Jeśli chodzi o peelingi do ust, przyznam się zupełnie szczerze, że najczęściej wybieram gotowe rozwiązania. Robię to głównie z wygody i z uwagi na fakt, że mogę użyć tego produktu, kiedy chcę i nie muszę bawić w robienie mikstur. Jakiś czas temu odkryłam tani i świetny peeling do ust Bielenda Sweet lips o zapachu arbuza. Jeśli jesteście fanami tego owocu, koniecznie sprawdźcie, jak sobie poradził. 



Bielenda wygładzający peeling do ust, Bielenda sweet lips, peeling do ust wygładzający sweet lips peeling do ust blog

 
Dostępność


Wygładzający peeling do ust  bielenda sweet lips znajdziecie w Rossmannie. W cenie regularnej kupicie go za 15 zł. Na promocji często można go dorwać za przysłowiową dyszkę, więc opłaca się to nawet jeszcze bardziej. 


Bielenda wygładzający peeling do ust, Bielenda sweet lips, peeling do ust wygładzający sweet lips peeling do ust blog  peeling do ust opinia

Obietnice producenta i moja opinia


Producent obiecuje nam gładkie, nawilżone i odżywione usta. I ja zdecydowanie się z tym zgadzam. Pierwszy raz, kiedy używałam tego peelingu, przyznam, że miał dość trudne zadanie w postaci delikatnie odstających skórek. Poradził sobie o wiele lepiej, niż się spodziewałam, usuwając cały suchy naskórek jak za dotknięciem magicznej różdżki. Usta były porządnie nawilżone i wygładzone, a produkt bez najmniejszego problemu zszedł z ust, nie zostawiając po sobie żadnej warstwy. Peeling jest cukrowy, ale należy do naprawdę porządnych zdzieraków, które radzą sobie z martwym naskórkiem.  Jednocześnie produkt nie robi nam krzywdy i nie rysuje delikatnej skóry warg. Usta nie są też po nim wysuszone, ale delikatnie nawilżone bez wyczuwalnej warstwy. Ja zwykle ścieram produkt chusteczką, aczkolwiek można go też  łatwo zmyć samą wodą. 


Bielenda wygładzający peeling do ust, Bielenda sweet lips, peeling do ust wygładzający sweet lips peeling do ust blog  peeling do ust opinia

W składzie produktu znajdziemy cukier, olej rycynowy, olej awokado, masło shea, wosk pszczeli, wosk z owoców woskownicy afrykańskiej, kawę i witaminę C.


Bielenda wygładzający peeling do ust, Bielenda sweet lips, peeling do ust wygładzający sweet lips peeling do ust blog  peeling do ust opinia

Opakowanie

Opakowanie kosmetyku stanowi początkowo kartonik w kształcie trójkąta. W środku znajduje się peeling, który zamknięty jest w prostym plastikowym sztyfcie. Łatwo z niego zaaplikować sobie produkt bezpośrednio na usta bez obaw, że trzeba grzebać w opakowaniu, jak to ma miejsce w przypadku słoiczków. 

Bielenda wygładzający peeling do ust, Bielenda sweet lips, peeling do ust wygładzający sweet lips peeling do ust blog  peeling do ust opinia

Konsystencja i zapach

Peeling ma dość zbitą konsystencję, ale pod wpływem ciepła ust topi się i łatwo sunie po ustach. Wyczuwalne są drobinki cukru, które świetnie radzą sobie z martwym naskórkiem. W środku zatopione są też drobiny kawy, ale one mają raczej udawać pestki arbuza. Peeling ma delikatny różowy kolor, którego nie widać na ustach, bo staje się transparentny. Jeśli chodzi o zapach, to faktycznie jest on zbliżony do arbuza i ma lekko słodką nutkę dodatkowo. Nie należy on do uciążliwych, więc na pewno nie będzie wam przeszkadzał. 


Podsumowując, jestem naprawdę zadowolona z tego produktu. Ma świetny skład i wygodnie się aplikuje, a przede wszystkim jest to szybki zabieg. Jeśli chodzi o takie gotowe produkty, to dla mnie jest to jeden z lepszych, jakie używałam. 


Dajcie znać, czy już używaliście kosmetyków do ust z tej serii i jak wasze wrażenia. Ja mam zanadrzu jeszcze jeden produkt, ale napiszę o nim za jakiś czas. 



4 komentarze:

  1. Oj zapach by mi się spodobał! Dla mnie takie peelingi są trochę zbędne, wiem, że zazwyczaj i tak głównie leżą. Mam nawet teraz od roku chyba jeden otwarty (może nie cały) i coś zużyć nie mogę :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam go, ale widzę, że sprawdza się naprawdę fajnie. Najbardziej lubię właśnie peelingi w formie takiego sztyftu, są bardzo wygodne w użyciu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie go kiedyś z ciekawości wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten zapach mnie bardzo ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.