Mamy już środek lata. Sama nie wiem, kiedy ten czas zleciał, bo kocham lato i staram się cieszyć każdą jego chwilą. Niedawno przyszedł do mnie nowy Pure beauty box o idealnej nazwie enjoy the sunshine. W tym wpisie pokażę wam jego zawartość. Koniecznie ze mną zostańcie :)


box z kosmetykami,pure beauty box



box z kosmetykami,pure beauty box






box z kosmetykami,pure beauty box

box z kosmetykami,pure beauty box

Na pierwszych zdjęciach widzicie grafikę pudełeczka oraz produkty, które nie zmieściły się do środka. Całość była naprawdę dobrze zabezpieczona. Grafika boxa z kosmetykami jak zawsze zachwyca i cieszy oko przez cały czas. Przyznam, że na żywo prezentuje się jeszcze ładniej. A teraz przejdźmy do kosmetyków, bo podejrzewam, że to was najbardziej interesuje. 


box z kosmetykami,pure beauty box


box z kosmetykami,pure beauty box

VIANEK ŁAGODZĄCY KREM BB SPF 15 NR 1

Lekki, wielofunkcyjny krem do pielęgnacji na dzień, zawierający tylko filtry fizyczne. Chroni skórę wrażliwą i podrażnioną przed szkodliwym działaniem promieni UV. Naturalne pigmenty ujednolicają koloryt, korygują drobne niedoskonałości i rozświetlają cerę. 


 Krem bb miałam na swojej liście kosmetyków, które chcę wypróbować. Po zużyciu próbki naprawdę mi się spodobał, więc czekałam na dobry moment, aby go przetestować. Aż w końcu dostałam go w boxie. Rozpoczęłam już testowanie, więc niedługo spodziewajcie się recenzji. 



PHYSIOGEL BALSAM NAWILŻAJĄCY DO CIAŁA 


Już od pierwszego zastosowania przynosi ulgę skórze suchej i napiętej oraz pomaga przywrócić jej odpowiednią gładkość, elastyczność i zdrowy wygląd. Dzięki zaawansowanej formule BioMimicTM wspiera procesy regeneracyjne skóry oraz wzmacnia i odbudowuje jej barierę obronną. 


 Balsam akurat powędruje do mojej mamy prawdopodobnie, ponieważ ona ma bardziej suchą skórę od mojej. A ja też na brak balsamów nie narzekam :D 


SYOSS PURE FRESH SUCHY SZAMPON 


Zapewni Ci długotrwałe odświeżenie bez mycia włosów i bez widocznych śladów po ich rozczesaniu. W kilka sekund zyskaj jeden dodatkowy dzień świeżości dla Twoich włosów. 


Od lat jestem fanką suchego szamponu marki batiste i praktycznie w 100% przypadków używam wersji oryginalnej. Szamponu od sayoss miałam okazję użyć już raz i powiem wam, że podoba mi się chyba bardziej niż batiste.






box z kosmetykami,pure beauty box

SASZETKI 

APIVITA WINE ELIXIR PRZECIWZMARSZCZKOWY KREM POD OCZY 

Przywraca młodość skórze w najbardziej efektywny sposób dzięki polifenolom- cząsteczkom o silnym działaniu przeciwstarzeniowym. Zmniejsza widoczność zmarszczek, jednocześnie zapewniając efekt liftingujący. 

 Próbki zdążyłam już użyć i powiem wam, że efekt jest bardzo fajny. Krem w mig robi efekt liftingu, a wszelkie zmęczenie znika od razu. Nieźle daje sobie radę nawet pod makijażem. 


ISDIN KREM DO TWARZY FOTOULTRA AGE REPAIR SPF 50

Krem przeciwsłoneczny o potrójnym działaniu przeciw fotostarzeniu skóry o lekkiej, szybko wchłaniającej się konsystencji. 


Jestem ciekawa tego kremu i na pewno go przetestuję za jakiś czas, zwłaszcza że krem Dermedic z poprzedniego pudełka bardzo przypadł mi do gustu. 


BIELENDA MINTY FRESH FOOT CARE PEELING DO STÓP ODŚWIEŻAJĄCO-WYGŁADZAJĄCY 


Peeling do stóp o działaniu wygładzającym. Formuła na bazie pumeksu delikatnie złuszcza martwy naskórek i przygotowuje skórę do przyjęcia składników aktywnych. 



Przyznam, że peelingi do stóp to nie jest zbyt szeroka kategoria w mojej kosmetyczce i jak wiecie, mam jeden ulubiony produkt z tej kategorii. Użyłam też już jednej saszetki  Bielendy i powiem wam, że jest to bardzo fajny produkt. Cieszę się, że mam ich więcej, choć peeling do ciała też bym przygarnęła, bo zapachy były naprawdę kuszące i nietypowe. 


box z kosmetykami,pure beauty box


ONLYBIO FACE IN BALANCE SERUM DO TWARZY ADAPTOGENNE ROZŚWIETLAJĄCE


Serum natychmiastowo poprawia kondycję skóry oraz daje efekt naturalnego glow. Wzmacnia i widocznie odżywia cerę, dzięki czemu jest ona pełna blasku oraz energii. Serum niweluje oznaki zmęczenia i pierwsze zmarszczki oraz wyrównuje koloryt skóry. 

Z marką onlybio mam ostatnio bardzo dobre relacje, ponieważ ich produkty świetnie się u mnie sprawdzają. Z serii adaptogennej miałam już peeling do twarzy, a teraz będę miała okazję przetestować serum. Jestem naprawdę ciekawa, jak wypadnie, bo nie ukrywam, że liczę na porządną regenerację po lecie. 


REDBLOCKER KOJĄCY OLEJEK DO OCZYSZCZANIA SKÓRY WRAŻLIWEJ I NACZYNIOWEJ 


Specjalistyczny dermokosmetyk do mycia twarzy. Usuwa zanieczyszczenia i makijaż, a także dostarcza skórze cennych składników odżywczych. Dodatkowo zawarte w nim składniki aktywne wzmacniają naczynka krwionośne, redukują zaczerwienienia, poprawiają funkcje barierowe skóry i nawilżają. 

W tym roku zaczęłam przygodę z olejkami do demakijażu i jak widać, passa mi sprzyja, ponieważ dostałam kolejny do przetestowania. Niedługo sprawdzę go na własnej skórze i mam nadzieję, że będzie tak świetny i wydajny jak Vianek. 


box z kosmetykami,pure beauty box

FLOSLEK PEELLOVE MARINE PEELING DO TWARZY Z KWASAMI AHA PRODUKT WYMIENNY


Peeling z kwasami AHA do codziennej pielęgnacji twarzy dla osób w każdym wieku. Delikatne, ale jednocześnie dokładnie i głęboko oczyszcza skórę twarzy, szyi i dekoltu z zanieczyszczeń, resztek zrogowaciałego naskórka oraz nadmiaru sebum. 

Peeling zaczęłam już testować i faktycznie nieźle sobie radzi, ale na pewno nie jest to produkt do codziennego używania tak, jak zaleca na początku producent, choćby dlatego, że po trzecim użyciu uwrażliwił mi skórę  prawdopodobnie ze względu na obecność kwasów. Sądzę, że optymalnie będzie używać go 2 razy w tygodniu, wtedy jest wszystko w porządku. 


box z kosmetykami,pure beauty box

SO FLOW BRĄZUJĄCA PIANKA DO CIAŁA PRODUKT WYMIENNY 

Z pianką brązującą Twoje ciało pokryje się cudownym kolorem muśniętej słońcem. Efekty zobaczysz już po kilku godzinach, a dodatkowo skóra będzie miękka, nawilżona i elastyczna- to wszystko bez nieestetycznych smug. Całość uzupełnia piękny, wakacyjny zapach kokosa i mango. 


Pianka to fajna opcja i sądzę, że jeszcze tego lata się do niej dobiorę. W kwestii zapachu brzmi intrygująco i mam nadzieję, że kolor też będzie dobry, bo aplikacja powinna być w miarę łatwa. 


BIOLAVEN MGIEŁKA DO CIAŁA 


Zapachowa mgiełka do ciała urzekająca aromatem winogron z lawendowym akcentem. Idealna do stosowania w ciepłe dni, w podróży oraz na urlopie. Nawilża, lekko chłodzi i pozostawia wspaniały aromat na skórze. 


Do mgiełki już się dorwałam i zapach bardzo mi się podoba. Dodatkowy plus to fakt, że mgiełka chłodzi i nawilża skórę, co przy upałach jest świetnym rozwiązaniem. 



box z kosmetykami,pure beauty box


ARTISHOQ ZDROWE I PIĘKNE WŁOSY ZE SKRZYPEM 

Zawiera wyciąg ze skrzypu polnego, który wspiera utrzymanie właściwej kondycji włosów, skóry i paznokci. Ponadto wspomaga w ochronie komórek przed stresem oksydacyjnym, wspomaga produkcję kolagenu i prawidłowe funkcjonowanie skóry. 

ARTISHOQ ZDROWE I PIĘKNE WŁOSY Z BIOTYNĄ

Suplement diety, którego składniki wspierają od wewnątrz prawidłową kondycję włosów, skóry i paznokci. Zawiera biotynę i cynk pomagające zachować zdrowe włosy oraz skórę, a także selen, który wpływa pozytywnie na paznokcie. 

Suplementy na włosy, skórę i paznokcie jak najbardziej mi się przydadzą. Myślałam, aby znów wrócić do suplementacji po przerwie, więc witaminy się przydadzą i od razu poszły w ruch. 


BIOKAP BELLEZZA MASKA DO WŁOSÓW REGENERUJĄCO-NAPRAWCZA

Skuteczna. Intensywna. Odżywcza. To intensywny zabieg na suche, zniszczone i łamliwe włosy. Zawarte w niej bogactwo składników roślinnych sprawia, że  włosy po jej zastosowaniu stają się zdrowe, nawilżone, jedwabiście gładkie i błyszczące. 

Obietnice producenta względem tej maski brzmią naprawdę interesująco. Jestem bardzo ciekawa, jak się sprawdzi, bo aktualnie skończyła mi się ulubiona maska do włosów, więc ta idealnie ją zastąpi. 

box z kosmetykami,pure beauty box


PIERRE RENE LAKIER DO PAZNOKCI PROFESSIONAL 


Żelowa formuła zapobiega odpryskiwaniu i ścieraniu zapewniając perfekcyjny wygląd paznokci przez wiele dni. Łatwy w użyciu, nowy pędzelek double touch gwarantuje szybki i estetyczny manicure. 


Lakier do paznokci raczej powędruje dalej, choć kolor bardzo mi się podoba. Jednak jako zagorzała miłośniczka hybryd nie używam zwykłych lakierów, ale wierzę, że ucieszy kogoś innego. 


I tym akcentem kończę ten wpis. Koniecznie dajcie znać, które kosmetyki wpadły wam w oko. Jestem tego bardzo ciekawa. 



4 komentarze:

  1. Mi to pudełko podoba się jeszcze bardziej niż poprzednie! Jedynie balsamów mam dużo, więc raczej podam dalej i pianka brązująca - ciekawa, ale jak dla mnie za dużo takich produktów, których nie używam nawiasem :D Myślę, że np wiosną by bardziej się przydała, teraz jestem już opalona, więc jest zbędna. Ale reszta super, nawet kolor lakieru idealnie mi pasuje, już jest na paznokciach :D A i żałuję, że nie dostałam peelingu do ciała, ale i ten do stóp zużyję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna zawartość, praktycznie wszystko bym chętnie zużyła :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.