Witajcie kochane w kolejnym wpisie. Dzisiaj chciałabym opowiedzieć wam o zmywaczu do paznokci marki Isana. Jak wiecie po przygodzie z ich zielonym zmywaczem testowałam wiele innych i wszystkie były ok. Jednak kiedy wpadłam na bezacetonowy zmywacz bez wahania porwałam go z półki i muszę powiedzieć,że jest między nami przyjaźń. Jeśli jesteście ciekawe czym owy zmywacz mnie "kupił" zapraszam do dalszej części.




 NAZWA: ISANA PROFESSIONAL BEZACETONOWY ZMYWACZ DO PAZNOKCI
POJEMNOŚĆ: 175ML
CENA: 6,99 ZŁ
DOSTĘPNOŚĆ: ROSSMANN




Co obiecuje producent: 
 Skład:


 Pompka:


Moja opinia:




Opakowanie: Czarna buteleczka o pojemności 175 ml z pompką. Grafika na opakowaniu jest całkiem ładna, przyciąga wzrok. Generalnie nie mam w tej kwestii nic do zarzucenia. 


Działanie: Tutaj również się nie zwiodłam bo zmywacz radzi sobie świetnie z każdym lakierem nie rozmazując go przy tym wokół na skórkach czy palcach.  Dodatkowo nie wysusza paznokci i nie zostawia dziwnego osadu po zmyciu paznokci, co czasem mi się zdarzało przy innych tego typu specyfikach. Atutem jest również fakt,że paznokcie po tym jak wywietrzeje z nich alkohol po kilku sekundach pięknie pachną brzoskwinią, morelą tego typu owocem.  I co ciekawe jest to bardzo naturalny zapach, nie wyczuwam w nim żadnej chemicznej nuty. 


Zapach: jak wspomniałam wyżej bardzo ładnie pachnie kombinacją brzoskwini i moreli (słodko i przyjemnie), tak to najlepiej ujmę. Bardzo mi się podoba, zważywszy,że rzadko zdarza się tak, iż zmywacz pachnie naprawdę ładnie bez żadnej chemicznej nuty z tyłu. 


Wydajność: Ta również nie jest najgorsza, bo mam go jeszcze dość, a używam ok 2 płatków na dłoń,więc nie jest źle. 

Aplikator: W tym wypadku to pompka, która nie sprawia żadnych problemów, nie zacina się i nie wypluwa za dużo produktu. 




Podsumowując: Jeśli o mnie chodzi to na pewno nie jest to moje ostatnie opakowanie tego zmywacza. Bardzo podoba mi się to jak on działa oraz to,że bardzo ładnie pachnie co muszę przyznać bardzo rzadko się zdarza jeśli o tego typu produkt chodzi. Jeśli jeszcze nie miałyście okazji spróbować tego zmywacza, a poszukujecie takiego, który ładnie pachnie i robi to co trzeba polecam wam serdecznie ten.



A wy miałyście już z nim do czynienia?


Pozdrawiam serdecznie do następnego wpisu. Buziaki :*:*:*:*:*:*

8 komentarzy:

  1. Jak bezacetonowy to już mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że spisuje się tak dobrze pomimo braku acetonu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już zrezygnowałam ze zmywaczy z pompką, bo za dużo produktu mi "rozbryzgują" :P Zwłaszcza zmywacz z BeBeauty :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię podobną wersję tyle że biedronkową, ale nie pachnie on morelkami ! więc chetnie zaopatrzę się w ten następnym razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ni widziałam go jeszcze w Rossmannie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie miałam z nim nic wspólnego, ale chętnie wypróbuję, jak mi się skończy mój obecny duży rosmanowski zmywacz:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moim ulubieńcem jest zdecydowanie zielona Isana :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię zmywacze z taką pompką, używam ich już od dawna. Są bardzo praktyczne.

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.