Witam was kochane serdecznie w kolejnym poście :) Pogoda ostatnio aż nadto rozpieszcza, więc postanowiłam wam pokazać mój ulubiony lakier właściwie wiosenno-letni.
Była o nim mowa w moim lakierowym zbiorku tutaj.  Mowa mianowicie o Lovely Baltic Sand kolor nr 1. Bardzo wam się spodobał, więc postanowiłam pokazać wam go bliżej.
Jeśli jesteście ciekawe jak się sprawdza zapraszam do dalszej części posta :)




Nazwa: Lovely Baltic Sand nr 1 połączenie czerwieni i nutki pomarańczu ze złotymi drobinkami
Pojemność:8 ml
Dostępność: Rossmann, szafa Lovely
Cena:  ok 8-10 zł




Obietnice producenta:

Baltic Sand
Piaskowy manicure
Hit sezonu! Trzy niezwykle letnie kolory  intensywnie żółty, kojący morski i uwodząca czerwień, wszystkie o konsystencji piasku.  Wystarczy nałożyć pędzelkiem lakier i cieszyć się piaskowym manicure. Manicure wykonany lakierem Baltic Sand długo się utrzymuje i łatwo zmywa za pomocą wacika nasączonego zmywaczem do paznokci.





Wygląd : 


 Tak prezentuje się na moich paznokciach, które już są w lepszym stanie, ale jeszcze nie idealne. Kolor to mieszanina czerwieni i pomarańczy ze złotymi drobinkami. Zleży od światła, w słońcu cudnie błyszczy. Lakier na zdjęciach ma 4 dni i nadal wygląda świetnie.


Lakier pojemności 8 ml, mała zaokrąglona buteleczka. Pędzelek odpowiedniej szerokości, ułatwia aplikację lakieru. 

Moja opinia:

Lakier zamknięty jest w zgrabnej, zaokrąglonej buteleczce pojemności 8 ml z pędzelkiem odpowiedniej wielkości.
Kolor bardzo ładnie się prezentuje na paznokciach, jest takim połączeniem czerwieni troszkę, z pomarańczem i złotymi drobinami. Od razu przykuł moją uwagę, kiedy wędrowałam podczas zakupów w Rossie traktem lakierowym. Pięknie błyszczały mu złote drobinki.
Bardzo dobrze się go aplikuje, ładnie rozlewa się po paznokciu, nie wchodząc na skórki. Jedna bądź dwie warstwy wystarczają na ładne pokrycie paznokcia.

Wykończenie ma piaskowe, takie gładkie w dotyku. Pięknie błyszczy w słońcu.
Jeśli chodzi o jego trwałość, to jest naprawdę super, a już mówię dlaczego.
Stworzyłam mu oczywiście takie same dobre warunki, jak przy innych lakierach, czyli położyłam naszego przyjemniaczka na pazurki, a na to po jego wyschnięciu utrwalacz jak dla każdego lakieru, którym maluje paznokcie. I tutaj wam powiem bez ściemy, że mam go na paznokciach 5 dzień, kiedy wy czytacie tego posta i nadal świetnie wygląda. Odprysnął bardzo minimalnie, co jest naprawdę jak na mnie bardzo dobrym wynikiem, a nie oszczędzałam rąk wcale, robiłam to, co zwykle, wszystkie normalne codzienne czynności.
Lakier naprawdę mnie urzeka trwałością, kolorem, wykończeniem i fajną ceną.
Jestem bardzo na tak w tej kwestii i może zakupie sobie jeszcze inne kolorki niedługo, bo naprawdę bardzo, ale to bardzo lubię ten lakier, szczególnie w ciepłe, wiosenne bądź letnie dni.

Wysycha raczej szybko i nie ma obaw, że zrobimy mu krzywdę, a jeśli już tak się stanie, można to łatwo naprawić i nic nie widać. Łatwo się zmywa, czasem zostanie trochę brokatu, ale idzie to domyć zmywaczem i wszystko jest ok.
Jeśli jesteście miłośniczkami piaskowego wykończenia, polecam wam ten lakier serdecznie, bo dostajemy naprawdę fajny produkt w niskiej cenie.

Plusy:
*cena
*dostępność
*pojemność
*fajna, zgrabna buteleczka
*trwałość, bo aż 5 dni w momencie, kiedy czytacie tego posta, i to przy normalnym funkcjonowaniu 
*kolor czyli piękne połączenie pomarańczy z czerwienią i złotymi drobinkami, a wszystko w piaskowym wykończeniu
*łatwość aplikacji, nie rozlewa się na skórki 
*pędzelek odpowiedniej wielkość, ułatwia aplikację lakieru
*krycie, wystarcza jedna grubsza lub dwie cieńsze warstwy do pokrycia paznokcia
*idealny na wiosnę i lato
*łatwo się zmywa, jeśli zostanie odrobinka brokatu to nie ma problemów z jej usunięciem
*udaje się naprawić mniejsze uszkodzenia 



Minusy:
jak dla mnie brak minusów




I tak oto prezentuje się moja opinia na temat tego przyjemniaczka,który przykuwał waszą uwagę kolorem szczególnie :)
A wy miałyście jakieś lakiery z tej serii? Jak się sprawdziły?


Pozdrawiam was serdecznie do następnej notki. Buziaki :* :* :*. Zostawiajcie swoje opinie i komentarze. 
Nowe czytelniczki zapraszam do subskrypcji bloga, jeśli tylko wam się tutaj spodoba. 
Zapraszam was też na moją stronę na fb, którą znajdziecie na pasku po prawej stronie. 
Miłego dnia :) 

33 komentarze:

  1. Fajny, ale nie do końca w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No może nie każdemu się spodoba kolor, ale seria lakierów warta uwagi :)

      Usuń
  2. Śliczny kolorek, taki cukierkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubie lakiery piaskowe, ale ten mnie nie zachwyca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem bardzo ładny i przede wszystkim trwałość bardzo dobra :)

      Usuń
  4. Mi się nie podoba, mam podobny z p2, ale rzadko go używam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, to twoja opinia, mi się bardzo podoba kolor i efekt więc z chęcią używam tego lakieru

      Usuń
  5. Widziałam go kiedyś w Rosmmanie faktycznie :) Z tego co piszesz to fajnie się go aplikuje, jednak jedyne co mnie razi to kolor, wydaje mi się jakiś taki "oczodajny" :( Mógłby być cały czerwony...ale to kwestia gustu ;) Fajna recenzja :* Pozdrawiam cieplutko :*

    www.sandina.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe no kolor taki niespotykany może" oczodajny" lekko ale czasem lubię zaszaleć. Natomiast są jeszcze inne kolorki w tej serii, więc warto się rozejrzeć i za całym czerwonym bo chyba nawet jest jeśli dobrze pamiętam :)

      Usuń
  6. Bardzo lubię lakiery z tej firmy, sama mam kilka kolorków, ale ten nie jest w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor to rzecz gustu, ale mnie się podoba taki jest optymistyczny , ciekawy :)

      Usuń
  7. Bardzo lubię piaskowe wykończenia lakieru, nie potrzeba już wtedy żadnej ozdoby :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dokładnie tak :) Szybkie i efektowne rozwiązanie to jest to :)

      Usuń
  8. Na pewno skusze się na jakieś lakiery z Lovely jak i Wibo podczas zbliżającej się promocji w Rosku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też co nieco pewnie przyniosę jak wpadnie mi w oko, kolejny Baltic Sand chyba też bo kuszą mnie inne kolorki :)

      Usuń
  9. Ładniutko prezentuje się na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam lakier z tej serii, tylko w ciemno niebieskim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam dużo kolorów z tej serii i minusem jest to, że strasznie niszczy płytkę paznokcie:) Ale ogólnie za trwałość można mu wszystko wybaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim paznokciom nie robi kuku na szczęście do tej pory. No trwałość to tak wszystko mu można wybaczyć :) I za kolorek też :)

      Usuń
  12. Podoba mi się jego odcień i to jak ślicznie mienią się na nim barwy. Z chęcią mu się przyjrzę jak tylko spotkam :) Piaskowe lakiery raczej lubię wiec pewnie mi się spodoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyjątkowy kolorek to prawda, może rzadko komu przypada do gustu ale jak już jest bliższe spotkanie to jest miłość :) Ja zapewne zakupię sobie jeszcze jakiś lakier z tej serii na promo w Rossie :)

      Usuń
  13. ja mam podobny piaskowiec z avonu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) No ja mam miłość do tego piaskowca i chyba na jednym się nie skończy :)

      Usuń
  14. Piękny, przypomina mi zachód słońca nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny kolorek, lubię piaskowe lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja miłość do piaskowców od tego lakieru się rozpoczęła i pewnie będzie więcej ich w mojej kolekcji :)

      Usuń
  16. Nie lubię niestety pisakowych lakierów- wyjątkiem jest u mnie taki jasny róż :))

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.