Witam was kochane serdecznie w kolejnym wpisie. Dzisiaj pokażę wam parę produktów, które będę testować w tym miesiącu. W większości to rzeczy potrzebne,mało jest zachcianek.Pojawiły się również dary losu.  Jeśli jesteście ciekawe, co będę testować w tym miesiącu zapraszam do dalszej części :)







1. Gąbka stożkowa do makijażu Natura Accessories-10,90 zł Drogerie Natura-znalazłam ją zupełnie przypadkowo w odświeżonej części z akcesoriami do makijażu itp w Naturze. Cena całkiem przystępna, a zawsze chciałam wypróbować takie coś w swoim makijażu. Pierwsze wrażenia mam bardzo pozytywne, przeszła nawet prania i wszystko jest dobrze. Zobaczymy jak będzie dalej, na pewno będę chciała napisać o niej parę słów więcej jak tylko porządniej ją przetestuje :)






2. Baby Dream Oliwka dla niemowląt olejek migdałowy i jojoba-6,99 zł - moja ulubiona oliwka do olejowania włosów. Przetestowałam wcześniej parę próbek i zakupiłam pełnowymiarowe opakowanie :)
3. Isana Oil Care-4,99 zł -olejowa kuracja do włosów-mój hit w pielęgnacji włosów, uwielbiam ją i postanowiłam, że zakupię kolejne opakowanie bo nie mogę już się bez niej obyć :)






4. Ziaja naturalny krem oliwkowy cera sucha i normalna ok. 4 zł -zastępuje masło kakaowe, które obecnie zużywam do stóp, bo na buzi robi mi krzywdę, co zaktualizowałam wam w jego recenzji.
Czytałam dobre recenzje tego kremu zobaczymy, jak będzie u mnie, tym razem dam mu więcej czasu, aby się upewnić czy na pewno jest  porządku. Choć kusi mnie jeszcze jeden inny krem, ale to za jakiś czas :)
5. Inglot chusteczki do demakijażu mleczko i tonik-dary losu. Zużyłam już kilka i są naprawdę fajne. Ładnie pachną i świetnie spełniają swoją rolę.


6. Isana Young żel pod prysznic Tropic edycja limitowana-3,99 zł - Skusiło mnie fajne, kolorowe, wakacyjne opakowanie i zapach bardzo przyjemny swoją drogą :)
7.  Facelle Intim Waschlotion z aloesem-3,99 zł promocja-skusiłam się na kolejne opakowanie, bo był w promo, a dodatkowo nawet lubię ten płyn do higieny intymnej. Oczywiście jedyne, co w nim mi przeszkadza i często to podkreślam to opakowanie, ale przelałam go do opakowania z pompką.



8. Donna La Rive Zestaw Dezodorant w sprayu i perfumy -zapach, który kojarzy mi się z latem, słońcem, plażą, ze świeżymi cytrusami i z moją mamą, ponieważ ona bardzo często używa tych perfum i mnie też nimi zaraziła :)







 9. Pomarańczowa bluzka z Biedronki z koronką -9,90 zł -bardzo fajna, przewiewna, lekka bluzka idealna na gorące dni. Oczywiście wyprałam ją i nadal wygląda świetnie. (zdjęcie robione na szybko, a ja nie zdążyłam jej wyprasować )







10. Zestaw gumek do włosów z Biedronki -kupiony za grosze. Gumki nie mają metalowych elementów, więc nie wyrywają nam włosów i całkiem dobrze je trzymają. Mają taki fajny, fantazyjny kształt babeczki :)








11. Moda Collection Basic Bransoletka-prezent od mojej mamy. Naprawdę bardzo mi się podoba i będę ją z chęcią nosiła :)



12. BeBeauty łagodzący żel-krem 4,99 zł Biedronka-mój ulubieniec, idealnie radzi sobie z makijażem i innymi zanieczyszczeniami. To już kolejne opakowanie :)
13.Bebeauty nawilżający żel micelarny-4,99 zł Biedronka-to mój drugi ulubieniec. Jest ze mną dużo dłużej niż jego różowy brat i sprawdza się równie świetnie.



14. Skino Żel do golenia dla skóry wrażliwej 5,79 zł Biedronka-po sukcesie pianki postanowiłam,że czas wypróbować żel z tej linii, zapach jest dokładnie ten sam więc i działanie też myślę będzie super :)





I tak oto prezentują się moje nowości sierpniowe. Dajcie znać co ciekawi was najbardziej :)


Pozdrawiam was serdecznie do następnego wpisu. Buziaki :*:*:*:*:*:*:*:*. Zostawiajcie swoje opinie i komenatrze. Nowe czytelniczki zapraszam do subskrypcji bloga(przemyślanej) jeśli tylko wam się tutaj spodoba .
Miłego wieczoru kochane :)



46 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Jak tylko bardziej ją wypróbuję na pewno pojawi się o niej osobny wpis.Pierwsze wrażenia mam bardzo pozytywne :)

      Usuń
  2. O matko, jutro lecę do Rossmanna po ten żel z Isany, bo wygląda cudownie <3 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No masz :) Myślę,że jeszcze tam są te żele bo nikt specjalnie się na nie nie rzuca zwykle :D

      Usuń
  3. Sporo nowości, znam płyn Facelle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo fajne nowości, cikeawe jak się sprawdzi gąbeczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze wrażenia mam bardzo pozytywne bo nie mogłam się już doczekać, dalej myślę, że też będzie się zapowiadać bardzo obiecująco :)

      Usuń
  5. Facelle ma beznadziejne opakowanie, też go przelewam do opakowania z pompką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo beznadziejne bym powiedziała i zupełnie nie przemyślane. W opakowaniu z pompką używa się go dużo wygodniej przynajmniej :)

      Usuń
  6. ile za te chusteczki z inglota;>?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam,że jeśli kupuje się je zupełnie osobno bez żadnego innego kosmetyku inglota kosztują jakieś 12 zł, natomiast jeśli bierzemy coś jeszcze to dostajemy je za 8zł :)

      Usuń
  7. Gąbka stożkowa intrygująca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie zaintrygowała na tyle, że wróciła ze mną do domu :)

      Usuń
  8. Miałam kiedyś chęć na ten olejek BD, ale jakoś mnie zniechęcił szampon do tego :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że czasem właśnie nie warto się zniechęcać, ja szamponu nie miałam jeszcze nie kusi mnie. I dlatego,że miałam ochotę na ten olejek kupiłam sobie kilka razy próbki za grosze zanim zdecydowałam się na pełnowymiarowe opakowanie i może dla ciebie też będzie to dobre rozwiązanie?

      Usuń
  9. Nie no ten żel mnie zachwycił z tym tukanem, a przynajmniej jego grafika. Teraz przez Ciebie MUSZĘ go mieć :D Śliczny, a ja jestem podatna na takie rzeczy. Bardzo ładną bluzkę sobie kupiłaś, fajna ta koronka. I fajna bransoletka, widziałam na fb :) Bardzo miły prezent :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No masz ci los :) Ty to jesteś jednak zbyt podatna, muszę pamiętać o tym na przyszłość :D Bardzo lubię z reszta tą bluzkę bo miałam okazję już ją nosić :)

      Usuń
  10. Spodobała mi sie ta gąbka stożkowa ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. musze sie wybrac do Natury po tą gąbeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne nowości większości nawet nie znam :/ Miałam ten krem oliwkowy z Ziaji i go uwielbiałam <3 czekam na post z recenzja gąbeczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dobrze słyszeć pozytywną opinię o tym kremie z ziaji bo obawiam się, że może mi się nie sprawdzić do końca tak jakbym tego chciała :). Jak tylko dobrze ją przetestuję na pewno pojawi się parę słów na jej temat :)

      Usuń
  13. Ja miałam taką gąbkę z Hebe, niestety się nie sprawdziła :-( ciężko ją było doczyścić i zniszczyła się po niecałym miesiącu, mam nadzieję że ta Twoja lepiej Ci posłuży :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też mam taką nadzieję,że moja będzie lepsza bo czytałam właśnie o tej z hebe, że się niszczy szybko właśnie :)

      Usuń
  14. Ciekawe nowości :) Płyny z Facelle też lubię, na ten nowy żel z Isany pewnie też się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Kurcze mnie skusił ten żel opakowaniem najpierw bo jest strasznie ładne :)

      Usuń
  15. 2 sierpnia i już tyle nowości ? szok! ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana o to się nie martw zbierałam te nowości przez ostatnie kilka dni więc spokojnie, a dwa że zawsze o tej porze publikuję taki post :P

      Usuń
  16. Czekam na recenzję gąbeczki, bo sama się przymierzam do kupienia takiego jajeczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę :) Jak tylko wytestuję ją porządnie to napiszę parę słów i mam nadzieję,że ten wpis ci jakoś pomoże :)

      Usuń
  17. Ładna bransoletka :) A z kosmetyków znam tylko płyn Facelle i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana :) Z Facelle ostatnio się bardzo przyjaźnię o dziwo :)

      Usuń
  18. jejciu i już sierpien ale to leci:) wspaniałe nowinki:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaciekawiły mnie te chusteczki Inglota, przy okazji będę musiała wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są całkiem fajne. Już próbowałam nawet zmyć nimi makijaż i całkiem nieźle się spisały :)

      Usuń
  20. Ciekawy ten żel z Isany :)
    Donna z La Rive uwielbiam, zapach jest piękny i kojarzy mi się z najlepszymi momentami w moim życiu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Dużo dobroci :) Chyba skuszę się na Isana Tropic :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kur z Isany uwielbiam jak i Babydream :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Bransoletka jest bardzo ładna;) a produkty znam oczywiście;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Isana Oil Care bardzo lubię :)

    Buziaki <3
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  25. Muszę wypróbować tę kurację z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ładna ta bluzeczka, lubię koronki :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.