Witajcie w kolejnym wpisie. Dzisiaj mam dla was wpis,  w którym pokażę wam w akcji paletkę z mojego niedawnego haulu zakupowego. Będzie to mała garść pierwszych wrażeń na jej temat oraz przykładowy makijaż. Jeśli ciekawi was co nią zmalowałam na oku, to zapraszam do dalszej części :)


NAZWA: MY SECRET NATURAL BEAUTY EYESHADOW PALETTE MORNING DEW
CENA: 13,99ZŁ
DOSTĘPNOŚĆ: DROGERIE NATURA
POJEMNOŚĆ: 5,4 g

Co obiecuje producent:
"Paleta cieni idealnych do wykreowania makijażu dziennego,
jak również wieczorowego w bardziej zdecydowanym stylu.
Bogactwo efektów w ramach tej samej palety. Jedwabista, silikonowo - mineralna formuła ułatwia aplikację.
Cienie znakomicie przylegają do powieki i zachowują trwałość przez długi czas. Hipoalergiczne."

Producent obiecuje nam bogactwo kolorów, jedwabistą, silikonowo-mineralną formułę ułatwiającą aplikację oraz znakomitą trwałość. To najważniejsze punkty.
   Jeśli chodzi o pigmentację to nie mam do niej najmniejszych zarzutów o czym opowiem niżej. Cienie w dotyku faktycznie są takie jedwabiste, jakby mokre troszkę. Do powieki faktycznie świetnie przylegają wszystkie trzy. Nawet te błyszczące,  które jak się okazuje możemy nakładać i pędzlem i palcem, ponieważ świetnie się nabierają i przenoszą kolor na powiekę, nie tracąc przy tym na pigmentacji. Jeżeli chodzi o osypywanie to widać je szczególnie przy cieniach błyszczących, ale da się to potem spokojnie usunąć z okolic pod oczami.  Nawiązując do opakowania, to jest ono naprawdę ładne i wydaje mi się też, że dużo trwalsze od poprzednich wersji. Mam tylko nadzieję, że nie przetestuję nigdy trwałości opakowania nie chcący rzucając nim o podłogę.

 Kolory:
 W środku paletki mamy trzy cienie. Pierwszy z nich to szampański kolor, drugi to taki piękny róż również błyszczący jak poprzednik oraz typowy brąz, który świetnie nadaje się w załamanie powieki.  


 Pigmentacja/Trwałość:

Jak same widzicie, pigmentacja cieni bez jakiejkolwiek bazy po jednym dotknięciu, jest oszałamiająca. A to, co widać na zdjęciu, to jest jedno dotknięcie palca. Jeśli chodzi o trwałość, to przez 10 godzin mogę spokojnie nosić cienie i nic się nie dzieje z nimi. Nie lubią tylko bazy złożonej z korektora, ponieważ potrafią wtedy włazić w załamania powiek i nie wygląda to zbyt korzystnie, ale na zwykłej bazie do powiek jest wszystko w porządku nawet dużo dłużej. Zmywają się bezproblemowo za pomocą płynu micelarnego.


Przykładowy makijaż, który udało mi się zmalować tymi cieniami/zdjęcie poglądowe:




Kosmetyki, których użyłam:
Oczy-baza pod cienie wibo, cień z palety neutral eyeshadow palette naked look, paletka cieni  my secret natural beauty morning dew, tusz Miss Sporty Pump Up Booster 100% Rock, w kącikach Lovely Gold Highlighter.
Twarz: korektor Catrice Liquide Camuflage 020 Light Beige, podkład Maybelline Affinitone 03 Light Sand Beige, Puder Wibo Fixing Powder, Eveline Contour Sensation 01 Pink Beige rozświetlacz i brązer. 





I tak prezentują się moje pierwsze wrażenia na temat tej paletki. Muszę powiedzieć, że bardzo ją polubiłam przez ostatnie dni za kolory i trwałość. Na pewno jeszcze wiele razy zagości w moim makijażu, a swoim rozmiarem sprawia, że jest idealna do podróżowania, więc tym bardziej podbija serce. Jeśli uwielbiacie cienie tego typu, polecam wam serdecznie tę paletkę, a nie będziecie zawiedzione. 




A wy miałyście już okazję poznać tę paletkę? Koniecznie dajcie znać.Pozdrawiam was serdecznie do następnego wpisu. Buziaki👄👄👄👄👄👄👄👄

17 komentarzy:

  1. Bardzo ładny makijaż A paleta cieni interesująca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne kolorki - takie w moim stylu ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Paletka ma dla mnie bardzo przyjemny zestaw kolorków ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolorki, idealne na dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. całkiem ładnie wygląda na Twoich oczach

    OdpowiedzUsuń
  6. Tej paletki nie znam, nie moje kolorki ale pigmentacja fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna paletka, a kolorki takie delikatne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pięknie się prezentuje ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda pięknie, ale dla każdego z tych kolorów znalazłabym odpowiednik w mojej kolekcji ;) Ostatnio staram się nie powielać odcieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kolory nie dla mnie, ale na Twoim oku wyglądają dobrze i interesująco ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ostatnio noszę tylko maty noszę na oku, więc paletka by mi się nie sprawdziła, ale kolory ma ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie kolory lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne kolory, chociaż ja jestem zakochana w matach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cienie mi się średnio podobały,dopóki nie zobaczyłam makijażu-pięknie zrobiłaś! Pasują Ci te kolorki :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.