Witam was kochane serdecznie w kolejnym wpisie :) Dzisiaj jak widzicie po tytule kolejna nominacja do LBA. Dziękuję jeszcze raz Mary za tą nominację i cieszę się, że ktoś docenia moją pracę włożoną w tego bloga :). Zasady znacie, więc nie będę ich przypominała. Od razu powiem, że nie nominuję nikogo. Jeśli macie ochotę odpowiedzcie na pytania w komentarzach :)



                                                          A teraz pytania od Mary: 
 
  1. Od jutra musisz zmienić zakres tematyczny bloga, o czym będziesz pisać?
  2. Wejdź w swoją historię odtworzeń na YouTube - jakie jest ostatnio obejrzane video?
  3. Kolor, który przeważa w Twojej szafie, to...?
  4. Piosenka, której ostatnio mogłabyś/mógłbyś słuchać bez przerwy, to...?
  5. Co robiłaś/robiłeś wczoraj o tej porze (weź pod uwagę moment czytania mojego wpisu:))? 
  6. Co zamierzasz robić jutro o tej samej porze? 
  7. Budzisz się w swojej wizji raju - co to za miejsce? 
  8. Możesz kupić wymarzony samochód, nie zważając na cenę - co to za marka i model? 
  9. Jaki serial, Twoim zdaniem, powinien znać każdy?  
  10. Opisz w kilku słowach swoje idealne wakacje. 
  11. Bez czego nie wychodzisz nigdy z domu?


Ad 1. O matko to jest bardzo trudne pytanie powiem wam bo kosmetyki ostatnio to moja pasja. Druga największa to książki, konkretnie kryminały więc może w tym kierunku bym poszła ? Kto wie może to byłby jakiś trafiony pomysł :)

Ad 2.  Moje ostatnie obejrzane video na YT to vlog  Hejłobuzy Dzień bez Facetów  :)


Ad 3. Kolor który przeważa w mojej szafie toszary :) Czasem się śmieje, że otwieram szafkę a tam 50 twarzy Greya :D

Ad 4. Piosenka, której mogłabym słuchać bez przerwy ostatnio to Sarsa Naucz mnie :)


Ad 5. Wczoraj o tej porze czytając twój wpis a była 22:26 oglądałam jeszcze przy okazji filmik Stylizacje Mierzymy o niekorzystnych spódnicach z Choices


Ad 6. Jutro o tej samej porze pewnie będę robić dokładnie to samo co wczoraj i dziś bo mam mnóstwo do nadrobienia na YT :)


Ad 7. Moja wizja raju to słońce, piękny ogród pełen kwiatów, mały domek, pies, dzieci. Taka mam wizję, kiedy pomyślę o takim miejscu. Chciałabym żeby to była właśnie taka moja oaza rodzinna, przytulna, pachnąca świeżymi kwiatami.


Ad 8.  Drugie trudne pytanie w tym zestawieniu. Nie mam żadnego wymarzonego samochodu.


Ad 9. Jeśli chodzi o serial, to kompletnie szaleję ze Wspaniałym Stuleciem i uważam, że każdy kto jest miłośnikiem tego typu klimatów powinien ten serial obejrzeć bo jest naprawdę świetnie zrealizowany, wszystko jest bardzo realistyczne i jest tam zawartych przede wszystkim wiele faktów historycznych. I naprawdę z wielkim przejęciem ogląda się każdy odcinek nie mogąc doczekać się kolejnego.


.
Ad 10 O idealnych wakacjach wspominałam już w ostatniej nominacji, więc teraz pozwolę sobie powtórzyć to:  wakacje z moim mężczyzną w jakimś super ciepłym miejscu, plaża, morze, palemki, zabytki. Idealnie wręcz. 


Ad 11. Z domu nigdy nie wychodzę bez torebki i telefonu. Jakoś tak łyso się czuję bez tych dwóch rzeczy :)



I tak wyglądają moje odpowiedzi :) A wy co sądzicie, zgadzacie się ze mną w którymś pkt? Macie podobne przemyślenia ?


Pozdrawiam was serdecznie do następnego wipsu, a to już niedługo bo będą to ulubieńcy lipca :) Zostawiajcie swoje opinie i komentarze. Nowe czytelniczki zapraszam do subskrypcji bloga(przemyślanej) jeśli tylko wam się tutaj spodoba :)

Miłego dzionka :)

14 komentarzy:

  1. Wyjść z domu może bez torebki jeszcze ujdzie ale bez telefonu to już gorzej.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z domu nie potrafie wyjść bez portfela i telefonu :D 2 najważniejsze rzeczy, które zawsze muszę mieć przy sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mogę nie zabrać torebki ale telefon muszę mieć zawsze :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie wychodzę nigdzie bez telefonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez lubię kryminały, ale mój repertuar jest mały bo najczęściej cisnę Agathę Christie, choć przeczytałam kilkanaście tytułów i na razie mam przerwę na swoje ulubione fantasy. I też zauważyłam, że ostatnio mam mnóstwo szarego, ale to dlatego, że lubię kolorowe doły we wzory, spódnice i leginsy, a szara góra sie z tym świetnie komponuje :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Oglądałam kilka odcinków Wspaniałego stulecia. Babcia ogląda każdy, ja nie mogę, ze względu na czas...

    OdpowiedzUsuń
  7. też mogłabym cały czas słuchać naucz mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie w szafie przeważa czarny i szary;) Świetny post;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też z domu bez torebki się nie ruszam, z telefonem zaś jest różnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Haha Grey w szafie :D u mnie też kilka odcieni szarości się znajdzie, ale najwięcej mam chyba bieli i czerni ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie też dominuje w szafie szarość :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję bardzo za tak szybką odpowiedź! :) Też uwielbiam kryminały, ostro zaczytuję się w Christie - na razie przeczytałam wszystkie powieści z Poirot i kilka innych pojedynczych tytułów. Ja mam wielkie zaległości w YT, subskrypcji pełno, ale nie mam czasu na oglądanie :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.