Witam was kochane bardzo serdecznie, dzisiaj będzie post niekosmetyczny a to sprawą Jagody91, której serdecznie dziękuję , za nominację do Liebster Blogger Award. Jest to moja trzecia nominacja. Zasad nie będę przypominać bo wszystkie je znacie zapewne doskonale :).

W takim razie przejdźmy do pytań i odpowiedzi na nie:


1. Gdybyś miała wehikuł czasu, gdzieś byś pojechała?

Bardzo ciekawe pytanie. Gdybym miała wehikuł czasu zapewne przeniosłabym się do prehistorii, chciałabym zobaczyć na własne oczy dinozaury, jak wyglądała ziemia w tamtym czasie, tak na żywo. Myślę, że byłaby to ciekawa podróż, może odkryłabym coś nowego, o czym nikt wcześniej nie wiedział :)


2. Twój ulubiony film i dlaczego??

Mój ulubiony film to Harry Potter bezsprzecznie. Sam film jak i książka pokazują czym jest przyjaźń, lojalność wobec przyjaciół, jak wielka jest siła miłości , jak przezwyciężyć trudności i pokonać je. Szczerze powiem, że ta seria towarzyszyła mi przez całe dzieciństwo po dorosłość. Jest w tym coś co przyciąga to fakt.



3. Rozpuszczalna czy parzona?


Zdecydowanie rozpuszczalna, parzonej nie lubię . Po za tym mam limit na kawę, ze względu na nadciśnienie, więc jedna dziennie nie za mocna jest idealnym rozwiązaniem :).


4. Jakiego języka chciałabyś się jeszcze nauczyć?

Myślę, że francuskiego chciałabym się jeszcze nauczyć, wtedy mogłabym pojechać z moim TŻ na taką romantyczną wycieczkę do Paryża. Może kiedyś to się uda zrealizować :)

 5.Twój sposób na relaks??

Na relaks mam dwa sposoby: pierwszy to pachnąca kąpiel z pianką po ciężkim dniu, bądź domowe spa raz w tygodniu. Natomiast sposób numer dwa to dobra książka, kocyk, kubek ulubionej herbaty i jest świetnie :)


6. Za co najbardziej lubisz siebie?

To pytanie jest nieco trudne jeśli o mnie chodzi, ale myślę, że lubię siebie za swój upór ale ten pozytywny, który pomaga w dążeniu do małych celów :)


7. Co  najbardziej cenisz w innych?

W innych ludziach najbardziej cenię szczerość , bo najlepsza jest najgorsza prawda niż kłamstwo.


8.Twój niezawodny kosmetyk ?

Micelarny żel do demakijażu z be beauty :). Zmywa mój makijaż idealnie, w każdej sytuacji :)


9.Najbardziej tęsknisz za ...

Za dzieciństwem, kiedy człowiek nie musi się niczym martwić, żyje tym co jest tu i teraz i jest szczęśliwych. Cieszą go wszystkie małe rzeczy.

 10. Twoja wymarzona praca to..
 Chciałabym zostać tłumaczem języka angielskiego, mam nadzieję, że uda mi się kiedyś spełnić to marzenie. Nie mówię oczywiście, że studiowanie polonistyki jest złe, ale tłumacz zawsze był moim marzeniem i myślę, że jedno drugiemu nie przeszkadza :)

11. Najwięcej radości sprawia mi..

To są te małe rzeczy codzienne, osiągnięcie każdego wyznaczonego sobie celu, szczególnie tego który wymaga pracy :).


To są wszystkie moje odpowiedzi. Ja tradycyjnie nie nominuję nikogo, ale jeśli macie ochotę możecie udzielić swoich odpowiedzi na te pytania :).


Jagodzie jeszcze raz dziękuję za nominację :). To naprawdę wiele znaczy i motywuje mnie do dalszego pisania.

Pozdrawiam was kochane serdecznie do następnej notki. Buziaki :*.

Zostawiajcie swoje opinie i komentarze :). Nowe czytelniczki zapraszam do subskrypcji mojego bloga jesli tylko wam się tutaj spodoba :)




17 komentarzy:

  1. świetne odpowiedzi :) Wehikuł to i mnie by sie przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też bardzo tęsknię za dzieciństwem :) Wehikuł czasu bardzo chętnie bym sobie sprawiła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też piję kawkę rozpuszczalną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Język francuski jest piękny :) Uczyłam się go w liceum i żeby nie zaprzepaścić tego chodziłam potem na kurs dostosowany do swoich umiejętności :) Więc "żabuje" sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też uwielbiam Harrego Pottera! Dorastałam z tymi książkami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też najbardziej cenię w ludziach szczerość :) Francuskiego uczyłam się w liceum, ale od tamtego czasu już sporo zapomniałam :/ Muszę sobie przypomnieć, bo to piękny język :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałam okazji się uczyć francuskiego nigdy i bardzo bym chciała kiedyś właśnie :)

      Usuń
  7. Też bardzo chciałabym nauczyć się Franca ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja w ogóle nie mogę pić kawy, bo mi po niej niesamowicie skacze ciśnienie i mam problemy ze snem :(( A jeśli chodzi o język to ja uczyłam się francuskiego, ale pokonała mnie gramatyka tego języka :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Też piję tylko rozpuszczalną, ziarnistą mogę wypić jednak tylko z czekoladą :)
    Ale chyba i tak nic nie pobije cappuccino <3 ;)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.