Witajcie kochane w kolejnym wpisie. Dzisiaj zapraszam was, jak na początku każdego miesiąca na przegląd nowości, które będę testować. Jeśli jesteście ich ciekawe, zapraszam do dalszej części wpisu.







Beauty Marrakech Woda Różana 


BEAUTY MARRAKECH  WODA RÓŻANA 


Na pewno dobrze pamiętacie, jak pisałam wam w denku, że ten hydrolat to moje odkrycie, więc kolejnego opakowania nie mogło zabraknąć w mojej kosmetyczce. Uwielbiam to, jak odświeża, nawilża i koi cerę wieczorem. Po prostu ideał za całe 12,50 zł.


Dove Mleczko do ciała 



DOVE MLECZKO DO CIAŁA


Od kilku miesięcy to jeden z obowiązkowych punktów w mojej kosmetyczce. Balsam jest lekki, świetnie nawilża, szybko się wchłania oraz nie pozostawia klejącej warstwy. W zasadzie do użycia na szybko, bo po chwili od aplikacji można się ubrać. Idealny na wiosnę i lato, więc kolejne opakowanie za ok. 10 zł już u mnie. 


Garnier Fructis Szampon Przeciwłupieżowy

GARNIER FRUCTIS SZAMPON PRZECIWŁUPIEŻOWY 2W1 



W ostatnim czasie to obowiązkowy punkt w mojej kosmetyczce więc kolejnego egzemplarza nie mogło zabraknąć, odkąd pomógł mi zwalczyć mój problem. Bardzo go polubiłam, zresztą nie tylko ja, ale reszta domowników również. 


Avon Skin So Soft Rozświetlający Olejek Opalający

AVON SKIN SO SOFT ENCHANCE&GLOW ROZŚWIETLAJĄCY OLEJEK OPALAJĄCY



Ten produkt to taki delikatny samoopalacz do spryskiwania ciała. Podobno przy regularnym używaniu tworzy ładną opaleniznę, więc to mnie skusiło do wypróbowania. Jestem ciekawa, czy faktycznie będzie jakiś efekt. Oczywiście nie śmierdzi typowym samoopalaczem, a ładnie pachnie kokosem. 


Avon Senses Happines Mydełko Granat & Frezja


AVON SENSES HAPPINES MYDŁO DO RĄK GRANAT& FREZJA



Mydełka Avon bardzo lubię, bo dobrze myją dłonie, a przy tym ich nie wysuszają, co miałam okazję sprawdzić już na kilku egzemplarzach. Granat & frezja to moja ulubiona wersja tych mydełek. Zdecydowanie polecam, jak nie próbowałyście jeszcze. 


Avon Supershock Volume Tusz do rzęs


AVON SUPERSHOCK VOLUME 

Tusz Supershock Volume to mój ulubieniec od kilku miesięcy. W regularnej cenie  sporo kosztuje, ale nigdy się nie zdarzyło, abym kupowała go za ponad 30 zł, zwykle łapie się na promocje. Natomiast sam tusz świetnie wydłuża, pogrubia i delikatnie podkręca rzęsy. Jak dla mnie hit. I to jest moje drugie opakowanie.Właściwie na koniec mogę dodać, że to mój tusz idealny.  


Maybelline Instant Anti Age Eraser 00 Ivory

 MAYBELLINE INSTANT ANTI AGE ERASER CONCEALER 00 IVORY 



O słynnym korektorze Maybelline Instant Anti Age słyszeli wszyscy. Eraser to chyba kolejna jego wersja, jeśli się nie mylę i dobrze pamiętam ze źródeł,  w których sprawdzałam. Prawdopodobnie jestem ostatnią osobą na ziemi, która będzie testować ten kosmetyk, ale lepiej późno niż wcale, bo byłam go od dawna bardzo ciekawa. I myślałam nad zakupem, aż w końcu nastąpił ten moment i oto jest mój własny egzemplarz. Zapłaciłam za niego jakieś 22,50 zł. 


Avon True Color Lakier do paznokci 


AVON TRUE COLOR LAKIER DO PAZNOKCI



A na ostatek taki gagatek w różowym kolorze. Czasem jak odpoczywam od hybrydy pozwalam sobie na jakiś ładny kolor na paznokciach, ale nie na długo, jak wiadomo, bo zwykły lakier szybko odpryskuje, ale 2 dni da się przeżyć, potem można ewentualnie zmienić kolor na inny. Mam nadzieję, że za jakiś czas uda mi się napisać dla was  parę słów o lakierach Avon.


I tak prezentują się moje nowości na ten miesiąc. Podejrzewam, że nie będzie to wszystko, bo mam w tym miesiącu urodziny, więc pewnie ciut zaszleję, ale nie uprzedzajmy faktów. Znacie jakiś kosmetyk z tej gromadki? Lubicie? Koniecznie dajcie znać :)








11 komentarzy:

  1. Mam tę wodę różaną, ale jeszcze jej nie próbowałam ;) Balsam z Dove próbowałam, ale jednak wolę masła do ciała ;) A ten olejek z Avon kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapomniałam zajrzeć do Natury za tą wodą różaną :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię tego szamponu z Garniera :(

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie szampony Garnier się nie sprawdzają. Wodę różaną lubię, ale tej nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię działanie wód różanych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wodę różaną mam, jest super

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ten korektor z Maybelline, ale niestety z kolorze light, ktory jest ciemny.. musze kupic wersje jasniejsza

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta woda różana ostatnio jest na topie, wszędzie ją spotykam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. może kiedyś kupię tą wodę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten olejek z Oriflame mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Polubiłam korektor z Maybelline i na ostatniej promocji w Rossmannie kupiłam kolejny egzemplarz :D

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.