Hej kochane :) Witam was kolejnym wpisie i znów jest to haul zakupowy, połączony z uzupełnieniem zapasów oraz promocją w Rossmannie - 49% bo wpadłam po to co planowałam plus jakieś małe odstępstwa przy okazji bierzącego projektu denko. Jeśli jesteście ciekawe zapraszam serdecznie do dalszej części.









1. 2x Lovely Curling Pump up Mascara na promocji ok 4,50zł za jedną -mój ukochany tusz do rzęs ostatnich miesięcy. Zdecydowanie wyparł inne mascary, które do tej pory miałam. Wreszcie widzę swoje rzęsy. Trafiłam oczywiście na świeże egzemplarze, ponieważ zawsze biorę tusz z samego tyłu, co i wam radzę praktykować bo wtedy jest większa pewność,że nikt nie macał produktu.

2. Miss Sporty Pump Up Booster- na promocji ok 7,50zł - mój drugi ulubieniec, zdecydowanie daje fajny efekt, nie powiem ale od kiedy mam żółtą mascarę używam go trochę mniej :)





3. Essence LipLiner nr 07 Cute Pink-ok 3,29zł na promocji- Natura- Uwielbiam ostatnio tą kredkę, pięknie podkreśla moje usta, a co najważniejsze kolor jest naprawdę cudowny, taki jak opakowanie. A powiem wam,że jest on tylko ciut ciemniejszy od moich ust i naprawdę ładnie to wygląda. Zapowiada się ulubienica, skoro jej siostra w kolorze czerwonym niestety pójdzie w świat to musiałam znaleźć zastępstwo dodam,że naprawdę zacne, ale więcej na pewno opowiem wam w ulubieńcach :)










4. Wibo Gel Like Top Coat- ok 7 zł - Zakupiony z powodu skończenia mojego poprzedniego topu z BB. Zgęstniał już i do niczego się nie nadaje więc ten wpadł mi w oko. Nie miałam jeszcze takiego topu, który nadawałby wygląd żelowych paznokci, więc bardzo jestem ciekawa jego działania. Czytałam o nim  dobre opinie i mam nadzieję,że dobrze zainwestowałam te pieniążki.





5. Ziaja Nuno maseczka z zieloną glinką do cery zanieczyszczonej i skłonnej do wyprysków-ok 8 zł w cenie regularnej ja trafiłam ją na promo za nieco ponad 5zł. Kupiłam ją w celu nawilżania i oczyszczanie mojej cery, która czasem tego potrzebuje bo wiadomo,że wyskoczy coś czasem choćby przed okresem i nie wygląda to za pięknie, więc chcę zapobiegać temu. Pierwsze wrażenie mam bardzo pozytywne oby tak dalej :)
6. Isana kuracja olejowa- 4,99zł  moja ulubienica w włosowej pielęgnacji, efekt jest po niej na włosach bajeczny więc jeśli jeszcze nie próbowałyście polecam serdecznie. Więcej o niej znajdziecie tutaj :) 





A wy miałyście do czynienia z tymi kosmetykami? Co was  najbardziej zainteresowało?



Pozdrawiam was serdecznie do następnego wpisu.  Buziaki :*:*:*:* :* Zostawiajcie swoje opinie i komentarze. Nowe czytelniczki zapraszam do subskrypcji bloga(przemyślanej), jeśli tylko wam się tutaj spodoba. Zapraszam was również na mojego fb i instagrama , które znajdziecie po prawej stronie na pasku.


PS. Obiecuję,że katuje was swoimi zdobyczami po raz ostatni :) 






37 komentarzy:

  1. Jeszcze nie byłam na 2 etapie wyprzedaży :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy, a ja rossmana nie odwiedziłam i tak mi lekko ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rzeczy, większość znam. Sama poszalałam w Rossmannie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tam ciężko nie poszaleć jak takie okazje się pojawiają :D

      Usuń
  4. ja zazwyczaj biore produkty ze srodka bo te z tylu czesto stoja tez na przodzie i jak cos z nimi nie tak to chowaja do tylu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie akurat lepiej brać z tyłu bo wtedy nie są uszkodzone albo otworzone co gorsza :)

      Usuń
  5. Ja niestety w tamtym roku zawiodłam się na tuszach z Rossmann i na tej promocjii nie byłam. Z resztą w moim Rossmann jakoś nie widziałam tłumów, wiecej ludzi było przy szminkach i lakierach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie odwrotnie jak tylko pojawia się -49% zawsze jest tłum. Widocznie ci nie podpasowały bo i tak może być, w końcu co osoba to inna opinia na temat tych tuszy :)

      Usuń
  6. Zrobiłam sobie zapas żółtego tuszu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ten tusz to mój święty graal od jakiegoś czasu :D

      Usuń
  7. Też zakupiłam ten tusz z Miss Sporty :) Ciekawe jak sprawdzi się u mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że dobrze i że będziesz go lubiła tak jak i ja :)

      Usuń
  8. Zaszalałaś, byłam dziś w Rossmannie i moja silna wola nie pozwoliła mi się skusić na dodatkowy kosmetyk :D Może następnym razem... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no trochę tak, ale kupiłam tylko to co jest mi potrzebne mało tu zachcianek kosmetycznych. No Rossmann wciąż kusi :D

      Usuń
  9. uwielbiam ten żółty Lovely,mam ze 2 w zapasie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też i dlatego zrobiłam zapas , na szczęście udało mi się chwycić ostatnie dwie sztuki które na szczęście były w porządku :D

      Usuń
  10. w końcu kupiłam tusz z Lovely.. super jest :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie byłam na drugiej części promocji, ale chyba nie potrzebuję nic ;p przejdę się to zobaczę ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dokładnie bo tak jest zawsze,że niby nic ale zawsze się znajdzie coś :D

      Usuń
  12. Ja kupiłam paletkę cieni i tusz do rzęs :) Jestem zadowolona. Zapraszam, melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Najgorsze jest to, że teraz prawie każdy praktykuje wzięcie tuszu z samego końca, nawet te osoby, które otwierają opakowania :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wszędzie akurat, ja zawsze mam tyle szczęścia,że uda mi się wziąść nietknięty tusz, ale to może dlatego,że chodzę ostatnio do Rossmanna który jest mniej uczęszczany a dzikie tłumy są tylko w galerii w mojej miejscowości to naprawdę ułatwia życie :)

      Usuń
  14. Ja czekam jak będzie promocja na podkłady :)
    Obserwuję ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam dzisiaj na niej i upolowałam swój ulubiony podkład sporo taniej :)

      Usuń
  15. Gdybym byla w Polsce z pewnoscia w Rossmannie wydałabym majątek ;) lubie z tej serii Isany produkty do wlosow, szczegolnie odzywke. Konturówke z Essence mam w innym kolorze i bardzo lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie Isana też się spisuje, w dwóch kategoriach bo ciało i włosy. Byłaby jeszcze twarz, gdyby nie to,że wycofali mój ulubiony krem z serii Med nad czym ubolewam bo mam już jego resztki a jest/ był naprawdę świetny. Konturówki Essence odkryłam niedawno ale jestem zakochana w ty kolorze, mam jeszcze czerwień, ale niestety mi nie pasuje ten kolor, za bardzo podkreśla moją bladość :)

      Usuń
  16. Tą kredeczkę do ust dopiero co udało mi się wygrać w rozdaniu i coś czuję, że ją bardzo polubię. :)
    Ja w sumie też już prawie wszystko kupiłam co chciałam, jeszcze muszę zapolować na podkład tylko. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kredka świetna i ja też czuję,że ją bardzo polubię bo ostatnio naprawdę się nie rozstajemy :) No u mnie też został podkład i właśnie dzisiaj go kupiłam w bardzo zacnej cenie :)

      Usuń
  17. Ja skusiłam się na tusz, puder oraz korektor pod oczy z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.