Witam was kochane serdecznie w kolejnym wpisie. Dziś przyszedł czas na ulubieńców miesiąca. Nie są to może wielkie odkrycia,ale te produkty towarzyszyły mi najczęściej w ostatnim miesiącu. Jeśli jesteście ciekawe, zapraszam do dalszej części wpisu :)






1. Podkład Rimmel Stay Matt nr 103 &Puder (z tej samej serii) nr 05 Silky Beige- powróciłam do tej dwójki po lecie i nadal sprawdzają mi się świetnie, towarzyszyli mi w tym miesiącu najczęściej przy makijażu twarzy dając mi nienaganny wygląd przez cały dzień :)

Rimmel Stay Matt nr 103

 Puder Rimmel Stay Matt 


2. Rimmel Lasting Finish Concealer nr 010 Porcelain & Synergen nr 06 Beige- W duecie są niepokonani cały dzień. Dobrze stapiają się ze skórą, nie wchodzą w zmarszczki pod oczami i tam się nadają co najciekawsze bo to połączenie nie wysusza mi tych okolic ani nie tworzy innych niespodzianek także zaskoczenie maksymalne, bo jak wiecie korektor Rimmela solo nie nadawał się pod oczy.
Rimmel Lasting Finish Concealer







3. Cień Lovely nr 02 szarość i metaliczny brąz-część z brązem została jak widzicie przeze mnie skatowana, sam cień mam już bardzo długo. Obecnie lubię go używać w swoim makijażu oka, jakoś znów się z nim polubiłam po długiej nieobecności :) Niestety nie mam pojęcia czy można go dostać jeszcze gdzieś stacjonarnie ale chyba nie.







4. Sensique Strong & Trendy Nails & Lovely Nude Nail Polish - pierwszy to kolor jesienny bardziej bo czyż nie takim kolorem jest czerwień? Drugi z tych gagatków to nudziak, w sumie nie jest to kolor typowo jesienny raczej taki całoroczny i to w nim uwielbiam. Niestety czerwień ma jedną wadę krótki się trzyma mimo,ze kolor jest naprawdę ładny. Nudziak wypada dużo lepiej i dłużej się trzyma za co plus :)
Lovely Nude Nail Polish


5. Sensique Trendy Colour nr 127 & Golden Rose nr 507 - tych dwóch gagatków bardzo często mi towarzyszyło w tym miesiącu. Dają w połączeniu bardzo ładny odcień różu. I obydwóch naprawdę jeszcze bardziej polubiłam, a szczególnie kredkę bo mam ochotę na więcej kolorów :)
 Więcej o nich znajdziecie :
Ulubione kolory na usta



A wy znacie któregoś z moich ulubieńców? Coś wam szczególnie przypadło w tym miesiącu do gustu?



Pozdrawiam was serdecznie do następnego wpisu. Buziaki. Zostawiajcie swoje opinie i komentarze. Nowe czytelniczki zapraszam do subskrypcji bloga(przemyślanej) jeśli tylko wam się tutaj spodoba.
Zapraszam was również na mojego fb i instagrama, które znajdziecie po prawej stronie na pasku :)







19 komentarzy:

  1. Przyznam, że nie miałam żadnego z nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam podkład i puder z Rimmel i też byłam bardzo zadowolona. Zwłaszcza puder przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam podkład i puder z Rimmel i też byłam bardzo zadowolona. Zwłaszcza puder przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też bardzo lubię ten puder Rimmel :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię Rimmel Stay Matt. :-) Są rzeczywiście bardzo matujące i kryjące.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten puder z Rimmel Stay Matte już drugie opakowanie. Jest całkiem ok :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie stay matte się nie sprawdził ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Podkład Stay Matte też dobrze się u mnie sprawdzał, ale puder już niekoniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ostatnio kupiłam sobie ten podkład stay matt i bardzo go polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lakiery do paznokci mają kolorki, które bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałam kupić właśnie ten puder z Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam nudziaka z Lovely.. ulubieniec :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam kiedyś puder transparentny z Rimmel, ale od kiedy mam krzemionke wszystkie pudry z drogerii poszły w odstawke :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Od lat kupuję sobie korektor z Synergena :) Co prawda pod oczy mam inny, płyny, ale na inne okolice jak skrzydełka nosa, czy jakieś tam zaczerwienienia jest super. No i przede wszystkim to świetny kosmetyk a w niskiej cenie. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. korektor lubię a lakier z lovely jest na mojej liście zakupów :d

    OdpowiedzUsuń
  16. ja korzystam z tego podkładku i pudru z rimmela, w ogole uwielbiam rimmel <3 poki co nie zamienilabym na zaden inny ;)/K

    Dwie Perspektywy Blog

    OdpowiedzUsuń
  17. Przyznam, że niestety nie miałam nic z twoich ulubieńców. Za to bardzo podoba mi się nudziak! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. dla mnie podkład rimmel nie jest wskazany ostatnio cala tubka poleciala w kosz....;(

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.