Witam was kochane serdecznie.  Dzisiaj będzie post inny niż zwykle, bo chciałabym podziękować wam przede wszystkim bo bez was mój blog by nie istniał i nie miałabym motywacji ani chęci do tworzenia mojego małego miejsca w sieci.
Może zdjęcia do postów czasem nie są idealne, ale nie zawsze aura sprzyja robieniu zdjęć choć staram się mocno aby były jak najbardziej wiarygodne.
W samej blogosferze na razie czuję się miło przyjęta tutaj i nie spotkałam się jak dotąd z hejtem co do mojej osoby aczkolwiek nigdy nie mów nigdy.
Mam też nadzieję, że wszystko będzie układało się nadal tak świetnie jak teraz i będzie mi was tutaj powoli i sukcesywnie przybywać i że będzie wam się podobało to co piszę dla was.

Obecna statystyka po roku blogowania przedstawia się bardzo przyjemnie co mnie cieszy, małymi kroczkami do sukcesu:

Mianowicie
Statystyka główna:
było was tutaj aż 15 786 dla mnie to wielki sukces w rok bo spodziewałam się dużo mniej
miesięcznie odwiedza mnie 2 213 osób
najwięcej wyświetleń mają posty :
Hair up suchy szampon z biedronki -831 wyświetleń i praktycznie ciągle wyszukiwana fraza na moim blogu
Urodowe DYI -475 wyświelteń plasuje się na miejscu drugim jako kolejna często wyszukiwana fraza
Wszystkich postów pojawiło się 121 (łącznie z tym )
Na Google+ obserwuje mnie 102 osoby co jest dla mnie bardzo miłe i oby was było jeszcze więcej plus 128 343 wyświetlenia.
Obserwatorów na bloggerze mam już 77.
Na fb jest was obecnie 17 ale ta liczba mam nadzieję urośnie powolutku.

Jeśli chodzi o mnie uwierzcie mi albo nie ale naprawdę nie spodziewałam się, że w rok tyle osiągnę. Pisząc pierwszą notkę na bloga bałam się jak to przyjmiecie i czy będzie jakikolwiek odzew. Wiadomo wyświetlenia były na początku małe, ale dzisiaj widzę jak z dnia na dzień rosną, powoli i sukcesywnie, jak zostawiacie mi komentarze na które staram się odpisywać kiedy mam tylko wolną chwilę i jak z chęcią zostajecie na dłużej.


I tak oto prezentuje się rok mojej pracy tutaj. Mam nadzieję po raz kolejny, że mój blog będzie się rozwijał w jak najlepszym kierunku czego i wam życzę :)
Pozdrawiam serdecznie do następnej notki :) Buziaki :*:*:*:*:*
Zostawiajcie swoje opinie i komentarze. Nowe czytelniczki niezmiennie zapraszam do subskrypcji bloga jeśli tylko wam się tutaj spodoba.
Miłego dnia, choć nie jest słoneczny dzisiaj niestety.


14 komentarzy:

  1. powodzenia!!! i gratulacje osiągnęłaś super wynik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję! Życzę wielu radości z blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i powodzenia w dalszym blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. powodzenia i gratulacje :) mi pierwszy miesiac tutaj minąl bardzo szybko:)!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję :) I oby Cię było jeszcze więcej na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję Ci takich fantastycznych wyników i życzę kolejnych sukcesów w blogosferze oraz samej radości z pisania i zero hejtów ;)
    Mam nadzieję, że ja w sierpniu (bo wtedy minie rok) będę mogła pochwalić się równie świetnymi wynikami ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. gratulacje! ja sama zaczęłam pisać od początku roku, więc wiem jak to trudno zacząć

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję roczku w blogosferze, to naprawdę dużo i sam fakt że tyle czasu prowadzisz bloga jest niemałym sukcesem! Życzę kolejnych lat i sporo satysfakcji :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje Kochana! Bardzo dużo osiągnęłaś i życzę Ci by te liczby się pomnożyły! Jeszcze więcej czytelników, więcej obserwatorów, odwiedzin. Dużo weny twórczej i wytrwałości na kolejne lata!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje :P Już czekamy na kolejne wpisy :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Życzę powodzenia w dalszym blogowaniu i gratuluję dobrych wyników.

    P.S. Jeśli chodzi o zdjęcia, mniej bym je kadrowała i popracowała nad ostrością. Oczywiście nie jestem w tej dziedzinie specjalistką :)
    Jednak wiem, że dużo zależy od posiadanego sprzętu. Sama raz dysponuje lepszym aparatem (który podkradam tacie), a raz gorszym - na którego zakup było mnie stać. Jednak sporo można podkręcić w PS np. ostrość, dodać ramkę, rozświetlić itp.

    Pozdrawiam i mam nadzieję, że uwagi nie potraktujesz jako krytykę a wręcz przeciwnie jako rady starszej koleżanki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję! i życzę wszystkiego dobrego na nadchodzący czas :) mój blog też niedawno miał rocznicę

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję! :)) Ja pamiętam, że w swoim pierwszym roku bloggowania to pisałam głownie dla siebie i nie mogłam z pewnością pochwalić się takimi statystykami :))

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.