Witam was kochane serdecznie w kolejnym wpisie. Z góry przepraszam,że mnie tu mniej ostatnio ale mam na głowie uczelnie oraz fakt,że w weekend zakończył się wreszcie remont w moim mieszkaniu i miałam całą masę sprzątania zapewne wyobrażacie to sobie. Ale dość już o sprawach przyziemnych. Dzisiaj chciałam wam pokazać moje ulubione lakiery i powiedzieć parę słów o nich bo nie wszystkie znalazły tutaj swoje miejsce w osobnych wpisach a są godne polecenia.  Jeśli jesteście ciekawe zapraszam do dalszej części :)





1.
Lady Code by Bell nr 53 i Butterfly Artistic Cracks- jedno z moich pierwszych ulubionych połączeń. Róż i czerwień wyglądają bardzo jesiennie, nie zawsze mi wychodzą idealne pęknięcia ale staram się. Obydwa lakiery bardzo lubię a do tego mają niskie ceny i fajnie się utrzymują.
Lady Code by Bell nr 53


2.

Sensique Strong & Trendy Nails nr 144- czerwień to zdecydowanie jesienny kolor jak dla mnie, bo najbardziej z jesienią mi się kojarzy. Może nie to  do końca ten odcień czerwieni, ale sam lakier całkiem ok. ładnie kryje już jedna warstwa, tylko utrzymuje się trochę słabo  bo tylko 2 góra 3 dni i potem nadaje się do zmycia niestety bo wygląda już nieestetycznie.

 3.


Golden Rose Color Expert nr 13& Golden Rose Rich Color nr 52- odkąd spróbowałam lakierów GR katuje je niemiłosiernie szczególnie nr 52 który widziałyście u mnie na pewno w kilku różnych kombinacjach. Katuje go ze względu na kolor bo bardzo mi się podoba a dwa,że utrzymywanie ma naprawdę mistrzowskie bo aż 6 dni co w przypadku wielu lakierów jest nieosiągalne wcale a nie zapłaciłam za tego przyjemniaczka majątku.


4.
Lovely Classic nr 52&Miss Sporty Lasting  Colour 10 days nr 080 & Golden Rose Jolly Jewels nr 110-wszystkie trzy okazały się trafionym zakupem, trzymają się całkiem brze te 3-4 dni. Ostrzegam tylko,że ten  top z GR trochę ciężko się zmywa, ale jest tego wart.


5.
Lovely Nude Nail polish nr 3 - mój jedyny i ulubiony nudziak. Prezentuje się naprawdę ładnie. Paznokcie dzięki niemu wyglądają na estetyczne i zadbane. Bardzo mi się podoba od pierwszego użycia, czasem w świetle słonecznym mieni się na fioletowo.
Lovely Nude Nail Polish



6.
Rimmel 60 seconds Super Shine nr 405 Rose Libertine & Golden Rose Matte nr 31 - obydwa genialne. Kolory w stosunku do siebie kontrastowe. Było to moje ulubione połączenie kolorystycznego tego lata zarówno w duecie jak i solo. Obydwa utrzymują się bardzo dobrze, nie odpryskują tylko powoli się wycierają co dla mnie jest zaletą akurat ponieważ wolę kiedy lakier się ściera niż kiedy odpryskuje.




I tak oto prezentują się moje ulubione lakiery. Niektóre z nich stosunkowo niedawno dołączyły do mojej kolekcji, ale już są ulubieńcami. Planuję oczywiście poszerzyć moją kolekcję o jakieś jesienne kolory jeszcze, ale to niedługo. A wy jakie kolory lubicie najbardziej?




Pozdrawiam was serdecznie do następnego wpisu. Buziaki :*:*:*:*:*:*:*:*. Zostawiajcie swoje opinie i komentarze. Nowe czytelniczki zapraszam do subskrypcji bloga (przemyślanej) jeśli tylko wam się tutaj spodoba. Miłego wieczoru kochane :)

23 komentarze:

  1. Podoba mi się ten Lady Code ,śliczny róż:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam nudziaki. Jesienią jednak stawiam na głębokie kolory. Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dla mnie nudziak jest świetny o każdej porze i pasuje do wszystkiego, jakoś tak mam :)

      Usuń
  3. Wszystkie są świetne. Prezentują się super, wiec nie dziwię się, że są Twoimi ulubieńcami :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubie te lakiery z Golen Rose z serii Rich color bo mają idealny dla mnie pędzelek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo lubię tą serię przez jeden z moich lakierów i zamierzam kupić sobie więcej kolorów i ze względu na trwałość jak i na pędzelek bo właśnie też bardzo lubię szerokie pędzelki :)

      Usuń
  5. Baaardzo ładne te kolorki u Ciebie. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakier Sensique bardzo mi się podoba, piękny odcień ma, tylko szkoda, że trwałość kiepska. Nudziak lovely piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie to jest minus tych lakierów o którym nie sposób nie wspomnieć. Oj nudziaczka i ja uwielbiam :)

      Usuń
  7. Bardzo podobają mi się te Jolly Jewels, mam nawet jedne, akie fioletowo zielone. A opórcz tego strasznie fajnie wygląda ta matowa miętka od Golden Rose. :) Kiedyś myślałam nad swoimi ulubionymi lakierami, ale okropnie ciężko byłoby mi wybrać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No te Jolly Jewels są godne uwagi to fakt, ja na razie skończyłam na tym który mam. Może skuszę się kiedyś na więcej. Mięta z GR od razu podbija serce. U mnie z tym wyborem nie jest aż tak ciężko, na szczęście nie mam gigantycznej kolekcji lakierów bo wtedy miałabym problem :D

      Usuń
  8. Najbardziej podoba mi się matowy miętowy lakier z GR :)

    OdpowiedzUsuń
  9. rimmel 60 sec. sie u mnie nei sprawdził sie u mnei nei sprawdził. Z Golden Rose mam czerwień numer 45 - bardzo ją lubie,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No z tymi rimmelami z jakiejkolwiek serii wszystko zależy od koloru chyba. Lakiery GR podbiły i moje serce :)

      Usuń
  10. Widać, że się napracowałaś nad postem :) Śliczne kolorki lakierów. Top Coat z GR mnie zauroczył, jest naprawdę piękny :) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.