Witajcie kochane serdecznie :) Dziękuję wam wszystkim za ciepłe słowa pod ostatnim postem, za życzenia i rady :) Jesteście wspaniałe doprawdy :) Raz jeszcze wam bardzo dziękuję i będę się starała, aby mój blog się rozwijał i abyście czytały go z chęcią :)
A teraz przejdźmy do głównego tematu posta czyli do tego co pojawiło się nowego u mnie i co będę testować w tym miesiącu :)



Pierwsza szóstka mieszana-Rossmann i Biedronka.


1. Batiste Original Suchy szampon Rossmann-nowość-znany wam wszystkim, ja mam pierwszy raz i mam nadzieję, że nie będę miała do niego zastrzeżeń jak do jego dwóch poprzedników z Biedronki.
Cena 14,99 zł
2. Garnier Body Nawilżenie 7 dni Ochronne mleczko do ciała-8,99 zł- 200 ml Biedronka-całkiem przyjemne,znalazło się już ulubieńcach marca bo zostało zakupione trochę przed końcem miesiąca, ale bliżej opiszę je za czas jakiś. Powiedzieć mogę jedno, że rodzi się tutaj jakaś miłość to fakt.





 3. Isana olejek pod prysznic melon i gruszka-2,99 zł-jeden z ukochanych isanowych ulubieńców, do którego powróciłam znów :) . Rossmann
4. Joanna Naturia peeling myjący- 3,59 zł Rossmann- zapach genialny, słodkie, orzeźwiające, soczyste pomarańcze. Uwielbiam go już za sam zapach, działanie też bardzo fajne jak na pierwsze wrażenie, zobaczymy jak będzie sprawował się dalej.



5.Intimea rumiankowa emulsja do higieny intymnej cena 3,95 zł-bardzo lubiłam tą emulsję i dlatego z przyjemnością do niej powróciłam. Dostępna w każdej Biedronce.
6.Żel micelarny BB- bardzo go lubię i nie mogło go zabraknąć w mojej kosmetyczce jak zawsze-4,99 zł Biedronka




A tutaj  kolejna piątka zakupiona całkowicie niedawno również.





7. Isana dezodorant Fresh- całkiem ładnie pachnie, kupiony dla odświeżenia w ciągu dnia-3,50zł- Rossmann
8. Nivea Dry Comfort plus sztyft-7.99 zł- Promocja Rossmann- Zobaczymy jak się będzie sprawował bo sama jestem ciekawa, jeśli się nie sprawdzi to kupię znów Adidasa.
9. Fa Nutrii Skin -5,99 zł- promocja Rossmann-Również zobaczymy jak będzie się sprawował i czy będzie w stanie zastąpić Adidasa na jakiś czas.



10. Isana wiśniowy żel pod prysznic z poprzedniej limitowanki-2,99 zł. Powrócił do mnie bo jeszcze go znalazłam w Rossmannie, a bardzo się polubiliśmy
11. Isana wiosenny żel pod prysznic malina i trawa cytrynowa-2,99 zł-powiem wam zapach super i bardzo mi się podoba od pierwszej chwili. Myślę, że będzie z tego miłość.



12. My Secret Waterproof eyeliner kolor czarny- Cena 9,99 zł. Drogerie Natura. Testuję go i uczę się nim malować. Mam nadzieję,że będzie to fajna przygoda.

I tak oto prezentują się moje kwietniowe zdobycze. Macie coś, lubicie, a może wpadło wam coś w oko?
Pozdrawiam was serdecznie do następnej notki. Buziaki. Zostawiajcie swoje opinie i komentarze. Nowe czytelniczki zapraszam do subskrypcji mojego bloga jeśli tylko wam się tutaj spodoba. Zapraszam także na stronę na fb, którą znajdziecie na pasku po prawej stronie :)
Miłego dnia wam życzę :)

56 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem jak się sprawdzą te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo tych nowości :) Ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No poszalałam troszkę fakt :) A dziękuję starałam się robić ładne zdjęcia :)

      Usuń
  3. Miałam kilka z tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Tę Isanę gruszkową kiedyś wąchałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. super nowości ;) ileee do testowania ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Większość produktów znam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O kurcze. Prawie wszystkie produkty mam i również testuję :) intima jest ok. Dwa żele z Isany kupiłam właśnie dzisiaj i tez jestem ciekawa ich zapachu i konsystencji :) Pilling z Joanny kupilam gruboziarnisty i niebawem recenzja u mnie na blogu także zapraszam. Nad tymi antyperspirantami też się zastanawiałam ale wróciłam do mojej ukochanej Lady Peed Stick. Suchy szampon... Mam na niego chrapke od dawna:) Widać, mamy podobny gust :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super kochana :) Mam nadzieję, że ci się sprawdzą :) A o peelingu gruboziarnistym z Joanny chętnie poczytam bo testowałam kiedyś jeden z minerałami morskimi i był naprawdę super :) A żele Isana to można powiedzieć moje uzależnienie w każdym tego słowa znaczeniu :) Mogłabym na pęczki je kupować :) Ja je mam pierwszy raz, jak się sparzę na tych antyperspirantach to wracam do adidasa. Lady Speed Stick też miałam okazję testować i całkiem fajnie się sprawdzał. Ten suchy szampon mam po raz pierwszy akurat, wcześniej miałam z Biedronki i też byłam bardzo zadowolona :). A no widać tak kochana :)

      Usuń
  8. Czekam na recenzję eyelinera z Natury :) A Batiste pewnie przypadnie Ci do gustu :) Miłego testowania Kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będzie i parę słów o eyelinerze :) Mam nadzieję, że będzie chemia między mną a Batistem :) Dziękuje :)

      Usuń
  9. Bardzo fajny jest ten olejek z ISany ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, mam już któreś opakowanie i nadal go uwielbiam :)

      Usuń
  10. Nowości sporo. U mnie też ostatnio pojawiły się produkty z biedronki ;) Żel różowy i płyn do hig intymnej też różowy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedronka zawsze blisko, w końcu wchodzę tam po żel do twarzy, a jak wychodzę czasem jest coś więcej :)
      Tego różowego płynu jeszcze nie testowałam, ale mam na niego ochotę w przyszłości :)

      Usuń
  11. Czekam na recenzję eyelinera:) Również jestem fanką żeli pod prysznic z Isany:) A peelingi z Joanny to hit! Piękne zapachy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naskrobię parę słów na jego temat jak tylko przetestuję porządnie :) Tych żeli mogłabym na pęczki mieć :) Ooo te również uwielbiam, miałam kiedyś truskawkę, potem grapefruit były mega a ten jest jeszcze fajniejszy :)

      Usuń
  12. czekam na recenzje :) szczególnie szamponu batiste, tez go nie używałam jeszcze, u mnie się sprawdza isanowski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja isanowego znowu nie próbowałam, ale zamierzam kiedyś i jego spróbować :) Będą recenzje na pewno :)

      Usuń
  13. Ja muszę zakupić Batiste :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz zadowolona z niego jak większość :)

      Usuń
  14. Widzę tu kilka moich ulubieńców:P Udanych testów .

    OdpowiedzUsuń
  15. Będę polować na ten najnowszy żel z Isany :)
    To już chyba takie przyzwyczajenie, że jak tylko widzę nową limitowankę to już po nią biegnę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coś w tym jest powiem ci kochana, bo ja jak tylko zobaczyłam tą rzeczoną limitowankę to nie mogłam się oprzeć :D No takie uzależnienie jakieś :D

      Usuń
  16. Mnie też spodobał się zapach tej najnowszej, wiosennej wersji żelu Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aj, jak ja czekam, aż zużyję wszystkie żele i będę mogła kupić ten olejek z Isany :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bo jest świetny i naprawdę bardzo się z nim można polubić :)

      Usuń
  18. Miałam ten Batiste. Jest fajny, ale następnym razem kupię wersję o jakimś zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go testuję póki co i jest całkiem przyjemnie, a ten zapach dla mnie jest zupełnie ok kojarzy mi się z czystością wręcz :)

      Usuń
  19. Nowy żel Isany wygląda kusząco;) Jak tylko go gdzieś spotkam na pewno kupię;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam Batiste, a ta wersja zapachowa póki co podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie jeśli chodzi o zapach też bardzo odpowiada bo podobał mi się najbardziej ze wszystkich dostępnych zapachów :)

      Usuń
  21. W czwartek skusiłam się na ten gruszkowy olejek, żel z Isana :) Śliczny ma zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam ten peeling myjący :)) Reszty niestety nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sporo tych nowości! Dołączam jako 80-ta obserwatorka. Zdrowych, pogodnych Świąt! :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no się nazbierało jakoś tak samo :) Bardzo mi miło z tego powodu i mam nadzieję, że będzie ci przyjemnie do mnie zaglądać :) Dziękuję i również życzę ci zdrowych, pogodnych świąt i mokrego dyngusa :)

      Usuń
    2. Oczywiście, że będę zaglądać. Pozdrawiam i dziękuję za życzenia! :-)

      Usuń
  24. Świetne zakupy. Kupiłam ten limitowany żel z Isany, chociaż miałam się wstrzymać z zakupem pielęgnacji. Limitki nieziemsko kuszą. ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. uwielbiam suche szampony Batiste :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawi mnie ten duet gruszka&melon :)

    OdpowiedzUsuń
  27. yt: Recenzje Z motto Of the Day : Chyba też się skuszę na ten Batiste. Wszyscy go używają :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.