Witajcie kochane w kolejnym wpisie. Dzisiaj postanowiłam, że będzie post o kolorówce. Wpadłam na pomysł, że pokażę wam jedną z marek kosmetycznych, której kosmetyków mam u siebie najwięcej, a myślę tutaj o kolorówce Wibo. Prawie o każdym produkcie pojawiło się na blogu już kilka słów, ale są też takie, o których nie wspomniałam jeszcze. Jeśli ciekawi was, jakie kosmetyki znajdą się w tym wpisie, jako godne uwagi, zapraszam do dalszej części.



#PALETA



O tej palecie słyszałyście już na pewno wszędzie. Jest bardzo znana i często polecana. Ja WIBO NEUTRAL EYESHADOW PALETTE dostałam w prezencie urodzinowym i katowałam przez dobre ponad pół roku. Jest to w moim odczuciu najprzyjemniejsza paletka w neutralnych barwach. W ostatnim czasie często do niej wracam, solo lub w połączeniu z MUR Beyond Flawless.

⏩⏩WIBO NEUTRAL EYESHADOW PALETTE

#BAZA POD CIENIE




Baza WIBO EYESHADOW BASE też jest wam znana. U mnie gościła przez dobre kilka miesięcy, dając cieniom nienaganny wygląd przez długie godziny. Jeśli nie macie tłustych powiek, to polecam wam ją serdecznie, sprawdza się przy każdym makijażu.

⏩⏩WIBO EYESHADOW BASE


#PUDER


Te dwa pudry to również moi ulubieńcy. RICE POWDER to odkrycie ostatnich miesięcy. Jest świetny, kiedy potrzebuję matowej cery przez kilka długich godzin. FIXING POWDER to bardziej codzienny puder daje mniejszy mat, ale równie dobrze, jak jego brat utrwala makijaż. I jest on też moim stałym ulubieńcem.
⏩⏩WIBO RICE POWDER
⏩⏩WIBO FIXING POWDER

#BRWI


Jak wiecie, nie znalazłam dla siebie jeszcze kolorowego kosmetyku, idealnie dobranego kolorem do moich brwi.  Dlatego też, kiedy chcę podkreślić brwi używam do tego EYEBROW FIXER, który utrwala włoski i nie sprawia, że są przesadnie sztywne.
⏩⏩WIBO EYEBROW FIXER

#TWARZ


Jednym z moich najnowszych odkryć jest PRO CONTOUR PALETTE CREAM& POWDER SHADES. Muszę przyznać, że palecie nie można odmówić pigmentacji oraz fajnej trwałości. Jeżeli chodzi o, produkty kremowe, to wystarczy naprawdę niewielka ilość, natomiast produktami suchymi, a mam tu na myśli głównie brązer oraz róż można budować kolor i zapewniam was, że nawet jeśli 
macie ciężką rękę do konturowania nie zrobicie sobie nimi krzywdy. 


#USTA



W kategorii ust również znalazł się produkt, na który trafiłam podczas promocji w Rossmannie, a mam tu na myśli kredkę NUDE LIPS NR 4. Ostatnio namiętnie jej używam przy codziennym makijażu, nawet tym bardzo minimalistycznym. Ma cudowny, dzienny kolor. To połączenie brudnego różu z delikatną nutką brązu. Prezentuje się naprawdę zacnie. Trwałość jest również fajna, choć wiadomo, że cięższego posiłku konturówka nie jest w stanie przetrwać. 

#PAZNOKCIE





Ostatnim kosmetykiem godnym uwagi jest NAIL SPA SERUM Z MIODEM & KERATYNĄ. Odkąd poznałam to serum, udało mi się zużyć chyba z dwa opakowania, a obecnie kończę trzecie. Jest świetne do smarowania skórek wokół paznokci. Dzięki temu nie są one suche, a paznokcie ładniej się prezentują. To szczególnie ważne przy robieniu manicure hybrydowego, co praktykuję z resztą od jesieni. 

WIBO NAIL SPA

I tak oto prezentuje się 8 kosmetyków marki Wibo, które godne są uwagi. Właściwie mogę powiedzieć, że mocno dominują w mojej kosmetyczce w kategorii kolorówki. Uważam, że marka, choć posiada w swoim asortymencie tanie kosmetyki, to są one naprawdę świetne i goszczą w mojej kosmetyczce już długo, a wszystkie te perełki kupiłam sama, więc tym bardziej jestem zadowolona, że udało mi się złowić takie cudeńka. A wy lubicie tę markę? Jakie kosmetyki marki Wibo skradły wasze serce? Koniecznie dajcie znać :) 

11 komentarzy:

  1. Wibo ma wiele perełek - bardzo lubię tę markę :) Szczególnie kuszące są ich nowości, zawsze mają coś ciekawego :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakbym musiała wybrać jedną firmę kolorówki, to była by to firma Wibo.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z Wibo bardzo lubię ten puder fixujący ;) Ale mam też chętkę na ten bananowy :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre produkty faktycznie warte są zakupy, tym bardziej ze cena ich jest korzystna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze, a ja żadnego z tych produktów jeszcze nie miałam. Musze to koniecznie zmienić :) Mam ochotę na puder ryżowy i ta konturówkę.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię produkty tej marki, choć oczywiście nie miałam wszystkich ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Większość kolorówki u mnie to właśnie kosmetyki Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie puder fiksujący niezbyt dobrze się sprawdza, ale na szczęście już mi się kończy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na puder od wibo mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.