Witajcie kochane w kolejnym wpisie. Dzisiaj mam dla was drugą część nowości z tego miesiąca. Tym razem będzie ciekawie, ponieważ udało mi się spełnić kolejne dwa punkty z mojej jesiennej wishlisty oraz skusiłam się na jeden kultowy już produkt, przed którym broniłam się rękami i nogami. A teraz jeśli ciekawi was co nowego przybyło w moim zbiorze kosmetycznym zapraszam :) 









EVELINE ART SCENIC KOREKTOR 2W1 KRYJĄCO-ROZŚWIETLAJĄCY 04 LIGHT OK 8ZŁ- kosmetyk znajdował się na mojej wishliście jesiennej jak wiecie. Udało mi się go bez problemu kupić, nie dotkniętego  przez nikogo. Do wyboru było kilka kolorów, ja wzięłam najjaśniejszy. 


EVELINE CONTOUR SENSATION 3IN1 BRONZER, HIGHLIGHTER,BLUSHER 01 PINK BEIGE OK 17ZŁ- to trio wypatrzyłam kiedyś buszując na jednym z blogów w internecie. Generalnie bardzo skusiło to moje chciejstwo z takiego powodu,że chciałam mieć coś takiego właśnie w swojej kosmetyczce bo rozpoczynam przygodę z konturowaniem twarzy. Dodam jeszcze, że opakowanie było naprawdę dobrze zaklejone przed wszędobylskimi paluchami więc kupiłam produkt nietknięty, a jedyne palce, które może tam dostrzeżecie to były moje własne :) 












FOR YOUR BEAUTY PŁATEK MYJĄCO-PEELINGUJĄCY-4,99ZŁ- ten maluch kusił mnie już od dłuższego czasu, ale w miejscu gdzie powinien być zawsze zastawałam pustą półkę, ale poszczęściło mi się ostatnio i zakupiłam to cudo. Pierwsze wrażenia mam pozytywne, zobaczymy może trafi do ulubieńców. 





GARNIER PŁYN MICELARNY 3W1 SKÓRA WRAŻLIWA-11,99ZŁ-PROMOCJA- przed zakupem tego kultowego produktu broniłam się rękami i nogami . Z prostego powodu. Uważałam,że skoro tak się go chwali wszędzie jest dość przereklamowany i nie będzie mi pasował do końca. Jednak do mnie trafił na chwilowe zastępstwo dla mojego najbardziej ulubionego płynu rumiankowego z GP. Będę mu stawiać wysoką poprzeczkę skoro podobno jest taki świetny. Przetestuję i sama się przekonam ile jest w tym prawdy. 



ISANA YOUNG S.O.S CLEAR 3W1 MYCIE TWARZY, PEELING I MASECZKA-7,49ZŁ- o tym kosmetyku gdzieś przeczytałam i wtedy już byłam ciekawa jak się sprawdzi u mnie bo pasuje do obecnych potrzeb mojej cery.  Z pierwszych wrażeń nawet mi się podoba, zobaczymy jak będzie dalej.






ALTERRA TONIK KWIAT LOTOSU & OCZAR 9,99ZŁ- to mój ulubiony tonik. Wróciłam do niego po lecie i jest to moje kolejne już opakowanie. Oprócz tego,że tonizuje to jeszcze walczy z niedoskonałościami jeśli jakieś się pojawią.

EDIT:  W ramach uzupełnienia zapasów zabrakło tutaj jeszcze dwóch kosmetyków, które pokażę wam niżej.









GREEN PHARMACY DELIKATNY ŻEL DO MYCIA TWARZY Z ZIELONĄ HERBATĄ CERA MIESZANA I TŁUSTA-6,99ZŁ-tego gagatka nabyłam w Naturze. Trafił do mnie z powodu ograniczonego już przez inne zakupy budżetu, a dwa,że ciekawił mnie nawet bo miałam już jego aloesowego brata, którego wspominam bardzo miło.



URODA MELISA KREM SILNIE NAWILŻAJĄCY CERA WRAŻLIWA-6,99ZŁ- z serii melisa miałam okazję w wakacje testować bardzo przyjemny tonik do twarzy. Jako,że nie miałam zbyt wiele czasu aby wpaść do Rossmanna po ulubiony krem na dzień z Alterry z winogronem i białą herbatą(który notabene i tak zakupię aby mieć w zapasie) zdecydowałam się na ten. Jako jeden z nielicznych nie zawierał w składzie parafiny, więc został porwany z półki. Mam nadzieję,że dobrze sobie poradzi z codziennym nawilżaniem i będzie dobry pod makijaż.



I tak prezentuje się druga część moich zakupów. Jak widzicie powoli realizuję swoją jesienną wishlistę. Do końca  zostało mi jeszcze trzy punkty, ale to zapewne zobaczycie w zakupach w przyszłym miesiącu.
A co zaciekawiło was najbardziej tym razem? A może miałyście któryś z tych produktów?


Pozdrawiam was serdecznie do następnego wpisu. Buziaki :*:*:*:*:*



34 komentarze:

  1. ja nie zdążyłam już kupić najjaśniejszego art scenic, ale ten co wzięłam i tak wydaje się jasny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super. Ja miałam taką myśl w tej kwestii,że inne mogą być ciemne lepiej kup jasny kolor korektora i nawet mi się udało :D

      Usuń
  2. Mam ten sam korektor. Mam nadzieję, że jest taki dobry jak piszą

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. I jak się spisuje? Ja będę go poddawać intensywnym testom, chcę się przekonać, czy faktycznie jest taki dobry jak wszyscy mówią :)

      Usuń
    2. nie no spoko kolejne moje opakowanie, trudno mi coś innego nabyć bo same prawie zalety ma... ale chcę i inne przetestować:)

      Usuń
  4. ja z pokazanych miałam jedynie płyn micelarny i miło wspominam choc nie na tyle zeby przebił olejek do demakijazu z resibo :D :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę, widzę,że konkurencja z nim wygrała w sposób miażdżący :)

      Usuń
  5. Płatek myjący i micelka mam i bardzo sobie chwalę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To świetnie. Ja rozpoczęłam testy obydwóch i mam nadzieję,że będę zadowolona :)

      Usuń
  6. Mój ulubiony korektor i micel :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szukam i szukam tego toniku z Alterry i nie mogę go nigdzie dostać :/
    Fajne zakupy, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jego trudno znaleźć chyba ze względu na umiejscowienie. Ja zwykle znajduje go na najniższej półce w Ross, tam gdzie znajduje się pielęgnacja dla cery dojrzałej. Jest dobrze schowany to fakt, ale może to pomoże ci go znaleźć i przetestować. Dziękuję, testy rozpoczęte :)

      Usuń
  8. Mnie zainteresował ten płatek myjący :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko bardziej go przetestuję na pewno pojawi się parę słów o nim :)

      Usuń
  9. Uwielbiam tę silikonową myjkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę i w takim razie mam nadzieję,że się z nią bardzo polubię :)

      Usuń
  10. Miałam ten płyn micelarny, był spoko jednak wolę Hean lub Biolaven. Nic więcej nie miałam, więc czekam na Twoje opinie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja mu stawiam wysoką poprzeczkę i jeśli okaże się,że jest lepszy niż mój dotychczasowy ulubiony płyn rumiankowy z GP to oddam mu honor, ale jeśli okaże się średniakiem bez zastanowienia wrócę do ulubieńca. Będę dawać znać na bieżąco na pewno jak się sprawują nowe nabytki :)

      Usuń
  11. Mój ulubiony płyn micelarny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie, ja mam go po raz pierwszy i jestem ciekawa jak się sprawdzi w stosunku do mojego ulubieńca obecnego :)

      Usuń
  12. Moja mama uwielbiam art scenic. Ja się skusiłam na trio od Wibo :) Czekam na recenzję żelu z Isany bo sama ostanio chciałam go kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Słyszałam o tym słynny trio od Wibo. Kusiło mnie jakiś czas, ale Eveline wygrało. Testuje go właśnie i mam nadzieję się z nim polubić :)

      Usuń
  13. Znam korektor, myjkę i micel Garniera - wszystkie polubiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Micel jest bardzo fajny, mam nadzieję, że u Ciebie też się spisze. :) Różowy płatek też muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Korekto z Eveline jest bardzo dobry, ja właśnie swój skończyłam. A tą różową gąbeczkę do mycia też muszę sobie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem ciekawa jak sprawdzi się u Ciebie Garnier :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaciekawiła mnie Isana Young, brzmi fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oo, nie spotkałam się jeszcze z tym tonikiem muszę go poszukać przy okazji następnej wizyty w Ross:)
    U mnie produkty Melisa kompletnie się nie sprawdziły:( podrażniały i wysuszały:(

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.