Witam was kochane w kolejnej notce :). Dzisiaj chciałabym wam opowiedzieć, o moim kolejnym ulubionym żelu Isana. Wspominałam wam wiele razy, że jestem ich miłośniczką, i w tym wypadku się nie zawiodłam po raz kolejny.


A teraz przedstawiam wam bohatera dzisiejszego posta:



 Nazwa: Isana kremowy żel pod prysznic kwiat pomarańczy i jogurt
Pojemność: 300ml
Cena:2,99zł
Dostępność: Drogerie Rossmann




Obietnice producenta:

żel pod prysznic kwiat pomarańczy i jogurt
*Czyści i pielęgnuje
*Działanie pielęgnacyjne Isana kremowy żel pod prysznic kwiat pomarańczy i jogurt umożliwia optymalna pielęgnację wrażliwej skóry. Łagodny kompleks pielęgnacyjny pomagać utrzymać równowagę wilgotności skóry i w ten sposób chroni ją przed wysuszeniem. 
*Tolerancja przez skórę; pH przyjazne dla skóry-potwierdzone dermatologicznie. 



Skład:






Wygląd żelu i otworek przez który go wydobywamy:







Moja opinia:

Żel opakowany jest w buteleczkę zamykaną na klik z odpowiedniej wielkości otworem, z którego wydobywamy produkt.
Opakowanie utrzymane jest w tonacji kremowo-żółtej.
Klik jest szczelny, więc nic nie wydostaje się z opakowania bez naszej wiedzy.
Napisy nie ścierają się z opakowania, a samo opakowanie jest miękkie i nie sprawia trudności przy aplikacji, wydobywa się odpowiednia ilość kosmetyku.

Konsystencja żelu jest dość rzadka, ale nie lejąca, żeby nam uciekała przez palce.
Pianę przy myciu wytwarza całkiem fajną, taką w sam raz.
Bardzo dobrze spełnia swoją funkcję mycia, nie wysuszają przy tym skóry, ani nie powodując żadnych podrażnień.

Zapach jest słodki głównie, co na tę porę roku jest fajnym rozwiązaniem. Oczywiście nie jest duszący ani nużący, umila nam codzienne kąpiele.

Jak widzicie po ponad miesiącu używania, została połowa, więc wydajność jest na plus, tak jak i cena, która jest nad wyraz śmieszna, bo za całe 2,99 zł mamy fajny produkt.
Nie zauważyłam po nim również palącej potrzeby smarowania się balsamem.

Jest kolejny mój ulubieniec w kwestii żeli Isana, zapewne nie ostatni, bo jeszcze trochę do wypróbowania mi zostało i z przyjemnością odkryję kolejne zapachy.


Plusy:
-wydajność
-dostępność
-cena śmiesznie niska
-nie podrażnia skóry ani nie wysusza jej
-nie uczula
-słodki zapach umila nam kąpiel,
-klik jest szczelny, nic nie wydobywa się z niego bez naszej wiedzy
-opakowanie może stać "na głowie", abyśmy mogły wydobyć produkt do końca  bez problemów
-wytwarza odpowiednią ilość piany
-po umyciu nie ma palącej potrzeby smarowania się balsamem
-z opakowania wydobywa się odpowiednią ilość kosmetyku



Minusy:
brak

Pozdrawiam was kochane do następnej notki. Buziaki :*:*:*:*:*:*.
Zostawiajcie swoje opinie i komentarze.
Nowe czytelniczki zapraszam do obserwacji bloga, jeśli tylko wam się tutaj spodoba :)



36 komentarzy:

  1. Tanie i dobre :) Takie są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dotąd nie używałam żeli Isana, ale odkąd zaczęłaś się wypowiadać o nich pozytywnie zakupiłam jedno opakowanie i odtąd bardzo je polubiłam i dość często kupuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem wielką ich miłośniczką, a i cieszę się że ty je lubisz :)

      Usuń
  3. Ja niestety nie mogę ich używać, bo mnie wysuszają do tego stopnia, że skóra aż mnie swędzi :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też lubie ich żele pod prysznic, tanie i dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusisz tą Isaną ! ;) Myślę że przypadłby mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. To fajnie i mam nadzieję, że miło ci się będzie go używało :)

      Usuń
  7. Miałam kiedyś. Fajny żel jak za tą cenę, ale wydajność jest raczej kiepska.

    OdpowiedzUsuń
  8. Tej wersji chyba jeszcze nie miałam :)
    Ale Isankę lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak i ja :). W przyszłości zapoluję jeszcze na parę innych wersji :)

      Usuń
  9. Miałam go, zapach bardzo przypadł mi do gustu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mialam ale moze wyprobuje:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kwiat pomarańczy i jogurt... ciekawe zestawienie...

    OdpowiedzUsuń
  12. Dosłownie pół godziny temu go kupiłam. Pachnie pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Masz rację bo najbardziej je lubię i najczęściej do nich wracam :)

      Usuń
  14. Lubię żele z Isany, ale tego jeszcze nie miałam. Będę musiała koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Oj kusisz tym żelem kusisz :P

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaka szkoda, że nie mam prysznica-omija mnie testowanie tych wszystkich żeli pod prysznic:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja go nie testuje pod prysznicem tylko w wannie dla mnie to nie jest przeszkoda wielka :). Także śmiało kupuj sobie żele pod prysznic i napisem pod prysznic się nie przejmuj, że od razu trzeba go mieć, ja nie mam kabiny i żyję :)

      Usuń
  17. Ciekawi mnie zapaszek, muszę na żywo obadać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chętnie sięgam po żele z Isany bo są tanie i dobre :) Czasami zużywam je już w półtora tygodnia, bo lubię jak jest duuuużo piany :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudne są to fakt :). Natomiast ja na fajną piankę mam inną tajemnicę ale to zdradzę jak wytestuję :)

      Usuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.