany przez większość z was, więc i ja jestem dumna posiadaczką .
Wspomniałam o nim w  sierpniowym poście zakupowym. Używam ponad miesiąc maski do włosów bo niej mowa ponad miesiąc już więc myślę, że czas podzielić się z wami moimi wrażeniami.

A oto nasza bohaterka: 




Nazwa: Alterra maska nawilżająca do włosów suchych i zniszczonych aloes i granat
Pojemność: tuba 150ml 
Cena: 5,99zł na promocji, w cenie regularnej ok 10zł 


A teraz sprawdźmy co nam obiecuje nasz producent:

Każde włosy zasługują na indywidualną pielęgnację. Do produkcji maski nawilżającej do włosów Alterra zastosowaliśmy specjalnie dobrane składniki najwyższej jakości: wartościowa kompozycja pielęgnacyjna z wyciągami z aloesu*,granatu* i kwiatów akacji*,dodatkowo pielęgnuje włosy, nawilża je i dostarcza włosom zniszczonym nowej energii.
* z kontrolowanej biologicznie uprawy.
Stosowanie:
1x w tygodniu wmasowywać w mokre włosy , pozostawiać na czas odpowiedni do ich  potrzeb i spłukać dostateczną ilością wody. Wypróbuj również nasz szampon nawilżający Alterra z granatem i aloesem.

Gwarantowane cechy produktu: -nie zawiera syntetycznych barwników, substancji zapachowych i konserwujących -bez silikonów, parafiny i innych związków olejów mineralnych -dobra tolerancja przez skórę potwierdzona dermatologicznie-produkt nie zawiera substancji pochodzenia zwierzęcego  



Skład: 





Wygląd maski: 


Moja opinia:

Maska zamknięta jest w białej, miękkiej tubie z bordową zakrętką. Zamykana na klik, który jest szczelny, nie zacina się i nie psuje. Produktu używam ponad miesiąc już.

Produktu używam raz w tygodniu na czyste włosy po umyciu tzn. standardowo myję włosy, nakładam odżywkę i potem maskę na 15-30 min z ręcznikiem na głowie. I efekt jest genialny od pierwszego użycia. Włosy chłoną maskę więc niewiele jej spłukuje. Po użyciu są miękkie, lejące, nawilżone, błyszczące, zdrowe, gładkie. Przy regularnym używaniu mam ten cudowny efekt calutki czas i jestem naprawdę zadowolona. Nie puszą się Moje włosy wręcz kochają tą maskę. Bardzo je ratuje po przesuszeniu szamponem Joanna z biosiarką i bursztynem, co mnie bardzo satysfakcjonuje. Bo ten szampon po zmianie składu nie jest najfajniejszy dla włosów. Co więcej, zapach maski jest tak samo nieziemski, jak odżywki. Czuć słodki granat, który uwielbiam. Zapach nie jest nurzący ani duszący. Wręcz przeciwnie. Umila nam oczekiwanie na wchłonięcie maski :).

Na włosach zostaje przez dłuższą chwilę, więc nie jest źle. Konsystencja jest gęsta i kremowa. Łatwo rozprowadza się na włosach i nie spływa z nich co najważniejsze. Nie zaburza działania mojej odżywki na objętość, a wręcz je uzupełnia i tutaj kolejny plus. Kolor maski jest biały.

Atutem jest również cena, ponieważ, jak i na promocji tak i w cenie regularnej nie płacimy wiele, a dostajemy produkt świetny i z dużą ilością naturalnych składników.
Z tej serii posiadam również taką małą odżywkę 50 ml i też jestem z niej zadowolona, bo bywa, że nakładam ją na same końcówki włosów z efektem bardzo dobrym.
Produkt nie podrażnia skóry głowy w żaden sposób. Nie powoduje wysuszania ani żadnych innych złych efektów.
Podsumowując: 

Plusy: 
-cena
-konsystencja gęsta i kremowa
-pozostawia włosy nawilżone, gładkie, miękkie, zdrowo wyglądające, błyszczące i lejące 
-ratuje moje włosy po myciu szamponem z Joanny 
-zapach jest nienużący, słodki, nie dusi i nie nudzi się po czasie, pozostaje na włosach przez dłuższą chwilę
-dobrze rozprowadza się na włosach i nie spływa z nich
-kolor ma biały
-używana na spółkę z odżywką daje równie dobre efekty jak solo 
-nie podrażnia skóry głowy
-nie powoduje wysuszenia 
-dobrze współpracuje z innymi produktami, które używam do włosów.
-jest wydajna

Minusów brak. 

Czy kupię ponownie? Tak, na pewno. 


Z produktu jestem w pełni zadowolona. 
I polecam go wam z czystym sumieniem . Pozdrawiam was kochane do następnej notki. Buziaki:*:*:*:*:*. 
Zostawiajcie swoje opinie i komentarze :)






34 komentarze:


  1. Nie próbowałam jeszcze nic z Alterry, ale czytam dużo pozytywnych opinii :) Jak tylko moje zapasy stopnieją sięgne po tę firmę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam tylko odżywkę z tej serii, ale maskę też na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kurczę a mi się nie sprawdziła ta seria... w ogóle!:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja miałam odżywkę z tej serii, która ma prawie identyczny skład, ale była taka średnia dla moich włosów. Ale fajnie, że Twoje włosy polubiły ta maskę:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam tej maski, ale zakupiłam nie dawno odżywkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I słusznie bo i ja posiadam odżywke i dobrze mi się sprawdza :-)

      Usuń
  6. Bardzo lubię Alterrę :) seria z granatem bardzo służ moim włosom :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobrze, że się u Ciebie sprawdza. Ja próbowałam szampon z tej serii i w sumie był niezły. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę wypróbować, cena promocyjna mnie kusi. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. skoro dziala to musze przetestowac! <3

    zapraszam: gertama.blogspot.com
    obserwujemy? odp u mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam jeszcze nic z tej firmy:))

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja tej maski nie polubiłam, a wręcz przeciwnie, jak dla mnie sprawdziła się tragicznie. Super, że u Ciebie jest lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No wszystko jest na tak w jej przypadku. Naprawdę uratowała mi włosy plus moja nie zastąpiona pani fryzejrka :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam jeszcze nic z Altery ! Muszę spróbować z tą maską :D

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie ta maska nie zdała egzaminu niestety.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam z tej serii szampon i odżywkę, ale jeszcze nie używałam ;) Mam nadzieję, że mi też się sprawdzi ta seria ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam taką nadzieję, że będziesz równie zadowolona z tej serii jak ja :)

      Usuń
  16. Dobrze wiedzieć, że taki fajny kosmetyk! I w dodatku taniutki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię tą maskę, już od dawna używam jej na zmianę z innymi odżywkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. super że nie ma minusków! A więc super!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cieszę się bardzo i wart wypróbowania :-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam ją, zawsze po myciu nawet na 5 sekund musze ją mieć :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.