Witajcie w kolejnym wpisie. Coś takiego będę publikować na swoim blogu po raz pierwszy. Mianowicie pokażę wam moją małą wishlistę kosmetyczną. Będzie ona dotyczyła trochę tego co zamierzam kupić w najbliższym czasie. A z racji tego,że jestem tradycjonalistką i wolę zobaczyć coś zanim to kupię, bo internetowe zakupy mnie nie przekonują, taka lista powstała w mojej w głowie, a potem na kartce. Jeśli jesteście ciekawe co nowego do mnie wpadnie na jesień z kolorówki i nie tylko zapraszam.
















KOLORÓWKA: 
EVELINE ART SCENIC 2W1 KOREKTOR KRYJĄCO-ROZŚWIETLAJĄCY- ten korektor znalazł się na mojej liście dlatego,że obecny który posiadam (mam tutaj na myśli kosmetyk o podobnych właściwościach z Bell) mimo,że ładnie kryje i rozświetla okolice pod oczami to przy aplikacji powoduje u mnie pieczenie a i opakowanie już mocno dobija dna więc po przeczytaniu wielu dobrych opinii o kosmetyku Eveline postanowiłam go przetestować, gdyż na moje potrzeby zakrywania zasinień będzie świetny.



EVELINE CONTOUR SENSATION 3IN1 O1 PINK BEIGE- To trio do konturowania bardzo mnie zaciekawiło jak zobaczyłam je po raz pierwszy buszując po sieci na jakimś blogu. Do tego stopnia poruszyło moje kosmetyczne chciejstwo,że zapragnęłam je mieć. Bardzo mnie ciekawi jak się sprawdzi.





EVELINE VELVET MATT POMADKA NR 501 TOFFEE- jako,że ostatnio szaleję za dwoma pomadkami Eveline, a mój zbiorek nieco się uszczuplił jak wiecie postanowiłam,że zdecyduję się na kolejną matową pomadkę tym razem w takiej normalnej formie, a nie płynnej. Widziałam już swatche tego koloru w internecie i jest intrygujący muszę powiedzieć. Mam nadzieję,że na żywo też mi się spodoba :) 


  MISS SPORTY PUMP UP BOOSTER 100% ROCK- jako,że bardzo lubię tę samą maskarę w fioletowym opakowaniu, która na rzęsach daje bardzo fajny efekt zainteresowała mnie ta wersja. Zadziałał tutaj też fakt,że widziałam ją w jednym z filmów na yt i muszę powiedzieć,że efekt naprawdę mnie powalił.



 PALETA CIENI MAKE UP REVOLUTION NAKED CHOCOLATE- ta paletka cudnych nudziaków chodzi za mną od kilku dobrych miesięcy.  Miałam z niej zrezygnować na rzecz innej neutralnej palety z Wibo, którą jak wiecie posiadam,ale jednak nadal chcę ją mieć w swojej kolekcji,więc się skuszę :)





ALTERRA KREM POD OCZY Z ORCHIDEĄ- ten kremik jest bardzo ciekawy. Widziałam go wiele razy w Rossmannie i nie powiem,że mnie nie kusił,skoro jego brat w wersji winogronowej tak świetnie się u mnie sprawdza. Poczytałam też o nim kilka opinii i zapowiada się bardzo przyjemnie.



VIS PLANTIS HERBAL VITAL CARE BŁAWATEK + PANTENOL ŻEL MICELARNY 3W1- jak wiecie albo nie wiecie od dłuższego czasu staram się znaleźć gdzieś żel do twarzy o dużej pojemności, bo denerwuje mnie już ciągłe kupowanie małych opakowań 150ml lub więcej i uważam,że takie kosmetyki powinny mieć większą pojemność w końcu używamy ich praktycznie codziennie. Początkowo myślałam,że nie będzie to nic trudnego. Bardzo się pomyliłam, a potem w sieci trafiłam na kilka recenzji tego żelu. Brzmią na tyle zachęcająco,że bardzo chcę go wypróbować, przesądza tutaj też wielka pojemność ,która dla mnie osobiście jest świetnym rozwiązaniem.



I tak właśnie prezentuje się moja mała wishlista. Mam nadzieję,że uda mi się tej jesieni spełnić ją w 100% bo przyznam,że to takie moje małe chciejstwa, nic specjalnego. Na pewno zobaczycie je stopniowo w zakupach w tym miesiącu i dalszych, a podejrzewam,że będzie dwa haule zakupowe w październiku :)


Pozdrawiam was serdecznie do następnego wpisu. Buziaki :*:*:*:*:*:*



26 komentarzy:

  1. Teraz możesz spełnić swoje makijażowe marzenia i kupić coś na promocjach w Rossmannie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To na pewno kochana, co więcej na ostatniej turze promocji wpadnie mi najwięcej :)

      Usuń
  2. Mam tą matową pomadkę Eveline w kolorze Toffee i jest piękna :) Kolor przyciągający uwagę, trwałość bardzo dobra. Nie polecam żelu micelarnego Vis Plantis - u mnie słabo radził sobie z makijażem oczu i czasami podrażniał :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie,że ta pomadka tak dobrze ci się sprawdza, co tym bardziej zachęca mnie do posiadania własnego egzemplarza. Mnie żel Vis Plantis kusi od dłuższego czasu i mam nadzieję,że nie spotka mnie z jego strony nic złego :)

      Usuń
  3. Korektor w płynie Eveline polecam serdecznie, świetny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Ja mam inną paletę z MUR i też fajna, ale czekoladka to moje marzenie od kilku miesięcy, więc pozytywne rekomendacje jak najbardziej mnie zachęcają :)

      Usuń
  5. Miałam kiedyś ten korektor i dobrze go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam korektor Eveline 2w1, ale nie przypadł mi do gustu. Kolorki cieni MUR są przepiękne.
    Obecnie nie mam jakieś specjalnej listy życzeń, ale nigdy nie wiadomo co wpadnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy lubi coś innego, ja mam nadzieję,że się polubię z tym korektorem. Co do czekoladki to zgadzam się, kolory są śliczne. W końcu nudziaków nigdy za wiele :)

      Usuń
  7. tą czekoladową paletę mam "solony karmel" o jakościowo niebo lepsza od kupionych w drogerjach które miałam, i mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fajnie,że tak lubisz te cienie. Mnie bardzo kusi ta czekoladka biała, choć solony karmel też widziałam i przyznaję,że kolory niczego sobie :)

      Usuń
  8. Korektor Eveline jest spoko, ale bez rewelacji też :) Najlepszy korektor z Bourjois, polecam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie za bardzo Bourjois nie pociąga muszę powiedzieć. Jakoś nic z tej marki mnie nie przyciąga. Korektor z Eveline chyba i tak przetestuję aby się przekonać na własnej skórze, bo nie mam wiele do zakrycia, więc wiele też nie stracę :)

      Usuń
  9. Kompletnie nie znane są mi kosmetyki z Twojej whis ! Kupuj szybciutko i recenzuj chętnie się czegoś o nich dowiem ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Postaram się kochana. Ja już tupię nóżkami na samą myśl o tych nowościach, jak zacznę pisać o tym jak się sprawują :)

      Usuń
  10. Znam korektor Art Scenic i polubiłam go :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten produkt Vis Plantis też bym chętnie wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie chodzi po głowie już dobre kilka miesięcy i mam nadzieję,że mam dobrego nosa co do niego i się sprawdzi tak jak tego oczekuję:)

      Usuń
  12. Fajnie, że posiadasz taką cechę i przemyślisz zakup produkty, ja niestety ulegam chwili :) posiadam paletkę z makeup revolution i zdecydowanie mogę ją polecić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blogowanie mnie nauczyło tego, aby każdy zakup przemyśleć dobrze, poszukać opinii w sieci i wtedy zdecydować ostatecznie, bo często mi się zdarzało,że pod wpływem chwili miałam w kosmetyczce wiele bubli. Także warto się dobrze zastanawiać. To super i tym bardziej czuję się zachęcona do jej zakupu :)

      Usuń
  13. Tak się złożyło akurat, to nie było planowane :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten korektor Eveline i jest super :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.