Witam was kochane w kolejnym wpisie. Jak wiecie, wielkimi krokami zbliża się słynna promocja w Rossmannie -49%, z której wiele z nas korzysta. I zapewne wiele też poszukuje ciekawych kosmetyków z kolorówki, na które warto zwrócić uwagę. Jeśli jesteście ciekawe moich typów, zapraszam do dalszej części wpisu.




O tuszu MISS SPORTY PUMP UP BOOSTER 100% ROCK wspominałam wam już wiele razy. Odkąd go kupiłam na jesiennej promocji, rządzi niepodzielnie moimi rzęsami. Bardzo fajnie wydłuża, pogrubia i sprawia, że rzęsy mają fajną objętość.  Utrzymuje się na oku przez cały dzień nienagannie, bez osypywania. Warto zwrócić na niego uwagę podczas promocji, jeśli wyżej opisany przeze mnie efekt jest tym, czego poszukujecie.
Miss Sporty Pump Up Booster 100% Rock 



Jeśli jesteśmy przy temacie oczu, to warto wspomnieć tutaj o korektorze EVELINE COSMETICS ART SCENIC 04 LIGHT, który fajnie nadaje się do zakrywania cieni pod oczami, rozświetlając przy tym spojrzenie. Nie ciemnieje też przez cały dzień i nie wchodzi w załamania skóry. W regularnej cenie nie kosztuje wiele, a na promocji tym bardziej warto się skusić na niego.

EVELINE COSMETICS ART SCENIC 04 LIGHT





Ostatnim kosmetykiem w makijażu oczu, który jest godny uwagi jest moja ulubiona ostatnio kredka MISS SPORTY STUDIO LASH DESIGNER  w kolorze 001 BLACK DESIGNER. Jestem w niej totalnie zakochana. Uwielbiam ją  za to, że jest super czarna i nie blednie przez cały dzień noszenia jej na oku, łatwo się nią rysuje kreski oraz jest odpowiednio miękka. Ważne jest również to, że utrzymuje się genialnie na oku. Czy maluję kreskę na cieniach do powiek, czy też praktycznie nie nałożę cienia, tylko puder dla wyrównania powieki, ona pozostaje na swoim miejscu i nigdzie się nie odbija. A kosztowała mnie lekko ponad 10zł. I jeśli tak jak ja, macie ten problem, że wam się kredka odbija w załamaniu powieki, serdecznie polecam tę, na promocji wyjdzie za grosze.



Jeśli chodzi, o twarz to tutaj mam wam do polecenia również dwa kosmetyki. Pierwszy z nich to dobrze wam znana już trójka do konturowania marki EVELINE COSMETICS CONTOUR SENSATION 3IN1 nr 01 PINK BEIGE. Zestaw zawiera bronzer, róż oraz rozświetlacz. Jestem zadowolona z tej trójki, dzięki bronzerowi moja twarz nie jest bladym płótnem, ma jakąś definicję. Drugim moim ulubionym kosmetykiem z całej trójki jest rozświetlacz, który jest różowy. Uwielbiam podkreślać nim kości policzkowe oraz kąciki wewnętrzne. To on sprawił, że zakochałam się w takim kolorze rozświetlacza i mam ochotę na więcej. Różu używam najrzadziej tak naprawdę, ale on też ładnie wygląda na buzi, mimo że jest przeze mnie tak pokrzywdzony.  W cenie regularnej to trio kosztuje ponad 30zł, więc warto polować na nie na promocji.



Drugi kosmetyk w tej kategorii godny uwagi to również jedno z moich nowych odkryć, czyli WIBO RICE POWDER. Bardzo go lubię używać w dni, kiedy wiem, że będę od rana do popołudnia poza domem i potrzebuję matowej twarzy, a najbardziej strefy T.  Puder sprawdza się świetnie, nie wysusza twarzy i nie powoduje zapychania porów. W regularnej cenie kosztuje ok 17zł, a na promocji tym bardziej będzie wart uwagi.




Jak wiecie, jestem ostatnio wielką fanką matowych pomadek, więc nie mogło na tej liście zabraknąć mojej ulubionej LOVELY EXTRA LASTING w odcieniu nr 1. Ta pomadka jest niesamowita. Ma świetną pigmentację, wystarczy dosłownie jedna warstwa na pokrycie całych ust i nie ma żadnych prześwitów. Jej zaletą jest również trwałość, nie transferuje się na szklanki przy piciu na przykład, a wyciera się powoli i równomiernie z ust przy jedzeniu. Może delikatnie wysuszać  z racji swojej trwałości, więc warto o nie dbać, aby pomadka nie podkreślała suchych skórek. W regularnej cenie kosztuje ok. 10zł, a na promocji będzie jeszcze taniej.


I tak oto prezentuje 6  moich ulubionych kosmetyków godnych uwagi podczas najbliższej promocji -49%. Ja sama podczas tej promocji kupię niewiele kosmetyków, czaję się na bazę pod cienie i tusze do rzęs, więc prawdopodobnie skorzystam tylko na tym tygodniu promocji.

Pozdrawiam was serdecznie do następnego wpisu. Buziaki 👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄


22 komentarze:

  1. O przedostatnim produkcie myślę aby go kupić (lub bananowy), a ostatni bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na puder Wibo i pomadki Lovely będę polować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam nic z tego co polecasz, chcialam kupić puder bananowy z wibo, ale sama jeszcze nie wiem :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadnego niestety nie znam ;( Ale Wibo ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie nie spisał się korektor Eveline.

    OdpowiedzUsuń
  6. Korektor z Eveline niestety był u mnie zbyt ciemny :/

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam kiedyś korektor z eveline i byłam z niego bardzo zadowolona ;) ja na szczęście nie mam na chciej liście promocyjnej nic konkretnego, więc na spokojnie pójdę pooglądać co zostało :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze nie zastanawiałam się nad tym co kupię ale na pewno wybiorę kilka rzeczy zwłaszcza że dla klubowiczów Rossmann przy trzech kupionych rzeczach będzie Rabat 55%

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja będę polowała na puder bananowy z Wibo i K-Lips ;) Mam nadzieję, że przynajmniej to pierwsze uda mi się dorwać :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja pewnie wezmę jeszcze jeden ryżowy wibo, no i bananowy mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie kupuję tam kolorówek. Nie raz widziałam że kobiety malują się kosmetykami przeznaczonymi do sprzedaży.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja nie mam żadnych planów zakupowych, aleeee ... rossmann jest za blisko mnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja kupię korektor z Bourjois i tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Korektor z Eveline bardzo lubię i na pewno uzupełnię zapasy na promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Też uwielbiam te pomadki Lovely :D Puder Wibo i tusz Miss Sporty także bardzo lubię i pewnie zrobię zapas podczas najbliższych promocji :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja na promocji planuje kupić jedynie tusze do rzęs więc być może dorzucę do koszyka ten który polecasz. Mam pomadke lovely ale nie trafiłam z kolorem i rzadko jej używam

    OdpowiedzUsuń
  17. Korektor z Eveline akurat jest u mnie w użyciu (ten sam odcień) ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawi mnie to trio :) Być może się na nie skuszę :P

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.