Witajcie kochane w kolejnym wpisie. Dzisiaj mam dla was 5 najlepszych kosmetyków, w kategorii +/- 10 zł, czyli mojej i waszej ulubionej. Będą to tanie perełki pielęgnacyjne i jedna kolorówkowa. Jeśli ciekawi was, na jakie kosmetyki tym razem warto rzucić okiem będąc w drogerii, zapraszam do dalszej części wpisu :)



#Peeling


BELL LIP SCRUB

Jak powszechnie wiadomo, każdy, kto lubi matowe pomadki, musi liczyć się z tym, że usta bywają po nich wysuszone i to mocno. Tutaj z pomocą przychodzi dobry peeling do ust, który w mig załatwia problem. I tak też działa lip scrub marki Bell, który posiadam od jakiegoś czasu  w swojej kosmetyczce i kiedy tylko widzę suche skórki na ustach, sięgam po niego. Idealnie ściera martwy naskórek, a usta po zabiegu są miękkie i gładkie. Potem pozostaje tylko nałożenie pomadki nawilżającej i gotowe. Peeling można dostać w Biedronce za ok. 8-9 zł.


#MATOWA POMADKA W KREDCE


GOLDEN ROSE MATTE LIPSTICK CRAYON NR 10

Pozostając jeszcze przez chwilę w wątku ust, to chcę wam serdecznie polecić matową kredkę z Golden Rose, jeśli nawet nie lubicie akurat odcienia brudnego różu, tak bardzo, jak ja, sądzę, że w gamie kolorystycznej znajdziecie coś dla siebie. Warto się nią zainteresować, ponieważ pomadka ma przyjemną konsystencje, a dzięki temu bardzo dobrze rozprowadza się po ustach i jest komfortowa w noszeniu oraz całkowicie nie wyczuwalna tak naprawdę. Kredkę dostaniecie na wyspach Golden Rose, w internecie lub mniejszych drogeriach za ok. 12 zł.



#TONIK/ESENCJA

 BIELENDA MULTI ESSENCE 4W1 CERA MIESZANA

Tę esencję na pewno dobrze znacie z ulubieńców oraz osobnej recenzji na jej temat. Szybko przypomnę tylko, że świetnie sprawdza mi się ona w wieczornej pielęgnacji. Świetnie przygotowuje cerę pod dalszą pielęgnację, dając jej ukojenie, tonizując oraz delikatnie nawilżając. Fajne jest w niej również to, że się nie lepi i podobnie jest z każdym kolejnym produktem, który na nią nałożymy. Dostaniecie ją w drogerii za ok. 15 zł. 


#ANTYPERSPIRANT


GARNIER MINERAL INVISICLEAR


Antyperspiranty w osobnych recenzjach, czy tego typu zestawieniach pokazuję wam bardzo rzadko, najczęściej pojawiają się one w projektach denko. Jednak ten gagatek ze zdjęcia jest godzien uwagi. Same wiecie, że długo przyjaźniłam się z Lady Speed Stick 5in1, a skoro na dworze robi się już gorąco, potrzebuję lepszej ochrony. I ten cudak mi to zapewnia. Nie brudzi również moich jasnych bluzek oraz chroni przed nieprzyjemnym zapachem w ciągu dnia. Jak dla mnie ekstra. Swoje egzemplarz dorwała w Biedronce, ale widziałam tę kulkę na przykład w Naturze i podejrzewam, że w Rossmannie pewnie też ją znajdziecie w cenie 10-11 zł. 


#ŻEL ANTYBAKTERYJNY



NIVELAZIONE ŻEL ANTYBAKTERYJNY DO RĄK 


Tego maluszka udało mi się kupić za ok. 6 zł w małej drogerii niedaleko mnie.  I okazuje się, że jest naprawdę przydatny. Kiedy nie mam dostępu do wody i mydła, aby umyć ręce " na już" jest niezastąpiony, a także w naprawdę zabiegane dni, kiedy nie ma się chwili wytchnienia.  Dobrze odkaża oraz ładnie pachnie chyba zieloną herbatą. Obecnie to mój must have w torebce. A tak, nawiasem mówiąc, jest to mój pierwszy tego typu kosmetyk, a co w nim najbardziej praktyczne to pompka, która dozuje odpowiednią ilość produktu, nie plując nim nigdzie wokół. 



I tak prezentuje się 5 najlepszych kosmetyków z XIV już zestawienia. Mam nadzieję, że wpadnie wam coś w oko i podczas zakupów w drogerii spojrzycie w stronę któregoś gagatka przychylniejszym okiem. A może znacie już któryś kosmetyk? Koniecznie dajcie znać :)

15 komentarzy:

  1. Zaciekawił mnie pierwszy produkt. Chociaż chyba jednak zostanę przy cukrze z olejem kokosowy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio przyglądałam się w Biedronce temu peelingowi do ust Bell :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szminkę w kredce z GR znam :) tylko nie pamiętam już jaki odcień, ale super jest!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam jeden odcień kredki GR i nie przepadam, ale po Bielendę muszę sięgnąć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam esencję, a reszty nie znam :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Kulki z Garnier bardzo lubię ;) Muszę się chyba tym peelingiem zainteresować. Wydaje się być ciekawym produktem ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żel antybakteryjny by mi się przydał.

    OdpowiedzUsuń
  8. Stosuję obecnie peeling Bell. Przyjemniaczek z niego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Akurat żadnego z tych produktów nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. peeling z Bell muszę kiedyś wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  11. Tonik chcę wypróbować, kupię go za niedługo

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgadzam się z matową pomadką od Golden Rose :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam kredki z Golden Rose mam ich kilka i wszystkie kolorki się świetnie spisują.

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.