Witajcie kochane w kolejnym wpisie. Dawno nie było na blogu szalonego makijażu z kolorem i na waszą prośbę powracam z serią, a wpisy będą się pojawiać raz w miesiącu tak jak poprzednio. Dzisiaj mam dla was propozycję łącząc róże i bordo w jednym makijażu. Jeśli jesteście ciekawe, co zmalowałam i jakich kolorów użyłam, zapraszam do dalszej części wpisu. 







Dzisiaj tak naprawdę bohaterkami będą dwie palety, na początek wzięłam dwie ulubienice marki Revolution, ale z czasem pojawią się też inne palety i kombinacje, a także nowości, aby nie było nam nudno tutaj. Dajcie mi tylko troszkę czasu :) 

Niżej opowiem wam dokładnie jakich kosmetyków użyłam. I tradycyjnie zaczniemy od cery, bo to co najlepsze zostawimy na koniec, taką wisienkę na torcie ;) 






TWARZ


makijaż cery mieszanej, naturalne kosmetyki kolorowe, naturalny krem BB
Makijaż z kolorem mocny róż i Rose Gold|paleta Revolution Flawless Decadent + Beauty Legacy| Vianek krem BB z ekstraktem z jeżówki odcień JASNY| Korektor Sensique High Coverage Concealer 03 sand beige| Celia Woman puder sypki transparetny mat| Brązer the gran tan z palety Beauty Legacy| Rozświetlacz Inglot HD nr 53| TWARZ


Bazę dla makijażu twarzy stanowiła moja codzienna pielęgnacja, tak jak zawsze, więc nie pokazuję tego etapu. Na twarz nałożyłam najpierw krem BB marki Vianek z ekstraktem z jeżówki, który miałam w postaci próbki i nareszcie przyszedł na niego czas. Pierwsze wrażenia mam dobre, bo widzę w nim potencjał i chcę go testować dalej. I to mówię ja, wielki przeciwnik kremów BB od 6 lat.  Nałożyłam go częściowo palcami, częściowo moją ulubioną ostatnio gąbeczką IMAGIC z Aliexpress. Korektor to oczywiście znany wam już i lubiany przeze mnie Sensique High Coverage Concealer w kolorze 03 Sand Beige. Całą twarz pomijając okolicę oczu przypudrowałam pudrem sypkim Celia Woman w kolorze transparentny mat, który daje ładne satynowe wykończenie. Brązer to The Grand Tan z palety Beauty Legacy, natomiast rozświetlacz to Inglot HD nr 53. Brwi umalowałam cieniami Ash i Smoke z tej samej palety, co brązer. 


OCZY


makijaż oczu, makijaż oczu bordo i róż, naturalne kosmetyki kolorowe
Makijaż z kolorem mocny róż i Rose Gold|paleta Revolution Flawless Decadent + Beauty Legacy| Revolution Beauty Legacy Travel Frendly Palette| Revolution Forever Flawless Decadent| Korektor Sensique High Coverage 03| Bell Glitter Primer| Avon Euphoria| Miss Sporty Naturally Perfect| OCZY



Jeśli chodzi o oczy, tym razem bazę pod cienie matowe stanowił korektor Sensique High Coverage. Załamanie przypudrowałam po prostu, ponieważ akurat nie miałam pod ręką jasnego cienia. Makijaż rozpoczęłam od cienia Scorched z palety Flawless Decadent, który starałam się dobrze zbudować w załamaniu powieki. Nad nim wylądował jaśniejszy Lavish, który idealnie wpasował się w to towarzystwo. Całość przyciemniłam jeszcze kolorem Petal z palety Beauty Legacy. Na bazę Bell Glitter Primer nałożyłam cień Plush z palety Flawless Decadent. Na dolnej powiece zrobiłam mieszankę wszystkich cieni matowych, które użyłam. W wewnętrznym kąciku wylądował cień Luxe z Flawless. Rzęsy podkręciłam zalotką i umalowałam najpierw tuszem Miss Sporty Naturally Perfect, a następnie Avon Euphoria, który podkradłam mamie, choć do tego makijażu pasowałyby też świetnie sztuczne rzęsy, ale to już zależy od indywidualnych preferencji. Na linii wodnej wylądowała kredka Catrice Made to Stay Inside Eye Pencil w kolorze 010 in the mood for nude

USTA 

pomadka golden rose, naturalny krem BB Vianek
Makijaż z kolorem mocny róż i Rose Gold|paleta Revolution Flawless Decadent + Beauty Legacy| Golden Rose Longstay Matt Liquid Kissproof nr 36| USTA

Na ustach wylądowała  matowa pomadka Golden Rose Longstay Matt Liquid Kissproof nr 36, która myślę, że dość pasuje do tego makijażu, ponieważ wolałam, aby usta przy tak mocnych oczach były spokojne. Samą pomadkę wiecie, że bardzo lubię, bo jest po prostu nie do zdarcia. 


MAKIJAŻ/ZDJĘCIE POGLĄDOWE






Mam nadzieję, że makijaż przypadnie wam do gustu. To początek mojego małego powrotu. Oczywiście weźcie pod uwagę, że to tylko moje małe próby makijażowe i na pewno wiele rzeczy tutaj jest niedoskonałych :)




16 komentarzy:

  1. Widzę, że w palecie Maxineczki masz już spore denko, a ja używam z niej jedynie odcienia SMOKE do zrobienia kreski na powiece ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polubiłam ją jak widać bardzo 😂Jedynie rozświetlacz to nieporozumienie. Ja cienia smoke używam do brwi akurat 😉

      Usuń
  2. Uuuu jakże odważnie, dla mnie zbyt odważnie :D Sama pozwalam sobie jedynie na mocniejsze usta. Kiedyś miałam ten krem bb, tzn próbkę, ale kompletnie nie pamiętam go.. Poza tym nic nie jest mi znane. Kiedyś skuszę się pewnie na pomadkę GR, ale póki co zakochałam się w błyszczyku loreala od wizaż i tylko po niego sięgam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odważnie owszem, ale jak napisałam to jest eksperyment, a na co dzień nadal noszę swój nudny makijaż w brązach i złotach, tak jak najbardziej lubię. Wtedy jestem sobą 😁 ja jako wielki przeciwnik kremów BB w tym wypadku akurat byłam zadowolona z efektu, bo cały dzień wyglądał ładnie i nie ściemniał, jak się wiele naczytałam o nim. Mile zaskoczenie 😁 Pomadka GR to must have moim zdaniem 😂 No ja wolę tradycyjne błyszczyki, jeśli już mam po błyszczyk sięgnąć :P Choć nie ukrywam, że jestem ciekawa, jak on się utrzymuje itp

      Usuń
    2. A co masz na myśli mówiąc tradycyjne? :) Napiszę na pewno o całej 3.
      Rzeczywiście odpowiedzi już działają ♥ Co było nie tak wgl?

      Usuń
    3. Takie typowe błyszczyki mam na myśli te nietrwałe zbytnio, że tak to ujme 😉 Czekam na recenzję w takim razie 👍

      Sama nie wiem. Myślałyśmy z the special beauty, że to ciasteczka coś psują i blogger mógł je wyłączyć, ale może to też ja coś zepsułam nieświadomie i kiedyś może dojdę co takiego to było i co mogło mieć związek z tym, że się zepsuły te komentarze. Na razie nie mam pojęcia 🤷‍♀️

      Usuń
    4. A potem na raz kozie śmierć zmieniłam szablon i pykło 😁 A godzinę nad tym siedziałam z Wujkiem Google, który też mi nie pomógł 😂

      Usuń
    5. Wydaje mi się, że coś miałaś z szablonem właśnie nie tak :/ Bo jakby to była wina bloggera to ja też np miałabym ten problem u siebie. No i poza tym ten przycisk 'odpowiedz' u Cb wyglądał wgl inaczej, więc to pewnie to :D Ale dobrze, że działa :)

      Usuń
    6. Z moim talentem to nigdy nic nie wiadomo :D Ja też się cieszę, że działa :D I to bardzo :D

      Usuń
  3. To fakt :) Na co dzień jednak nie miałabym czasu na taki makijaż, wolę szybkie i nudne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolory paletek. Bardzo mi się podobają. Znam błyszczyk, jest naprawdę godny polecenia :) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja niestety wyglądam jak na odwyku w takich kolorach hehehe

    OdpowiedzUsuń
  6. Makijaż całkiem fajnie się prezentuje, ale przy takich cieniach raczej zrezygnowałabym z pomadki :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moim zdaniem pomadka w spokojniejszym kolorze jest tutaj jak najbardziej na miejscu choć mogłam też użyć błyszczyka. Oczywiście to jest tylko eksperyment, w którym owszem wyszłam z domu, ale na codzień nie bardzo miałabym czas na taki skomplikowany makijaż 😉

      Usuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.