Witam was kochane serdecznie w kolejnym wpisie. Dzisiaj, jak każdego miesiąca mam dla was wpis o kosmetykach, które w tym miesiącu naprawdę polubiłam. Powiem szczerze, że ten miesiąc zdominowały produkty makijażowe zdecydowanie, pielęgnacji jest, jak na lekarstwo. Jeśli ciekawi was, jakie kosmetyki w tym miesiącu skradły moje serce, zapraszam do dalszej części.






RIMMEL LASTING FINISH PRIMER& MAYBELLINE SUPER STAY- z tego duetu na pewno świetnie znacie już podkład Maybelline. Natomiast nowością jest baza marki Rimmel. Muszę wam powiedzieć, że bardzo się z nią polubiłam. Nie dość, że świetnie utrzymuje makijaż w duecie z podkładem, to daje przy tym trwałość i świeżość na naprawdę długie godziny. Niewielka ilość tej bazy sprawdza się też idealnie pod oczami, kiedy chcemy, aby korektor nie wchodził w załamania  i żeby skóra w tym miejscu nie była ściągnięta i ewidentnie ten trik mi się podoba. Zdecydowanie ten duet towarzyszył mi w tym miesiącu przy każdym makijażu, jak również w kilku ważnych sytuacjach, kiedy musiałam wyglądać nienagannie przez bardzo długi czas. Zdecydowanie polecam tę dwójkę.

Maybelline Super Stay



Kolejny ulubieniec to WIBO PRO CONTOUR PALETTE CREAM& POWDER SHADES przyznam się wam, że paleta jest naprawdę godna polecenia. Używałam jej naprawdę namiętnie w tym miesiącu i jestem z niej zadowolona. Produkty kremowe mają świetną pigmentację, przez co nie trzeba nakładać ich wiele, aby uzyskać dobre krycie. Podobnie jest z produktami pudrowymi, które również nie zawodzą pod tym względem, a ich kolor można stopniować w zależności od potrzeb. Jedyną wadą tej paletki może być cena, więc warto polować na nią na promocjach.

Jedna marka- Wibo- kosmetyki warte uwagi



Następnym ulubionym produktem tego miesiąca jest baza pod cienie EVELINE COSMETICS ALL DAY IDEAL STAY. Tę bazę tak, jak poprzednie kosmetyki zakupiłam podczas promocji -49%/55% i nie żałuję tego zakupu. Przede wszystkim ma ona cielisty kolor, co bardzo ułatwia ukrywanie żyłek na moich powiekach, które umówmy się widać i nie jest to fajne. Baza bardzo fajnie również podbija kolory cieni. Nie ma również problemów z ich rozcieraniem, ale to już pokażę wam w osobnym wpisie o tej bazie :)




Korektory CATRICE LIQUID CAMOUFLAGE są wam na pewno dobrze znane i przez większość lubiane. Moja przygoda zaczęła się od koloru 020 Light Beige. Później,  kiedy usłyszałam, że do sprzedaży wszedł kolor 005 LIGHT NATURAL zapragnęłam go mieć i również jestem zadowolona. Tak samo dobrze kryje, jak 020, ale kolorek ma już jaśniejszy. Mimo że nie pokazałam wam go w żadnych zakupach, to bardzo przypadł mi do gustu. I jeśli tylko uda wam się dorwać gdzieś ten kolor zdecydowanie polecam.




Ten ulubieniec również ma związek ze strefą pod oczami, a jest to opisywany przeze mnie niedawno krem marki RIVAL DE LOOP REVITAL Z KOENZYMEM Q10. Muszę powiedzieć, że jako jedyny kosmetyk nielubianej przeze mnie marki RdL właśnie zrobił na mnie pozytywne wrażenie. Przyjemnie nawilża skórę pod oczami,  delikatnie uelastycznia, koi po całym dniu noszenia makijażu, a przede wszystkim nie podrażnia tych delikatnych okolic, bo o innych kosmetykach tej marki, z którymi miałam do czynienia, że są delikatne, powiedzieć nie można. Jeśli lubicie tę markę, a jeszcze nie próbowałyście tego kremu, polecam jak najbardziej, bo sama będę do niego wracać, jako jedynego kosmetyku tej marki.


Rival de Loop

#Paznokcie miesiąca



Przez dłuższy czas nie pokazywałam wam w ulubieńcach moich paznokci. Nie oznacza to oczywiście, że porzuciłam hybrydy na dobre. Co to, to nie. Ani mi się to śni. Wracając jednak do samych paznokci, na ten miesiąc wybrałam SEMILAC NR 153 RED MAGNAT. To piękna, elegancka czerwień z delikatnymi drobinkami. Wszystko okrasiłam małymi diamencikami, które niestety później odpadły, ale najważniejsze, że kiedy miały zdobić paznokcie, nie zawiodły mnie. Czerwień to był zdecydowanie mój kolor w tym miesiącu, przynajmniej na paznokciach :) 

I tak oto prezentują się wszyscy moi ulubieńcy w tym miesiącu, A co skradło wasze serce w maju? A może macie, któryś z pokazanych przeze mnie kosmetyków? Koniecznie dajcie znać :)




13 komentarzy:

  1. Miałam tylko krem pod oczy, ale dla mnie był przeciętny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten korektor muszę mieć! Lubię Catrice za kosmetyki do twarzy. Lubię ich podkład i kamuflaż.

    OdpowiedzUsuń
  3. Korektory Catrice bardzo lubię, jeden z lepszych i tanich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Baza pod cienie bardzo mnie zainteresowała.

    OdpowiedzUsuń
  5. Same ciekawe produkty, a znam jedynie kamuflaż Catrice ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. korektor i krem pod oczy muszę koniecznie wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Korektor catrice znam tylko w kremie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś czułam, że będzie tutaj paletka do konturowania z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam żadnego z Twych hitów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię kamuflaże Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Musze sobie w końcu zakupić ten korektor :) Tylko poczekam na stosowną promocję :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.