Witajcie w kolejnym wpisie. Ten post będzie na temat mojego pierwszego produktu do brwi. Osobiście w kwestii brwi jestem laikiem i generalnie ich nie maluję, ponieważ zwyczajnie nie mam o tym pojęcia. Postanowiłam jednak podczas pewnej wizyty w Rossmannie skusić się na żel do brwi co by je ujarzmić odrobinę. Co z tego wyszło przeczytacie w dalszej części posta :)








NAZWA: WIBRO EYEBROW FIXER SHAPE & DEFINE
DOSTĘPNOŚĆ: ROSSMANN
POJEMNOŚĆ: 8ML
CENA: 10,79ZŁ



Co mówi o nim producent: 


"Bezbarwny żel utrwalający brwi. Zdyscyplinuje najbardziej nieposkromione brwi i utrwali ich kształt. Dzięki ultra lekkiej formule i wygodnemu aplikatorowi, w wygodny sposób, jednym pociągnięciem, przywrócisz pożądany kształt brwi. Teraz możesz się cieszyć nienagannym wyglądem, a Twoje brwi będą idealnie ułożone przez cały dzień."

źródło

Skład: brak




Wygląd:




 Moja opinia: 
Opakowanie:  o pojemności 8ml z grafiką w srebrze i brązie. Posiada wygodny aplikator zakończony kulką. 

Działanie:  tak jak obiecuje producent żel bardzo dobrze dyscyplinuje brwi na dobre kilka godzin. Po tym standardowym czasie nie jest źle, ale wiadomo to utrwalenie jest potem odrobinę lżejsze. Jeśli chodzi o nakładanie aplikatorem żelu na brwi musiałam się tego nauczyć, ale dałam sobie radę.  Brwi po aplikacji żelu, który ma za zadanie je zdyscyplinować nie powoduje ich sklejania ani sztywnienia co najciekawsze, minimalnie to czuć, ale nie jest to mocne uczucie,mimo,że na moje brwi kosmetyk działa.

Kolor: bezbarwny, przezroczysty żel. Nie posiada koloru, a na tym właśnie mi zależało, gdyż na razie sama nie bardzo potrafię stwierdzić jakie brwi dokładnie powinnam mieć w kwestii koloru, więc nie eksperymentuję.

Konsystencja: gęsta, trochę żelowa, ale nie spływająca. Dobrze się przyczepia do brwi.


Wydajność: jak na razie jest w porządku, żel nie kończy się w zastraszającym tempie.




Podsumowując: Jeśli szukacie dobrego  żelu, który ujarzmi wasze brwi na dobre kilka godzin, a przy tym nie będzie ich zbytnio usztywniał, ponieważ tak jak ja wolicie bardziej naturalny efekt, nie mając ubytku w brwiach z ręką na sercu mogę wam polecić żel z Wibo.  Sprawdza się doskonale.


 A może miałyście już doczynienia z tym kosmetykiem lub skusiłam was do jego zakupu? Koniecznie dajcie znać.


Pozdrawiam was serdecznie do następnego wpisu. Buziaki :*:*:*:*.

8 komentarzy:

  1. O tym produkcie jeszcze nie słyszałam . Nawet na oczy go nie widziałam,do dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nigdy nie miałam produktu typowo do brwi

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozejrzę się za tym fixerem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja do moich brwi używam tylko pomad, choc mam gęste to chetnie wyprobowalabym cos takiego o czym piszesz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. widziałam go,ale nie dla mnie takie cuś do rzęs-używam kredki od lat,próbowałam innych wynalazków le nic mi nie pasowało :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mam ten produkt i jestem z niego zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam bardzo dawno temu- albo coś podobnego, lubiłam go :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.