Witajcie w kolejnym wpisie. Skoro mamy początek miesiąca, nieuchronnie zbliżył się moment, w którym do lata coraz bliżej,  a co za tym idzie mam parę nowości w kosmetyczce, które chcę wam pokazać.  Zdarzył się też urodziny, a jak urodziny to wiadomo, że małe szaleństwo jest. Jeśli jesteście ciekawe, co nowego u mnie, zapraszam do dalszej części wpisu.





TWARZ

Vianek normalizujący krem do twarzy na noc| AA maska oczyszczająca węgiel japoński& kwas azelainowy| Bielenda Fresh Juice detoksykujący płyn micelarny miniaturka| Be beauty żel micelarny do twarzy| Nacomi żel-serum z kwasem hialuronowym| Avon Color trends pomadka jagodowa| Be beauty oczyszczający żel peelingujący


W tej kategorii sporo produktów mi się skończyło, jak same widziałyście w denku. Uzupełniłam więc kosmetyczkę w płyn micelarny Bielenda Fresh Juice do cery mieszanej z limonką. Kolejne produkty to obowiązkowo żele do mycia twarzy tym razem skusiłam się w biedronce na dobrze mi znane żele Be beauty niebieski micelarny oraz zielony peelingujący. Zainteresowała mnie też niedawno maska AA z serii oczyszczanie z węglem japońskim i kwasem azelainowym, którą kupiłam do walki z niedoskonałościami w momencie, kiedy nie mam ochoty na maskę peel off. Skończył mi się również krem do twarzy, więc skusiłam się na  normalizujący krem do twarzy na noc marki Vianek. Przy zamówieniu z Avon skusiłam się na swoje pierwsze opakowanie pomadki jagodowej color trends, która podobno świetnie nawilża usta. Na koniec skusiłam się jeszcze na żel-serum z kwasem hialuronowym marki Nacomi, które obecnie ląduje w mojej dziennej pielęgnacji zamiast typowego kremu na dzień i zapowiada się bardzo obiecująco.


Bielenda Fresh Juice Płyn micelarny detoksykujący seria limonkowa miniatura 9, 99zł, Rossmann
Be beauty żele do twarzy micelarny i peelingujący 4, 99 zł Biedronka
AA maska  do twarzy z serii oczyszczanie z węglem japońskim i kwasem azelainowym 9,99zł , Drogeria Natura promocja
Vianek normalizujący krem na noc z pokrzywą 18, 99 zł, Drogeria Sekret Urody promocja
Avon Color trends jagodowy balsam do ust 4, 99 zł
Nacomi żel-serum z kwasem hialuronowym 6,60 zł promocja, ostatnia sztuka, Drogeria Sekret Urody


RÓŻNOŚCI 

Vianek intensywnie regenerująca maska do włosów| Ziaja bloker|Nivea Dry Comfort| Joanna tradycyjna receptura szampon chmiel& drożdże

Pierwsze kosmetyki to oczywiście uzupełnienie w kategorii antyperspirantów, czyli blokera Ziai, który jest dla mnie całkowitą nowością, a kupiłam go z polecenia znajomej i kulki Nivea dry comfort, której używam w ostatnim czasie i bardzo lubię. Maskę do włosów intensywnie regenerującą marki Vianek dorwałam ostatnio z gazetą Zwierciadło, załapałam się na ostatni egzemplarz. Do pary standardowo ostatnio szampon chmielowy Joanny, który wiecie, że bardzo lubię.




Ziaja bloker 6, 99 zł, Rossmann
Nivea Dry Comfort 7, 19, Rosmann promocja
Joanna Tradycyjna Receptura Szampon chmiel& drożdże 5, 99 zł Drogeria Sekret Urody.

ZAPACHY


Avon white summer| Be beauty mgiełka melon& arbuz| Acvon mgiełka mango& granat



W tej kategorii poszalałam trochę w ramach urodzin. Pierwsze przyszły do mnie perfumy Avon white summer, które spodobały mi się od pierwszego psiknięcia na skórę i ostatnio codziennie ich używam. Druga przyjemność urodzinowa to mgiełka melonowo-arbuzowa marki be beauty, którą miałam już wcześniej tylko w innym opakowaniu i również ten zapach był genialny. Na koniec mój standard ostatnich miesięcy, czyli mgiełka avon granat& mango, którą uwielbiam.



Avon White Summer perfumy 17, 99 zł
Be beauty mgiełka melonowa 7, 99 zł, Biedronka
Avon mgiełka melon& granat 7, 99 zł




Bell Royal Matt Skin Camouflage 01 light sand 

Na koniec kosmetyk, który na pewno świetnie znacie, ponieważ pokazywałam wam go wiele razy. Mowa oczywiście o podkładzie Bell Royal Matt Skin Camouflage w kolorze 01 light sand, który uwielbiam i udało mi się wreszcie kupić pełnowymiarową tubkę.


Bell Royal Matt Skin Camouflage 01 light sand, 9, 99 zł, Biedronka



I tak prezentują się wszystkie kosmetyki, które w tym miesiącu będę testować. Mam już wśród nich początkowych ulubieńców, ale na dokładniejsze opinie musicie jeszcze troszkę poczekać, a myślę, że warto :) Dajcie znać, czy lubicie jakiś kosmetyk z moich nowości :) 

10 komentarzy:

  1. Te mgiełki be beauty muszę obwąchać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaciekawiła mnie ta mgiełka z BeBeauty, muszę się za nią rozejrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też upolowałam maskę Vianka w Zwierciadle ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w sumie nic nie miałam z tej gromadki :P. Ciekawi mnie żel-serum Nacomi oraz maska AA, ale najbardziej zdecydowanie ta seria Bielendy Fresh Juice, muszę ją wreszcie poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam jedynie mgiełkę z Avonu :) Ciekawi mnie ten płyn micelarny Fresh Juice z Bielendy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Sporo nowości u Ciebie?
    Też się u mnie pojawiła maska Vianek.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na recenzję płynu Bielenda Fresh Juice, zastanawiałam się nad jego zakupem. Maskę do Włosów Vianek również kupiłam z gazetą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ile ciekawych nowinek kosmetycznych ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo ale super cena produktu nacomi! Ciekawi mnie krem Vianka, a mgiełkę z melonem miałam z hebe - wydaje mi się, że to ta sama firma i była ekstra! :) Miałam też tą wodę perfumowaną avon, ale szybko mi się znudziła..

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.