W tym miesiącu mam to szczęście, że pure beauty obdarowało mnie drugim pudełkiem, które jest limitowane. Box prezentowy mix&match powstał we współpracy z marką Miya i zawiera produkty do pielęgnacji włosów w naprawdę szerokiej gamie aż 7 kosmetyków. Produkty mnie ucieszyły choćby dlatego, że w ostatnich miesiącach wzięłam się za rozszerzenie pielęgnacji włosów i widzę pozytywne efekty tych kroków. A teraz już nie przedłużam i pokazuję zawartość, bo na pewno was interesuje. 


współpraca reklamowa z pure beauty

pure beauty box edycja limitowana opinie, pure beauty box listopad 2022

Grafika

Zespół pure beauty jak zwykle zadbał o oprawę graficzną, która jest po prostu cudowna. Połączenie czerni i kolorów bardzo fajnie tutaj współgra ze sobą. 



pure beauty box edycja limitowana opinie, pure beauty box listopad 2022

W środku pierwsze co widzimy, to tradycyjnie jak w każdym boxie ulotka, która opisuje nam wszystkie produkty, które w nim znajdziemy. Oczywiście wszystko jest ładnie opisane i oczywiście różowe, co zdecydowanie przyciąga mój wzrok.  


pure beauty box edycja limitowana opinie, pure beauty box listopad 2022

pure beauty box edycja limitowana opinie, pure beauty box listopad 2022

Pierwsze dwa produkty znalazłam poza pudełkiem, bo standardowo nie zmieściły się do środka. 


MIYA COSMETICS SUPERHAIRDAY MIX&MATCH ODŻYWKA MYJĄCA ALL IN ONE 

Delikatnie oczyszcza skórę głowy i włosów bez efektu ich wysuszenia i puszenia. Zwiększa elastyczność, nawilża i wzmacnia  włosy.  Chroni je przed uszkodzeniami mechanicznymi powstającymi podczas codziennej pielęgnacji. 

Ta odżywka brzmi naprawdę ciekawie, a powiem wam, że dotąd nie miałam okazji stosować w roli produktu myjącego właśnie odżywki. Jestem niezwykle ciekawa, jak sprawdzi się w metodzie OMO  i jaki będzie efekt na moich kosmykach. 

MIYA COSMETICS SUPERHAIRDAY MIX&MATCH BOGATA ODŻYWKA MASKA 2IN1

Multifunkcyjny produkt do każdego typu włosów, łączy zalety odżywki nawilżającej z kuracją regenerującą zniszczone włosy. Wygładza włosy na całej długości i ułatwia rozczesywanie, sprawia, że włosy są lśniące, miękkie i przyjemne w dotyku. Poprawia kondycję włosów i chroni przed przesuszeniami. 

Maski też jestem bardzo ciekawa, bo mam wrażenie, że może mieć fajny potencjał dociążający, a efekt tafli będzie super. Nie mogę się doczekać użycia, bo nadzieję, że efekt mnie zaskoczy. 

pure beauty box edycja limitowana opinie, pure beauty box listopad 2022

A teraz przejdziemy do zawartości ukrytej w pudełku. Nawiasem mówiąc, to te produkty pod względem kolorystycznym naprawdę do siebie pasują. I zdecydowanie wpisują się w trendy kolorystyczne. Bardzo dobre jest też to, że na każdym opakowaniu rozpisany jest plan pielęgnacyjny włosów, który daje nam sporo możliwości pielęgnacji. Na pewno jest to też spore ułatwienie dla początkujących i nie tylko. 

pure beauty box edycja limitowana opinie, pure beauty box listopad 2022


MIYA COSMETICS SUPERHAIRDAY MIX&MATCH SZAMPON PEELING ENZYMATYCZNY

Głęboko oczyszcza z sebum i pozostałości kosmetyków oraz delikatnie peelinguje skórę głowy. Reguluje wydzielanie sebum. Działa łagodząco i odświeżająco na skórę głowy. Unosi włosy od nasady, dodaje objętości. Delikatna formuła nie podrażnia skóry głowy, a brak drobinek ułatwia spłukiwanie. 


Mam wrażenie, że ten szampon może być ciekawym zamiennikiem dla peelingu enzymatycznego, bo z opisu wynika, że ma podobne właściwości i raczej nie nadaje się do codziennego stosowania, choć to będę sprawdzać dokładniej. 


MIYA COSMETICS SUPERHAIRDAY MIX&MATCH LEKKI SZAMPON ODŚWIEŻAJĄCY 

Dokładnie oczyszcza włosy z sebum i nagromadzonych kosmetyków. Nawilża i wzmacnia włosy, sprawia, że są miękkie, lśniące i przyjemne w dotyku. Odbija włosy u nasady, dodając im objętości. Formuła na bazie składników pochodzenia naturalnego, bez zbędnych dodatków.


Bardzo lubię szampony, które dobrze oczyszczają i jednocześnie dodają objętości, więc tym chętniej zobaczę ten produkt w mojej łazience. Mam nadzieję, że nie będzie obciążający. 


pure beauty box edycja limitowana opinie, pure beauty box listopad 2022


MIYA COSMETICS SUPERHAIRDAY MIX&MATCH ODŻYWKA MYJĄCA ALL IN ONE 

Delikatnie oczyszcza skórę głowy i włosów bez efektu ich wysuszenia i puszenia. Zwiększa elastyczność, nawilża i wzmacnia włosy. Chroni je przed uszkodzeniami mechanicznymi powstającymi podczas codziennej pielęgnacji. Wydobywa i podkreśla naturalny skręt. 

Odżywki myjącej jeszcze nie miałam okazji używać nigdy i jestem bardzo ciekawa, jak taki produkt zadziała na moje włosy i jakie będą efekty. Liczę, że da sobie radę z obiecanym nawilżeniem i oczyszczeniem skóry głowy i włosów. 

MIYA COSMETICS SUPERHAIRDAY MIX&MATCH BOGATA ODŻYWKA-MASKA 2IN1 

Łączy zalety bogatej, pielęgnacyjnej odżywki z kuracją regenerującą zniszczone włosy. Wygładza włosy na całej długości i ułatwia rozczesywanie, sprawia, że włosy są lśniące, miękkie i przyjemne w dotyku. Poprawia kondycję włosów i chroni przed uszkodzeniami. 

Maska  jeszcze wylądowała  w mojej łazience, choć przyznam, że mnie zainteresowała. Jestem ciekawa, czy będzie równie fajna, jak moja ulubienica marki bioelixire. 


pure beauty box edycja limitowana opinie, pure beauty box listopad 2022


MIYA COSMETICS SUPERHAIRDAY MIX&MATCH NAWILŻAJĄCA ODŻYWKA-MASKA 3IN1 


Multifunkcyjny produkt do każdego typu włosów, łączy zalety odżywki nawilżającej z kuracją regenerującą przesuszone włosy. Działa odżywczo, sprawia, że włosy są miękkie, lekkie, błyszczące i przyjemne w dotyku. Wygładza, zamyka łuski i ułatwia rozczesywanie. 

Produkt wylądował w mojej łazience  i przyznam, że mam bardzo dobre pierwsze wrażenia. Odżywka- maska fajnie zgrała się  z innymi  moimi sprawdzonymi już produktami, których użyłam oprócz niej. Oby tak dalej. 

MIYA COSMETICS SUPERHAIRDAY MIX&MATCH LEKKA ODŻYWKA BEZ SPŁUKIWANIA

Łączy zalety lekkie odżywki bez spłukiwania z ochroną włosów przed wysokimi temperaturami. Nawilża i wygładza włosy ułatwiając rozczesywanie. Nie obciąża, nie zostawia tłustej warstwy. Modeluje loki, podkreśla skręt włosów. 

Z odżywkami bs na razie mam bardzo dobre relacje, bo faktycznie super to działa, a przede wszystkim usprawnia pielęgnację włosów, kiedy nie mamy czasu. Jestem szczególnie ciekawa, jak się sprawdzi przy stylizacji włosów, bo mam już na nią jeden pomysł. 


pure beauty box edycja limitowana opinie, pure beauty box listopad 2022


MIYA COSMETICS SUPERHAIRDAY MIX&MATCH SERUM ALL IN ONE

Pielęgnuje i nawilża włosy oraz skórę głowy, wzmacnia działanie odżywki. Łagodzi i koi podrażnienia skóry głowy. Przywraca włosom witalność i objętość. Zmniejsza wydzielanie sebum. Sprawia, że włosy dłużej pozostają świeże. Wygładza włosy, sprawia, że są lśniące, miękkie i przyjemne w dotyku. 

To serum zainteresowało mnie po opisie, więc wylądowało od razu w mojej łazience jako produkt, który stosuję bezpośrednio na skórę głowy do łagodzenia podrażnień i zmniejszenia wydzielania sebum. Jestem ciekawa, jak zadziała na dłuższą metę, bo pierwsze efekty są zadowalające. 


Podsumowując, zawartość limitowanego pudełka Pure Beauty x Miya Box Mix&Match jest naprawdę imponująca. Mamy tutaj kompletny zestaw do pielęgnacji włosów. Marzenie każdej włosomaniaczki czyż nie? Za jakiś czas dam wam znać, jak sprawują się produkty, które wytypowałam do testów. 

A jak wam się podoba zawartość pudełka? Koniecznie napiszcie. 


5 komentarzy:

  1. Tak pomyślałam, że jakby to pudełko zawierało produkty do twarzy to byłoby marzeniem :D Co nie zmienia faktu, że i tak całość zapowiada się bardzo ciekawie, ale ja jakoś mam przesyt kosmetyków do włosów. Najbardziej interesuje mnie szampon peeling enzymatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale cudowne pudełko! Tyle dobroci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kosmetyki tej firmy są naprawdę warte wypróbowania. Miałam ich sporo i większość polubiłam. :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.