Witam was serdecznie w kolejnym wpisie. Dziś po raz pierwszy od bardzo długiego czasu zapraszam was na post z serii paznokciowej. Jak dobrze wiecie zadbane dłonie i paznokcie są wizytówką każdej kobiety.
I nie ma ku temu najmniejszych wątpliwości. W tej notce opowiem wam o moim TOP 3 produktów do paznokci ostatnich miesięcy. Miałyście je okazje widzieć na pewno w postach zakupowych, a teraz po testach przyszedł czas na bliższą opinię. Jeśli ciekawi was jakie produkty pomagają mi wyprowadzić paznokcie i skórki na prostą zapraszam do dalszej części :)














1. WIBO GEL LIKE TOP COAT- ten  rodzaj top coatu mam po raz pierwszy w swojej kolekcji, ale muszę przyznać,że spisuje się naprawdę dobrze. Ładnie utrwala lakier na paznokciach i nadaje im przyjemny błysk.  Wysycha również w rozsądnym czasie, wygładzając paznokcie. Nie tworzy bąbli i nie powoduje,że lakier odchodzi płatami. Lakier utrzymuje na paznokciach jakieś 4-5 dni w normalnym stanie, dopiero potem zaczynają się ścierać.



2. WIBO DIAMOND HARD ODŻYWKA DO PAZNOKCI- jeśli o tę odżywkę chodzi to tutaj również nie mam żadnych zastrzeżeń. Kładę ją bardzo często pod lakier lub noszę samą. Moje paznokcie całkiem ją lubią, pomaga im lepiej rosnąć i mniej się rozdwajać, co jest zadowalające dla mnie, ponieważ bałam się,że nie będzie robiła zupełnie nic. Jej zaletą jest również to,że bardzo szybko wysycha i można za chwilę kłaść ulubiony lakier na paznokcie nie martwiąc się niczym. Jej cena tak samo jak topu wyżej to ok 7-8zł w Rossmannie.






3. WIBO NAIL SPA SERUM Z KERATYNĄ I MIODEM-  to serum muszę wam powiedzieć, że jest naprawdę świetne. Dzięki niemu pozbyłam się suchych skórek na paznokciach na amen właściwie. Wcierane systematycznie zwalcza suche skórki na amen. Po jakimś czasie rzadko się pojawiają.. Atutem jest również zapach tego serum. Bardzo przyjemny taki miodowy, ale nie sztuczny co najciekawsze. Konsystencja serum jest wodnista raczej, ale nie przeszkadza to w aplikacji na skórki i w jego wchłanianiu. Uwielbiam ten produkt  i naprawdę polecam wam go  bardzo jeśli macie kłopoty z uciążliwymi skórkami.






Podsumowując:  Te trzy produkty do paznokci w ciągu ostatnich kilku miesięcy bardzo dobrze działały na moje paznokcie, choć nadal mam ochotę poszukiwać nowych kosmetyków tego typu, szczególnie odżywki która całkowicie zlikwiduje mój problem rozdwajających się paznokci. Mam ciągle przymiarki do osławionej odżywki 8w1 Eveline, ale boję się iż przez nią wyląduje u dermatologa, bo może się okazać,że mam uczulenie na formaldehyd,który zniszczy moje paznokcie, a tego wcale bym nie chciała.


A wy znacie te trzy produkty od Wibo? Macie może ochotę je przetestować? 


Pozdrawiam was serdecznie do następnego wpisu. Buziaki :*:*:*:*:* Zostawiajcie swoje opinie i komentarze. Nowe czytelniczki zapraszam do subskrypcji bloga(przemyślanej), jeśli tylko wam się tutaj spodoba. Zapraszam was również na mojego fb i instagrama, które znajdziecie po prawej stronie na pasku


16 komentarzy:

  1. też mam to miodowe serum jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gel Like Top Coat i Diamond Hard mam od dłuższego czasu i obie bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Serum z keratyną i miodem chętnie wypróbuję jak skończę moje odżywki, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To serum posiadam, odżywki i topu nie próbowałam, ale mnie skusiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odzywek z Wibo nie testowałam. Jakoś nigdy mnie szczególnie nie interesowały. Moze przez to,ze używam cały czas eveline:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam żadnego z tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kiedyś to serum z miodem - jest okej. :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo lubię lakiery z Wibo, mam ich sporo

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam ochotę na serum z keratyną i miodem :) Już jakiś czas temu chciałam je kupić. Mam nadzieję, że u mnie też dobrze się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oo ciekawe to serum z miodem :))

    OdpowiedzUsuń
  11. te odżywki z wibo są bardzo fajne, ostatnio do gustu przypadła mi ta do skórek z peelingiem :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię lakiery wibo :) odżywek itd jeszcze od nich nie miałam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam ich, fajnie, że tak dobrze się spisują :)

    OdpowiedzUsuń
  14. to serum chętnie bym przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja bez żelowego top coatu nie umiem się obejść :))

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.