Temat pielęgnacji włosów to od pewnego czasu mój ulubiony etap, przy którym staram się przy minimalnym wkładzie osiągnąć maksimum efektów. Myślę, że to stwierdzenie bardzo dobrze oddaję fakt, że w dzisiejszym poście z serii Włosomaniaczka opowiem wam o moich ulubionych odżywkach i maskach do moich średnioporowatych włosów. Weźmiemy pod uwagę zarówno typowe maski i odżywki, jak i lekkie produkty bez spłukiwania. 

Jak pielęgnować włosy średniporowate? Włosy średnioporowate pielęgnacja blog, pielęgnacja włosów średniporowatych,



Jak pielęgnować włosy średniporowate? Włosy średnioporowate pielęgnacja blog, pielęgnacja włosów średniporowatych,


BIOELIXIRE WEGAŃSKA ODŻYWKA PROTEINOWA & WEGAŃSKA ODŻYWKA EMOLIENTOWA 

Te odżywki dostałam jesienią w ramach współpracy z marką i przyznam zupełnie szczerze, że to moje najlepsze produkty, do których porównuję sobie inne odżywki, które stosuje w pielęgnacji (wyłączając odżywki bs). Proteinowa fajnie podbija fale, a emolientowa świetnie wygładza. Obie super dają sobie radę przy metodzie OMO. 

Odżywki bez spłukiwania 


Jak pielęgnować włosy średniporowate? Włosy średnioporowate pielęgnacja blog, pielęgnacja włosów średniporowatych,


ONLYBIO Hair in balance Odżywka bez spłukiwania 


Temat odżywek bez spłukiwania zaczęłam zgłębiać prawie rok temu i muszę powiedzieć, że jest świetne rozwiązanie w pielęgnacji włosów. Musicie tylko znaleźć dla siebie dobry produkt. Tutaj idealnie pasuje stwierdzenie, że osiągamy przy takim produkcie maksimum efektów przy minimalnym wkładzie. Moje aktualnie 3 ulubione kosmetyki to onlybio, miya i loreal.  Wszystkie łączy to, że są bardzo lekkie, wręcz wodniste, ale dzięki dobrym składom dają świetną dawkę nawilżenia. Co ważne, przy nakładaniu nie czuć, że obciążają kosmyki, więc nie trzeba się ich obawiać. Najlepsze efekty widać oczywiście po wysuszeniu kosmyków. Tworzy się piękna tafla, a jak wspomniałam wyżej, wystarczy włożyć minimum pracy i nałożyć produkt. Szczególnie dobrze sprawdzają się na cienkich włosach właśnie przez lekką konsystencję. 


Jak pielęgnować włosy średniporowate? Włosy średnioporowate pielęgnacja blog, pielęgnacja włosów średniporowatych,


Miya superHairday MIX&MATCH lekka Odżywka bez spłukiwania 

O lekkiej odżywce miya wspominam wam po raz pierwszy, a znalazłam ją we włosowym pudełku we współpracy Miya x Pure Beauty. Konsystencja w jej przypadku również jest lekka i nieobciążająca. Nie trzeba się martwić, że po wysuszeniu włosów coś będzie nie w porządku. Odżywka super nawilża, dociąża i wygładza włosy. Dodatkowo przyjemnie pachnie i naprawdę łatwo się aplikuje. 


Jak pielęgnować włosy średniporowate? Włosy średnioporowate pielęgnacja blog, pielęgnacja włosów średniporowatych,


Loreal ELSEVE hyaluron plump serum nawilżająco-wypełniające 

O tym serum ostatnio bardzo często wam trąbię, ale jest to naprawdę godny uwagi kosmetyk do włosów.  Nie jest to typowa odżywka bez spłukiwania, tylko serum, które można nakładać na suche lub mokre włosy w zależności od potrzeb. W moim przypadku super sprawdza się w obu tych opcjach, a moje włosy są zawsze w świetnej kondycji, dzięki temu produktowi. Bardzo lubię też nakładać to serum, kiedy stawiam na prostą i szybką pielęgnację włosów.

Jak pielęgnować włosy średniporowate? Włosy średnioporowate pielęgnacja blog, pielęgnacja włosów średniporowatych,

Bioelixire wegańska maska do włosów 

O tej masce mogłabym pisać wiele razy, w końcu nie bez powodu znalazła się w ulubieńcach roku. Dzięki niej zawsze mam good hair Day, ponieważ świetnie nawilża i idealnie dociąża moje włosy. 
Super daje sobie radę przy OMO i właśnie wtedy efekty są najlepsze. Przy okazji pięknie pachnie rafaello, więc przyjemne z pożytecznym. 

Jak pielęgnować włosy średniporowate? Włosy średnioporowate pielęgnacja blog, pielęgnacja włosów średniporowatych,

Bielenda wegańska maska do włosów 

Ta maska całkiem niedawno weszła do mojej pielęgnacji, ale dziwo dobrze sobie radzi jako podstawowy produkt. Można ją stosować typowo, jak i w metodzie OMO, choć mam wrażenie, że potrzebuje lekkiego wspomagania  i możliwe, że dodam do niej jakiś produkt, który lubię, żeby konsystencja była bardziej treściwa i dociążająca. Nie można jej jednak odmówić, że nieźle wygładza włosy i nawilża. Zobaczymy, jak będzie dawać sobie radę dalej. 


Umieściłam w tym wpisie wszystkie kosmetyki z kategorii odżywek i masek, które warto znać. Myślę, że nadadzą się zarówno dla początkujących w pielęgnacji włosów, jak i dla tych bardziej zaawansowanych.  Najmniej jeszcze mogę powiedzieć, o wegańskiej masce do włosów Bielenda, ale wierzę, że się polubimy. 

A wy co myślicie o tych kosmetykach? 






4 komentarze:

  1. Ja od dłuższego czasu mam takiego lenia jeśli chodzi o pielęgnację włosów... Maski dawno nie widziały a odżywkę do spłukiwania i olejek zużywam nakładając na jakieś pół godziny przed myciem i później nakładam odżywkę do spłukiwania i spray termoochronny jeśli suszę suszarką. Z Twojej gromadki znam tylko odżywkę OnlyBio. Jest całkiem ok

    OdpowiedzUsuń
  2. No z tym, że odżywki bez spłukiwania szczególnie sprawdzają się na cienkich włosach to nie do końca bym się zgodziła. Sama raczej ich unikam :D Z tej gromadki mam only bio i jest ok, ale nie mam wow. Znam też bielenda - ona jest mega lekka, ale w sumie lubię ją tak na co dzień. Jest totalnie nie obciążająca - idealna właśnie do cienkich włosów, a do tego pasma stają się mega sypkie. Lubię ten efekt!

    OdpowiedzUsuń
  3. koniecznie muszę wypróbować tę odżywkę od onlybio ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio bardzo polubiłam się z produktami Only Bio :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.