Witajcie :) Dzisiejszy wpis będzie trochę paznokciowy, a dlaczego? A no dlatego,że opowiem wam o słynnym już zmywaczu marki Isana. Produkt ten zwojował już nie jedno serce patrząc po opiniach w internecie.Zapewne trafi niedługo do kanonu produktów kultowych i wcale mnie to nie zdziwi(jeśli już nie trafił :)) Czy spodobał się również mnie? Zapraszam po odpowiedź na to pytanie niżej.










Nazwa: Isana zmywacz do paznokci  z acetonem o zapachu migdałowym
Cena: ok 4zł- 5zł
Pojemność: 125ml
Dostępność: Rossmann







Co mówi producent:  






Skład: 






Otwór: 




Moja opinia: 
 Zmywacz jest zamknięty w standardowej buteleczce o pojemności 125 ml, zakręcanej w prosty sposób.
Szata graficzna na etykiecie jest nieskomplikowana, ale ładna moim zdaniem.
Jeśli chodzi o otwór w buteleczce jest w porządku, tylko musimy uważać żeby nie przechylić opakowania za bardzo, żeby nie wylać większej ilości zmywacza niż jest potrzebna.
 Samo działanie produktu oceniam bardzo pozytywnie. To znaczy:
bardzo dobrze zmywa z paznokci każdy lakier, nawet czerwony który lubi czasem barwić skórki czy paznokcie lekko, a wszystko to za pomocą nie więcej niż dwóch płatków kosmetycznych w moim przypadku, a dodam,że nie jestem oszczędna ani w płatkach ani w wylewaniu zmywacza po prostu taka ilość mi w zupełności wystarcza.
Jeśli chodzi o wydajność też jest na bardzo dobrym poziomie, po ponad miesiącu mam więcej niż połowę opakowania. Nie zauważyłam aby wysuszał paznokcie czy skórki, tak jak to było przy truskawkowym zmywaczu Sensique, nie odnotowałam też innych negatywnych skutków jego używania.
Na plus jest również cena. 
Jedyne co mi w nim przeszkadza to ten acetonowo-słodki zapach, na szczęście dość szybko się ulatnia i nie zostaje nigdzie na rękach.

Podsumowując: Bardzo dobry zmywacz do paznokci w niskiej cenie i na pewno kupię kolejne opakowanie tego cudeńka, a zapach można przeboleć za to działanie.



Pusy:
*cena
*dostępność
*wydajność
*zmywa bardzo dobrze każdy lakier, nawet czerwień która lubi barwić palce
*nie wysusza paznokci ani skórek, nie powoduje również żadnych innych skutków ubocznych
*nie zostawia dziwnych osadów na paznokciach



Minusy:
-acetonowo-słodki zapach ale na szczęście nie utrzymuje się długo i jestem mu w stanie to wybaczyć





Pozdrawiam was serdecznie do następnego wpisu.  Buziaki :*:*:*:* :* Zostawiajcie swoje opinie i komentarze. Nowe czytelniczki zapraszam do subskrypcji bloga(przemyślanej), jeśli tylko wam się tutaj spodoba. Zapraszam was również na mojego fb i instagrama , które znajdziecie po prawej stronie na pasku.









15 komentarzy:

  1. Używam go od kiedy pamiętam jest świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Z acetonowych najlepszy :) A ja luuubię ten zapach :D

    OdpowiedzUsuń
  3. W ciąży nie wskazany: ) ale jak ur od że to chętnie kupie: -* Tani i dobry to cos czego szukam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam :) Najlepszy zmywacz jaki do tej pory używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja akurat lubię ten zapach. Jedyny zmywacz jaki kiedykolwiek polubiłam

    OdpowiedzUsuń
  6. O niebo lepszy jest tescowy zmywacz all about beauty ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię wszystko co od Isany. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię ten zmywacz i kupuję go zamiennie ze zmywaczem z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Używam go od lat, być może odrobinę wysusza płytkę paznokcia, ale i tak uważam, że jest najlepszy. Zawsze biorę od razu tę dużą butlę właśnie :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Tego zapachu mimo wszystko ciężko się pozbyć ze zmywacza. Dobrze jednak, że się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przybij piątkę, bo ja też nie cierpię tego słodkiego zapachu zepsutych migdałów w tym zmywaczu:D

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepszy zmywacz ever! Kocham go i jeszcze tą różową wersje :)
    Pozdrawiam Molly :*

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.