Witajcie w kolejnym wpisie. Jak zapewne dobrze wiecie czytając mojego bloga jestem miłośnikiem dwóch kategorii zapachów: cytrusowych oraz bardziej kwiatowych z delikatną domieszką owocu.  W dzisiejszym poście będzie dominował właśnie ten drugi rodzaj woni. Nie są to najwyższe półki cenowe, ale mnie odpowiadają. Jeśli ciekawi was jakie zapachy zamierzam nosić tego lata zapraszam do dalszej części.
















1. NAZWA: LAZELL PARFUMS  NIGHT FRAGRANCE
NUTY ZAPACHOWE:

Nuty głowy: ogórek, grapefruit,wyciąg z amerykańskiego jabłka, magnolia
Nuta serca: tuberoza,konwalia,róża,fiołek
Nuta bazy: drzewo sandałowe,jasne drzewo,biały bursztyn, nuta delikatnej zmysłowej skóry.


Moja opinia:

Tą buteleczkę dostrzegłam przypadkowo podczas zakupów w Rossmannie, chcąc uzupełnić zapachy w mojej kosmetyczce, a szukając odmiany chwilowej od ulubionego C-THRU Emerlad Shine. Ta mała niepozorna okrągła buteleczka skrywa w sobie naprawdę śliczny zapach.  Na pierwszy plan wybijają się zielone jabłuszko, grapefruit oraz ogórek, co czyni go zapachem naprawdę lekkim, świeżym i przyjemnym.(Dokładnie ten sam co podróbka jabłuszka z DKNY.) Sam zapach jak na perfumy z niskiej półki cenowej utrzymuje się 5 godzin, a na pewno do końca dnia czuję go na swoich ubraniach. I zdecydowanie jak widzicie używam go bardzo często, ponieważ jest naprawdę świeży i letni jak dla mnie. Mogłabym go czuć bez końca.



2. NAZWA: LA RIVE CUTE

NUTY ZAPACHOWE: 

Nuta głowy:  liczi, frezja, peonia
Nuta serca: róża, lilia, magnolia,
Nuty bazy: ambra, drzewo cedrowe


Moja opinia:
Ten zapach na samym początku bardzo mnie zaintrygował, szczególnie,że ma w sobie nuty kwiatowe. Najbardziej spodobał mi się w pierwsze cieplejsze, wiosenne dni. Wtedy przepadłam na amen. Głównie czuję w nim nuty kwiatowe w połączeniu z ambrą. I nie jest to wbrew pozorom ciężkie połączenie. Tak samo jak zapach opisany wyżej utrzymuje się 4-5 godzin, na ubraniach zdecydowanie potrafi przetrwać dużo dłużej. Opakowanie w tym przypadku się wyróżnia bo nie jest takie zwykłe, moim zdaniem przypomina odrobinę taki duży "diament". I sądzę,że bardzo ładnie prezentowałoby się na toaletce gdybym tak ową miała.



I tak oto prezentują się moje dwa ulubione zapachy. Nie jestem można najlepsza w ich opisywaniu, ale starałam się przekazać wam konkrety. Koniecznie dajcie znać czy znacie te zapachy i w jakich obecnie gustujecie.



  Pozdrawiam was serdecznie do następnego wpisu. Buziaki :*:*:*:*:* Zostawiajcie swoje opinie i komentarze. Nowe czytelniczki zapraszam do subskrypcji bloga(przemyślanej), jeśli tylko wam się tutaj spodoba. Zapraszam was również na mojego fb i instagrama, które znajdziecie po prawej stronie na pasku.



Akord górny: Ogórek, Grejpfrut, WyciÄag z amerykaĹaskiego jabĹaka, Magnolia
Akord Ĺarodkowy: Tuberoza, Konwalia, Róża, FioĹaek
Akord dolny: Drzewo sandaĹaowe, Jasne drzewo, BiaĹay bursztyn, Nuta delikatnej zmysĹaowej skóry - See more at: http://cokupic.pl/produkt/LAzELL-LPNF-woda-toaletowa-100-ml#sthash.clJSpp2a.dpuf
Akord górny: Ogórek, Grejpfrut, WyciÄag z amerykaĹaskiego jabĹaka, Magnolia
Akord Ĺarodkowy: Tuberoza, Konwalia, Róża, FioĹaek
Akord dolny: Drzewo sandaĹaowe, Jasne drzewo, BiaĹay bursztyn, Nuta delikatnej zmysĹaowej skóry - See more at: http://cokupic.pl/produkt/LAzELL-LPNF-woda-toaletowa-100-ml#sthash.clJSpp2a.dpuf
Akord górny: Ogórek, Grejpfrut, WyciÄag z amerykaĹaskiego jabĹaka, Magnolia
Akord Ĺarodkowy: Tuberoza, Konwalia, Róża, FioĹaek
Akord dolny: Drzewo sandaĹaowe, Jasne drzewo, BiaĹay bursztyn, Nuta delikatnej zmysĹaowej skóry - See more at: http://cokupic.pl/produkt/LAzELL-LPNF-woda-toaletowa-100-ml#sthash.clJSpp2a.dpuf

15 komentarzy:

  1. flakoniki kuszą oko ciekawe jak z zapachem ;) intrygujące

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam powąchać bo można się zakochać w tych zapachach, szczególnie jeśli lubisz takie połączenia :)

      Usuń
  2. ciekawe :) również uwielbiam takie zapachy jak i Ty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super kochana, bardzo się cieszę. Ja to bym nawet mogła pachnieć takimi połączeniami cały rok :)

      Usuń
  3. u mnie w tym roku kroluje florabotanica:)

    OdpowiedzUsuń
  4. mnie by ten zielony zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zielony jest piękny, polecam zwąchać przy najbliższej okazji ;)

      Usuń
  5. Z La Rive polecam La Bella Vita - pachnie niczym Lancome La Vie Est Belle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych perfum z La Rive nie wąchałam jeszcze, ale bardzo chętnie to zrobię :)

      Usuń
  6. Nie miałam jeszcze okazji ich zwąchać ;) aczkolwiek prezentują się ciekawie :D Kochana chyba powinnaś zmienić nazwę bloga na "zaawansowanie-kosmetycznie" :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto nadrobić kochana. I zawartość również ciekawa. Oj aż tak zaawansowana chyba w temacie jeszcze nie jestem,ale dziękuję za miłe słowa. Bardzo się cieszę,że wróciłaś i również pozdrawiam :)

      Usuń
  7. LPNF ostatnio wąchałam w Rossmanie, nie moje nuty akurat :) Tego drugiego nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jabłuszko z kopiowanie wyłączone. bajery.net jest super, uwielbiam

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.