Witajcie w kolejnym wpisie. Co prawda spóźniłam się trochę, bo wpis miał być troszkę wcześniej dzisiaj, ale mam nadzieję, że mi to wybaczycie :D Tym razem na tapetę biorę zestaw do manicure z Avonu. Jeśli ciekawi was, czy się sprawdził i czy warto go kupić, zapraszam do dalszej części wpisu. 



Co, gdzie, jak i za ile? 


Avon urządzenie do mani 5w1


Zestaw do manicure 5w1 kupiłam w jednym z katalogów Avon. Pamiętam, że była spora promocja i zapłaciłam za niego ok. 30 zł zamiast prawie 70 zł, jeśli dobrze sobie przypominam. Całość składa się z pięciu różnych końcówek wymiennych oraz samego urządzenia zasilanego na baterie "paluszki". 



Zawartość zestawu+ Opis producenta

Avon urządzenie do mani 5w1| Opis producenta

zestaw do manicure z 5 końcówkami
kompleksowo – od skracania paznokci po polerowanie
w praktycznym pudełku, czarno-różowa kolorystyka
łatwy sposób na perfekcyjny manicure

Stworzyliśmy zestaw, którym wykonasz profesjonalny manicure od A do Z. W stylowym, czarnym opakowaniu zamknęliśmy przyrząd z 5 końcówkami, które pomogą Ci kompleksowo zadbać o paznokcie. Znajdziesz tu nasadki, którymi usuniesz zrogowaciały naskórek, wygładzisz nierówności na płytkach, odsuniesz skórki, skrócisz paznokcie i pięknie je wypolerujesz. W domowym zaciszu, kiedy tylko chcesz, bez kosztownych wizyt w salonie.

Do czego służą wszystkie końcówki? 


Avon zestaw do mani 5w1| Nasadki 


 Całość opakowana jest w eleganckie pudełko, które jest od góry zamykane. Pudełeczko utrzymane jest w czarno-różowej kolorystyce, podobnie jak samo urządzenie oraz nasadki z różowym plastikiem. Zaczynając od lewej, pierwsza cienka końcówka służy do usuwania skórek, gruba końcówka w kształcie walca służy do wygładzania powierzchni paznokcia, biała puchata końcówka to polerka, która usuwa wszelkie paproszki z paznokci usuwaniu skórek i wygładzaniu paznokcia, ostatnie dwie końcówki to plastikowa łopatka oraz okrągła końcówka do skracania paznokci. Z doświadczenia powiem wam, że najbardziej nieprzydatna w tym zestawie jest ta łopatka do odsuwania skórek oraz końcówka do skracania paznokci. Pozostałych elementów używam przy każdym mani. 

Urządzenie 

Avon urządzenie do mani 5w1| Urządzenie
Samo urządzenie jak widzicie, to plastikowa maszynka, do której dokłada się odpowiednią końcówkę z tych, które pokazałam wam wyżej. Urządzenie stabilnie trzyma się w dłoni, nie wyślizguje się, a manewrowanie nim nie sprawia użytkownikowi większych trudności. Do środka wystarczy włożyć baterie typu "paluszki" i gotowe. 



Moja opinia 

Przyznam wam, że na samym początku nie wierzyłam w to, że to urządzenie się sprawdzi i że będę z niego tak często korzystała. Myślałam po prostu, że to tylko taki gadżet, który na niewiele się zda. Natomiast zaskoczenia doznałam po pierwszym użyciu i każdym kolejnym. Jest mi bardzo przydatne przy robieniu mani. Zanim położę hybrydy na paznokcie, po uprzednim ściągnięciu starych mogę brać się za pracę ze skórkami i ich ściągnięcie, jeśli mam je zbyt duże oraz wyrównanie delikatnych nierówności spowodowanych tycimi resztami bazy Extend, która dobrze się przyczepia do paznokci. Po takim zabiegu, kiedy paznokcie mam już czyste i wyrównane, delikatnie je poleruje, a potem wyrównuje kształt pilniczkiem, jeśli jest to konieczne. Najmniej przydatne, a właściwie zbędne są w tym zestawie tylko dwie nasadki. Pierwsza to plastikowa łopatka, która średnio nadaje się do odsunięcia skórek oraz końcówka do skracania paznokci. Moim zdaniem nie spełniają swojej funkcji, tylko leżą, bo nie da się zbytnio ich używać. 


Podsumowując: Dla mnie to urządzenie od jakiegoś czasu jest niezastąpione przed robieniem paznokci, przyda się też przy klasycznym mani, jeśli nie używacie hybrydy. Wiadomo, ma swoje wady w postaci tych dwóch zbytecznych końcówek (przynajmniej dla mnie zbytecznych, komuś innemu mogą się przydać) , które znalazły się w zestawie. Zakupu nie żałuję, a w cenie promocyjnej tym bardziej jest to ciekawy i fajny gadżet. Dajcie znać czy macie podobne urządzenia i jak wam się ich używa :) 



15 komentarzy:

  1. Miałam kiedyś coś takiego ale z Rossmana i takie sobie.

    www.natalia-i-jej-świat.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupiłam podobny zestaw w Rossmannie i średnio daje radę.. trochę żałuję bo w sumie go nie używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tylko innej firmy i u mnie kompletnie się nie sprawdziło.. Jeśli chodzi o funkcjonalność to używam tylko jednej końcówki, reszta leży nie używana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam podobne innej marki, fajny sprzęcik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam go nieraz w katalogu, ale jakoś nigdy mnie nie kusił ;) Na razie wszystko co do manicure mi potrzebne mam w swojej kolekcji :D

    OdpowiedzUsuń
  6. ja od Avonu trzymam się z daleka;0p

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe, ale mnie zupełnie nie kusi takie urządzenie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny sprzęcik, też się nad nim zastanawiałam kiedyś, muszę zajrzeć w katalog czy jest jeszcze w ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładnie wygląda. Fajnie, że się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  10. w sumie nigdy nie rozkminiałam zakupu takiego urządzenia, ale teraz mega mega chcę!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wolałabym kupić już porządną frezarkę :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.