Witam was kochane z wieczorną porą :). Kurcze coraz częściej zauważam, że szybciej robi się ciemno na zewnątrz. Też tak macie? Jakoś tak lubię gdy dzień jest długi, a tutaj nagle nie ma jeszcze 17 a już jest ciemno. Normalnie przerażenie, ale damy radę.

Dzisiejszy post jest odrobinę spóźniony czasowo jeśli chodzi o porę roku, ale niech będzie, że to wina mojego szybkiego kojarzenia rzeczywistości. Mianowicie chciałabym wam opowiedzieć o moim ulubieńcu wielkim w kwestii kremów do rąk. Jak wiadomo powszechnie każda z nas go potrzebuje, szczególnie jeśli pewne prace domowe wykonujemy bez rękawiczek czego nie zalecam raczej.


A oto nasz bohater i parę słów o nim :




Nazwa: Nivea krem błyskawicznie nawilżający 
Cena:ok 8, 99zł czasem można trafić na promocję
Pojemność: 75ml   
 Dostępność: Rossmann, Natura

Obietnice producenta: Czy chcesz kremu do rąk który zapewni natychmiastową dawkę nawilżenia, zadba o Twoje dłonie i nie pozostawi uczucia lepkości? Wypróbuj Błyskawicznie Nawilżający krem do rąk Nivea.Gwarancja jakości Nivea: Produkt przebadany dermatologicznie.

Sposób użycia:Wmasować w dłonie odpowiednio do potrzeb. 



Skład: 



Wygląd naszego przyjemniaczka: 



Moja opinia: 

Ten krem odkryłam przez przypadek 2 lata temu, kiedy dostałam go w zestawie kosmetyków Nivea pod choinkę.
I przepadłam na amen. Miałam z x opakowań :)
Opakowany jest w wygodną, miękką tubkę zamykaną na klik. Klik jest całkiem solidnie wykonany, nie złamał mi się nigdy ani nie uszkodził w żaden inny sposób.
Spokojnie może stać na głowie, aby krem cały czas ściekał na dół, żeby ułatwić nam wykorzystanie kosmetyku do końca.

Jego działanie oceniam bardzo pozytywnie, dlatego, że ratuje moje dłonie z najgorszych stanów wysuszenia po pracach domowych bez użycia rękawiczek np., kiedy szoruję wannę w łazience za pomocą mleczka czyszczącego, a więc nawilża super. Pozostawia moją skórę dłoni gładką, miękką, nawilżoną więc to jest jak najbardziej na tak.
Nie zostawia na dłoniach żadnej dziwnej warstwy, szybko się wchłania i pięknie pachnie.
Zapach jest morski, delikatny i nienachalny, bardzo przyjemny również.

Kosmetyk ma konsystencję lekką, gęstą, ale na tyle mokrą, by przynieść nam szybkie nawilżenie, bez żadnych efektów ubocznych typu lepkość rąk choćby.
Produkt jest bardzo wydajny, bo mam go kilka miesięcy i jest dopiero kawałek ponad połowę tubki.
Cena jest w porządku i myślę, że całkiem adekwatna do tego, co robi. Najlepszy jest na okres wiosenno-letni bądź do zwykłego użytku domowego, czyli wieczornego smarowania rąk tak jak ja robię to często.

Nie łatwo go zmyć z naszych rąk, więc to kolejny plus, że dobrze się ich trzyma.
Nie uczula również, nie powoduje żadnych podrażnień ani innych skutków ubocznych.
Całkiem dobrze nadaje się do suchej skóry, bo mama też mi go podbiera, to wiem :)
Nie mam do niego totalnie żadnych zastrzeżeń i na pewno kupię jeszcze wiele opakowań tego kremu, bez dwóch zdań.
Ten kosmetyk uważam za mój must have. Taki KWC najlepszy ze wszystkich, jakie miałam wcześniej.



Plusy:

-cena

-opakowanie, które może stać na głowie i jest miękkie

-solidny klik, który się nie psuje

-zapach, który jest delikatny, przyjemny, nienachalny. Utrzymuje się na naszych dłoniach długo.

-bardzo dobrze i szybko nawilża, pozostawiając skórę dłoni miękką, gładką, nawilżoną

-konsystencja, która jest gęsta, lekka i na tyle mokra, aby sprostać zadaniu nawilżenia naszych dłoni

-wydajność, bo po kilku miesiącach mam dopiero połowę tubki

-nie powoduje lepkości rąk

- nie łatwo go zmyć z naszych rąk

nie powoduje podrażnień, nie uczula

-nadaje się całkiem dobrze do suchej skóry

-nadaje się jak najbardziej do użytku domowego cały rok, jak i na cieplejsze okresy wiosenno-letnie

-szybko się wchłania



Minusy:
brak 


I tak oto prezentuje się mój ulubieniec w kwestii kremów, mam jeszcze innego ale o tym kiedy indziej :). 



Pozdrawiam was kochane do następnej notki. Buziaki :*:*:*:*:*:*:*. 

Zostawiajcie swoje opinie i komentarze :)
Dziękuję wam za odwiedziny i komentarze, a nowe czytelniczki zapraszam do subskrypcji bloga, jeśli tylko wam się u mnie spodoba :). 




13 komentarzy:

  1. Używałam i potwierdzam każde słowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam go. Generalnie nie używałam nigdy kremów do rąk. Głównie przez to, że nie miałam nigdy problemów z przesuszonymi dłoniami i strasznie nie lubię warstwy kremu na dłoniach... Ale ostatnio się przemogłam i używam. Bardzo ciekawa recenzja :) Pozdrawiam serdecznie i życzę milego wieczorku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie warstwa kremu nie przeszkadza a wręcz przeciwnie jest zbawienna dla mnie kiedy sa suche. Natomiast nie lubie jak krem zostawia lepka warstwe na dłoniach i łatwo się zmywa ;-). Nivea spełnia moje oczekiwania ;-).

      Usuń
  3. Już koło 16 robi się szaro i zaczyna się ściemniać :( Wychodzę z domu rano jest ciemno, wracam do domu późnym popołudniem - jest ciemno :D
    Kremu nie miałam, ale chętnie wypróbuję skoro dobrze i szybko nawilża :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Popadam w przerażenie bo mam to samo albo lepiej wychodze późnym popoludniem a wracam po kompletnej ciemnicy. A myślę że warto go wypróbować bo odkad go mam przepadlam ;-)

      Usuń
  4. Jak ja dawno nie miałam nic z tej firmy :) A temu kremowi muszę się przyjrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to obowiązek wręcz żeby był krem nivea soft do twarzy i krem nivea do rak błyskawicznie nawilzajacy ;-). Warto mu się przyjrzeć ;-)

      Usuń
  5. Hmmm... Ciekawe :-) musiałabym na sobie wypróbować :-) jak narazie mam już jeden swój ulubiony krem do rąk z eweline i zawsze do niego wracam bo na moich dłoniach sprawdza się najlepiej :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To polecam kiedyś dla odmiany jeśli będziesz miała ochotę :). Natomiast dla mnie nivea jest ulubieńcem i zawsze wracam do niego żaden inny krem nie sprawdza się tak super przynajmniej u mnie :)

      Usuń
  6. Ja jakoś nie mogę znieść zapachu w kremach Nivea :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co kto lubi generalnie, aczkolwiek ja się przyzwyczaiłam do tego zapachu i nawet go lubię :)

      Usuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.