Wiem, że bardzo długo nie było wpisu co warto obejrzeć, ale wakacje okazały się u mnie jałowym okresem po względem seriali i  filmów do obejrzenia.  Po prostu mało pozycji wpadło mi w oko.  Dzisiejsze podsumowanie będzie naprawdę krótkie.  Mam jednak nadzieję, że jesień będzie lepsza pod względem tych wpisów, ponieważ szykuje się kilka ciekawych premier, które mnie interesują. A teraz nie przedłużam i zapraszam na kilka pozycji, które obejrzałam ostatnio.  





 



THE FLIGHT ATTENDANT/STEWARDESSA 

Pełen czarnego humoru serialowy thriller o stewardesie, której całe życie wywraca się do góry nogami za sprawą jednej nocy.



Ten serial włączyłam z ciekawości.  Słyszałam o nim już wcześniej, ale jakoś się nie złożyło, abym w końcu go obejrzała. Historia jest dość banalna, ponieważ rozpoczyna się od tego, że nasza główna bohaterka budzi się obok martwego mężczyzny, z którym spędziła tylko jedną noc.  To pociąga za sobą lawinę wydarzeń, a ona powoli zaczyna odkrywać, co naprawdę się stało. Przyznam, że skończyłam oglądanie tego serialu na jednym sezonie.  Drugi mocno mi nie wchodzi od samego początku. 



THE GOOD DOCTOR SEZON OD 1 DO 5 

Młody, niezwykle uzdolniony lekarz z autyzmem otrzymuje pracę na oddziale chirurgii prestiżowego szpitala.


Tutaj serial wciągnął mnie dosłownie od początku, a pięć sezonów  minęło mi bardzo szybko.  Historia dotyczy młodego lekarza, który ma autyzm. Od początku musi walczyć ze swoim środowiskiem i przełożonymi, którym musi pokazać, co potrafi. Przez pięć sezonów jesteśmy świadkami tego, jak świetnie radzi sobie na sali operacyjnej i  lecząc pacjentów. Oczywiście nie zawsze jest kolorowo, a po drodze  też Shaun zakochuje się, próbuje ułożyć sobie życie. Przyznam, że obejrzałam ten serial w dwa tygodnie i to dosłownie, ale może to wina tego, że kocham tasiemce :D 




KRÓLOWA

Ceniony paryski krawiec i drag queen po kilkudziesięciu latach wraca do rodzinnego miasteczka w Polsce, by pomóc dawno niewidzianej córce.


Ten mini serial włączyłam na fali jego popularności na Instagramie. Historia nie jest wcale taka łatwa, jakby się mogło wydawać. Po latach Sylwester jako znany krawiec wraca do swojej małej rodzinnej miejscowości, aby pomóc chorej córce. Nie widział jej przez wiele lat, więc jakiekolwiek nawiązanie relacji jest początkowo bardzo trudne. Ojciec i córka mają nie tylko wiele do nadrobienia, ale też wiele do wyjaśnienia w związku z przeszłością. Oczywiście nie jest kolorowo, bo pojawiają się kryzysy. Czy udało im się je przezwyciężyć? Koniecznie zobaczcie,  





ZA DUŻY NA BAJKI 


Waldek walczy o uczestnictwo w wielkim turnieju gamingowym. Pasja do gier okazuje się nie mniej ważna niż siła przyjaźni i miłości.

Bardzo rzadko sięgam po kino familijne, a już praktycznie wcale po polskie produkcje z tej kategorii. Waldek to typowy chłopak, który jest gamerem. Ma mocno nadopiekuńczą matkę, która na każdym kroku we wszystkim go wyręcza i nie pozwala na samodzielność. Kiedy okazuje się, że jest chora, opiekę nad chłopcem przejmuje ciocia, która ma zupełnie inne podejście. Postanawia nauczyć go samodzielności i nie tylko. Przy okazji to ciepła opowieść o przyjaźni i pierwszych miłościach. Z jakiegoś powodu bardzo dobrze się to ogląda, a Dorota Kolak w roli zwariowanej cioci wypadła świetnie. 


I tym akcentem kończę ten wpis.  Podsumowanie nie jest imponujące, ale co poradzic. Koniecznie dajcie znać, czy oglądaliście coś z moim poleceń i jak wam się podobało.  


1 komentarz:

  1. Rzeczywiście niewiele! Ale nie dziwię się, bo sama miałam też malutko :D
    Stewardessa zaczęłam oglądać, ale totalnie mi się nie podobał. Chyba nie mój humor. Good doctor obejrzałam 2 lub 3 sezony, nie pamiętam. Niby spoko, chociaż od początku nie było wow. W końcu mi się znudził i totalnie odpuściłam oglądanie :P

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.