Witajcie kochane w kolejnym wpisie. Dzisiaj powracam do was z kolejnym makijażem tygodnia. Przyznam, że w te upały nie jest to nic wymyślnego ani trudnego, ale raczej lekkiego i szybkiego. Jeśli ciekawi was, jakie kosmetyki wybrałam na ten tydzień, zapraszam do dalszej części wpisu.







TWARZ 

Igrid Ideal Matt no 300 ivory| Revolution conceal& define c2| Celia Woman puder transparentny 10 transparentny mat| Wibo pro contour palette 01 light choco powder| Revolution x maxineczka brązer the grand tan|TWARZ 

W tym tygodniu znów miałam ochotę na podkład Ingrid Ideal Matt w kolorze 300 ivory, więc postanowiłam do niego wrócić. Bliższa recenzja razem z makijażem już niedługo.  Korektor w tym tygodniu to Revolution Conceal& Define w kolorze C2. Całkowitą nowością tego tygodnia jest sypki puder do twarzy marki Celia w gigantycznym opakowaniu, który zakupiłam, bo w mojej kosmetyczce sypkich pudrów brak, póki, co pierwsze wrażenia mam naprawdę pozytywne. Konturowanie w tym tygodniu to znów mieszanka choco powder z palety wibo pro contour palette z the grand tan z paletki Beauty Legacy
Rozświetlacz to tradycyjnie Sensique Highlighting powder, którego chwalić wam nie muszę :D Bazą pod cały makijaż twarzy było hialuronowe serum marki Nacomi.







OCZY

Wibo Neutral Eyeshadow Palette| Revolution Conceal& Define C2| Avon supershock volume| OCZY


W tygodniu odkurzyłam sobie po wielu miesiącach moją ukochaną paletę Wibo Neutral Eyeshadow Palette, którą uwielbiam, choć miałam przerwę od niej. Nie można jej odmówić pigmentacji, a szczególnie cudownie na oku prezentują się błyszczące cienie, nawet bez fixera my secret. Bazą pod cienie  jak w ostatnich tygodniach był korektor revolution conceal& define w kolorze C2. Tusz to tradycyjnie i do znudzenia Avon Supershock Volume.









USTA 

Deborah Mialno Sattin Rouge 02 

W tym tygodniu to druga nowość, bo jest to pomadka Deborah Milano Sattin Rouge w kolorze 2. Bardzo ładna, o błyszczącym wykończeniu, taka delikatnie nawilżająca i podkreślająca usta, jednak w nienachalny sposób. Opakowanie z deka uszkodzone, bo próbowałam ją otworzyć, a była dobrze zamknięta, teraz już nie jest :D Nie pytajcie jak to się stało :D 






Podsumowując: W tym tygodniu do gromadki makijażowej dołączyły dwa nowe produkty. Jestem bardzo ciekawa tego, jak poradzi sobie puder na dłuższą metę, bo jest naprawdę obiecujący. 


7 komentarzy:

  1. U mnie ten korektor z MUR w odcieniu C2 nie sprawdził w ogóle :(

    OdpowiedzUsuń
  2. o nie znam ani jednego kosmetyku z Twojego zestawienia :D:D

    OdpowiedzUsuń
  3. Oprócz podkładu Ingrid nie znam żadnego z tych kosmetyków. Aż sama czuje się zaskoczona..

    OdpowiedzUsuń
  4. Ooo, to mnie zaskoczyłaś rozświetlaczem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem koloru tej pomadki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie kojarzę tej marki, ale podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.