Witajcie. W ostatnich tygodniach bardzo dbam o nawilżenie i regenerację mojej skóry. Oczywiście powodem tego jest nie tylko obecna pora roku, ale również fakt, że zaczęłam pielęgnację  z retinolem. To oczywiście wymusza na mnie dbanie o składy kosmetyków, których używam. W pielęgnacji poszukuje teraz produktów, które zawierają składniki łagodzące i nawilżające. Chętnie sięgam po kwas hialuronowy, ceramidy, peptydy, alantoinę czy trehalozę. W ostatnim boxie Pure Beauty Zrelaksuj się, znalazłam świetne serum FEEDSKIN skin dry over serum, które łączy mój ulubiony kwas hialuronowy i ceramidy. Dlaczego warto włączyć je do swojej pielęgnacji? 


[współpraca reklamowa z Pure Beauty]


feedskin dry over serum nawilżające

FEEDSKIN skin dry over serum znajdziecie stacjonarnie w Rossmannie lub Hebe. Cena regularna to 59,99 zł. Aktualnie do 15.11.2023 znajdziecie je na promocji w Rossmannie za 29,99 zł, więc jeśli produkt was zainteresuje zdecydowanie warto zaplanować zakup w tym momencie. 

feedskin dry over serum nawilżające

Obietnice producenta+moja opinia



Personalizowana dieta dla skóry

Podobnie jak organizm, który potrzebuje zróżnicowanej i zbilansowanej diety, również skóra w różnych okresach ma swoje potrzeby i wymagania. Należy ją odpowiednio „karmić” – zdrowo i naturalnie. Feedskin to bogata i różnorodna dieta dla każdego typu cery.

Serum w formie lekkiej emulsji do stosowania przy każdym typie cery, również wrażliwej. Silnie nawilża i utrzymuje optymalny poziom nawilżenia skóry. Betulina zwiększa elastyczność i regeneruje. Aminokwasy, betaina, kwas hialuronowy i ceramidy uszczelniają i odbudowują barierę hydrolipidową skóry, zapobiegając odwodnieniu. Kwas poliglutaminowy (PGA) wzmacnia działanie nawilżające, poprawiając wygląd skóry i jej strukturę.

Ostatnio bardziej interesuję się składnikami, które pomogą mi w nawilżeniu i regeneracji skóry przy retinolu, więc siłą rzeczy lubię sięgać po takie kosmetyki. Markę feedskin już dość dobrze znam i cieszę się, kiedy w kolejnych pudełkach Pure Beauty znajduje ich kolejne produkty. 

Serum od samego początku zdobyło moje uznanie. Obietnice producenta dotyczące tego produktu są całkiem rozsądne i postaram się też do nich odnieść. Najważniejszy punkt to nawilżenie skóry, które po tym serum jest na bardzo dobrym poziomie i nie mam w tym wypadku żadnych powodów do narzekania. Samo nawilżenie jest też oczywiście długotrwałe i zdecydowanie czuć to przy codziennym używaniu produktu. W pielęgnacji retinolem również bardzo dobrze sobie radzi i u mnie występuje zawsze przed i po retinolu, aby dodatkowo złagodzić ewentualne podrażnienie skóry. Ta metoda sprawdzała mi się bardzo dobrze też przy serum loreal revitalif filler, które niedawno zdenkowałam. Serum radzi sobie też super z regeneracją oraz odbudową skóry w kolejnych dniach już po retinolu. Nie ma mu też odmówić tego, że jak na tak nawilżający produkt całkiem szybko się wchłania. Dodatkowo zostawia skórę wygładzoną i miękką. Serum feedskin bardzo lubię też wpleść do porannej pielęgnacji pod krem spf i tutaj również daje sobie radę bez najmniejszych problemów. Produkt nie powoduje też zapychania ani podrażnienia skóry. Warto też wspomnieć, że bardzo dobrze wchłania się w skórę, a delikatna otulająca warstwa, która potem zostaje, jest bardzo komfortowa, ale jednocześnie nie jest tłusta ani obciążona w żaden sposób.






feedskin dry over serum nawilżające

Skład


W składzie znajdziemy kwas hialuronowy, ceramidy, betainę, betulinę, olej jojoba czy kwas poliglutaminowy. 



feedskin dry over serum nawilżające

Opakowanie

Opakowanie stanowi szklana buteleczka z pompką, która jak dotąd mnie nie zaskoczyła i działa bardzo dobrze. Mam nadzieję, że będzie tak do końca, ponieważ przy serum pod oczy miałam trochę problemów od połowy opakowania z wydobyciem produktu. 

feedskin dry over serum nawilżające

Kolor, konsystencja, zapach

Kolor serum jest biały i raczej niezbyt się wyróżnia. Kosmetyk ma konsystencję emulsji, która sprawnie rozprowadza się po skórze i jak napisałam wyżej, szybko się wchłania. Nie roluje się też i nie sprawia innych problemów. Co istotne serum nie ma żadnego zapachu, więc powinno się spodobać każdemu. 



Podsumowując, serum feedskin skin dry over naprawdę warto poznać. Sprawdzi się nie tylko w codziennej pielęgnacji jako porządnie nawilżający i regenerujący produkt. Warto też skorzystać z jego właściwości, jeśli używacie już retinolu lub planujecie go wprowadzić do swojej rutyny. Ja jestem bardzo zadowolona i po raz kolejny polecam wam serum od feedskin. 


2 komentarze:

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.