Hybrydy to dla mnie temat rzeka. Noszę je od kilku lat i zdecydowanie widzę ich przewagę nad zwykłym lakierem. W końcu trwałość, pigmentacja lakieru czy unikalny kolor to spore plusy. Dodatkowo taka stylizacja trzyma się dwa lub trzy tygodnie w nienaruszonym stanie, a jednym jej minusem jest powstawanie odrostu. Dawno już nie wspomniałam wam o swoich ulubionych lakierach, więc czas to nadrobić. Ostatnio znalazłam w nowym boxie Pure Beauty Sunny Time lakier, na którego widok moje srocze serce zabiło mocniej. A jest to Neonail glitter effect base peach twinkle. Jak wypadła ?

[współpraca reklamowa z pure beauty]

neonail glitter effect base peach twinkle

NEONAIL GLITTER EFFECT BASE PEACH TWINKLE dostaniecie jedynie online. Jej cena waha się od 20 do 39 zł. 



neonail glitter effect base peach twinkle kolor

Baza ma typowe walcowate opakowanie z pędzelkiem. Całość prezentuje się naprawdę elegancko. Na górze opakowanie ma jakby wizualizacje koloru, która jest całkiem udana jakby na to nie spojrzeć. 

neonail glitter effect base peach twinkle pędzelek

Pędzelek jest krótki, ale bardzo dobrze się nim operuje i maluje paznokcie. Jego zaletą jest fakt, że jest wąski, więc nie brudzi skórek, a łatwo i szybko dociera we wszystkie zakamarki paznokcia, aby równo pokryć go kolorem. Kolor jak widzicie, to brokat w odcieniu złota na brzoskwiniowej bazie. Na paznokciach nie do końca jest to widoczne. Najbardziej widać to na wzorniku, który widzicie poniżej. 

neonail glitter effect base peach twinkle swatche

Jak na bazę lakier ma bardzo dobre krycie. Przy pierwszym malowaniu wybrałam opcje położenia tej bazy na bazę proteinową z niuqi. Lakiery dogadały się ze sobą bardzo dobrze i nie było problemu z utrwalaniem w lampie. Nic się nie pomarszczyło ani nie spowodowało, że wytworzyły się bąbelki powietrza na paznokciach. Baza kryje już pod dwóch warstwach i to cienkich, co przy brokacie nie było kiedyś takie oczywiste, a przy bazie to już wcale. Dodatkowo nie mogę narzekać na trwałość bazy, ponieważ się nie ściera, nie odpada ani nie odpryskuje. 

Podsumowując, baza Neonail sprawdziła się u mnie bardzo dobrze. Ja postanowiłam, że będę jej używała w formie lakieru do paznokci jako akcent na jednym paznokciu lub do wykonania prostego zdobienia. Baza jak napisałam wyżej, jest trwała, nie odpryskuje ani nie odpada. Kolor jest również bardzo ładny i pasuje świetnie do delikatnych kolorów w odcieniach beżu czy różu. 

A wy jesteście team hybryda czy zwykły lakier?

1 komentarz:

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.