Jak wiecie, Pure Beauty często rozpieszcza mnie różnymi dodatkowymi boxami,  z których kosmetyki często lądują w mojej łazience jako totalne nowości. Wielu z nich nie znałabym, gdybym nie PB, więc tym bardziej jestem wdzięczna za taką możliwość współpracy. W dzisiejszym wpisie pokażę wam kolejny dermobox od Vichy x Pure Beauty, który jak zawsze wypełniony jest super produktami. To, co gotowi żeby zobaczyć zawartość? Jeśli tak, to koniecznie czytacie dalej.


[współpraca reklamowa z pure Beauty] 

#purethermale #capitalsoleil #mineral89 #vichy #facecare #skincare #bodycare #suncare #MevsDehydration #testowanie sponsorowane @vichylaboratories 

Vichy dermobox

Grafika zewnętrzna boxa już przykuwa wzrok, mimo że jest bardzo prosta. W moim przypadku idealnie trafia w minimalistyczne wymagania. 


Vichy dermobox środek

W środku znalazłam pięć produktów od marki Vichy, które na pewno wylądują w mojej pielęgnacji. Już w pudełku wyglądają bardzo estetycznie.


Vichy purete thermale cleanser, Vichy mineral 89 booster nawilżająco-wzmacniający, Vichy mineral 89 krem nawilżający 100h, vichy antyperspirant kuracja przeciw nadmiernemu poceniu





Vichy purete thermale cleanser, Vichy mineral 89 booster nawilżająco-wzmacniający, Vichy mineral 89 krem nawilżający 100h, vichy antyperspirant kuracja przeciw nadmiernemu poceniu

VICHY PURETE THERMALE MLECZKO OCZYSZCZAJĄCE 3W1 DO WRAŻLIWEJ SKÓRY TWARZY I OCZU 


Do tego typu kosmetyków wróciłam po wielu latach dzięki produktowi od marki Rosadia, który też znalazłam w jednym z boxów. Pierwszy raz jednak będę testowała taki produkt w wydaniu aptecznym. Jestem naprawdę ciekawa, jak sobie poradzi z makijażem i kremem spf. 


VICHY MINERAL 89 BOOSTER WZMACNIAJĄCO-NAWILŻAJĄCY 


Serum w formie boosterów to zawsze fajna i ciekawa propozycja w pielęgnacji skóry. Ja jestem wielką fanką wszelkich tego typów kosmetyków i chętnie je testuję. Jestem naprawdę ciekawa, jak się sprawdzi na mojej cerze i czy pobije moje ukochane serum Loreal Revitalift filler.


VICHY MINERAL 89 NAWILŻAJĄCO-ODBUDOWUJĄCY KREM NA DZIEŃ O BOGATEJ KONSYSTENCJI 100H


Kremu też jestem bardzo ciekawa, a szczególnie w połączeniu z serum z tej samej linii. I myślę, że wyląduje w mojej łazience razem z serum właśnie i będę testować tę dwójkę w duecie. 


Vichy antyperspirant kuracja przeciw nadmiernemu poceniu, vichy CAPITAL SOLEIL UV AGE DAILY SPF 50,

VICHY CAPITAL SOLEIL UV AGE DAILY SPF 50+ BARDZO WYSOKA OCHRONA UVA+UVB FLUID PRZECIWKO FOTOSTARZENIU 


Ten spf już trochę znam, ponieważ zaczęłam się z nim lubić jeszcze przy rutynie skin streaming. Muszę powiedzieć, że jest bardzo lekki i nie bieli. Nie zostawia też na skórze tłustej warstwy. Wchłania się również ekspresowo, ale to z racji jego wręcz wodnistej konsystencji. Ostatnio najlepiej się u mnie sprawdza pod makijaż zaraz obok spf-ów Garnier.


VICHY ANTYPERSPIRANT 48H KURACJA PRZECIW NADMIERNEMU POCENIU 

Ten antyperspirant to zdecydowanie interesujący produkt. Wiele dobrego o nim słyszałam przez lata, więc liczę, że aktualnej pogodzie i upałach naprawdę się spisze. 


I tak prezentuje się cała zawartość boxa Vichy. Przyznam, że zawartość bardzo mi się podoba i każdy produkt na pewno przetestuję z chęcią. Najbardziej liczę na serum, krem i antyperspirant oczywiście, bo teraz jest dla niego idealny czas. 

1 komentarz:

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.