Witajcie w kolejnym wpisie. Dzisiaj wpadam do was z pierwszym w tym roku wpisem z serii #święta z blogerkami. Tym razem również postanowiłyśmy umilić wam grudzień i czas oczekiwania na święta blogmasem, a pierwszy wpis z serii to prezentownik, w którym pokażę wam kilka zestawów prezentów na ostatnią chwilę na Mikołajki lub zbliżające się Boże Narodzenie. Kilka z nich testowałam też na własnej skórze. Może to będzie jakaś inspiracja na prezent dla bliskiej osoby mamy, koleżanki lub siostry, której chcecie sprawdzić przyjemność.  Bez zbędnego przedłużania zapraszam was na wpis. 





PIELĘGNACJA TWARZY 

prezenty na boże narodzenie, prezenty last minute



Pierwsze pomysły na prezenty, które wpadły mi do głowy to pielęgnacja cery. Jeśli dokładnie wiecie, jaki gust ma w tej kwestii osoba, którą chcecie obdarować to mam aż trzy zestawy i w zasadzie każdy kosmetyk z nich znam i testowałam. 
Zestaw kosmetyków Biolaven płyn micelarny i krem na noc to chyba były pierwsze kosmetyki z tej serii, które testowałam właśnie dzięki temu zestawowi. Polecam serdecznie oba produkty, ponieważ świetnie u mnie wypadły i radziły sobie bardzo dobrze nawet na mojej wymagającej cerze. Wielki ich atut to przyjemny zapach, który myślę, że spodoba się każdej miłośniczce pielęgnacji. 

Dla cer mieszanych i tłustych świetnym pomysłem może okazać się zielona seria marki Vianek, czyli zestaw tonik, żel oraz krem na dzień i na noc. Na pewno pamiętacie, że mam swoich ulubieńców z tej serii, a regularnie wracam do kremu na noc, który jest już moim kultowym produktem i gości w mojej letniej pielęgnacji na stałe. Testowałam również żel z tej serii i polecam go równie mocno. Radzi sobie z mieszaną cerą świetnie, a przy tym nie wysusza i nie podrażnia. 

Ostatni zestaw to również vianek, ale tym razem seria odżywcza tonik płyn micelarny i odżywczy krem pod oczy. Oba kosmetyki również miałam, a ta seria produktów super sprawdza się u mnie zimą, kiedy cera potrzebuje odżywienia. Krem pod oczy był moim pierwszym naturalnym kosmetykiem i zdecydowanie jest świetny w codziennej pielęgnacji oraz pod makijaż. Swego czasu zużyłam sporo opakowań. Płyn micelarny tonik poznałam tym roku i u mnie sprawdzał się super jako produkt do demakijażu głównie. Jednak tonik wolę osobno w pielęgnacji. 


KOSMETYKI DO CIAŁA


prezenty na boże narodzenie, prezenty last minute



prezenty na boże narodzenie, prezenty last minute
Wśród kosmetyków do ciała moją uwagę przykuło kilka ciekawych zestawów, z których jeden zamówiłam dla siebie, ponieważ wychodził o wiele taniej niż produkt, który chciałam pojedynczo, więc zrobiłam deal życia :D 
Pierwszy zestaw, który bardzo mi się spodobał to owocowe kosmetyki farmona tutti frutti, czyli peeling, olejek i masło do ciała o zapachu maliny i jeżyny. Sądzę, że to idealny wybór, ponieważ  wieczorne spa to coś, co uwielbia każda z nas i myślę, że owocowy zapach dodatkowo umila takie chwile dla siebie. 
Zestaw do ciała body boom rozświetlający peeling do ciała oraz masło to produkty, które aktualnie sama testuję. Masło chciałam pod wpływem faktu, że miałam próbkę i okazało się świetnym produktem. Pierwsze użycie peelingu jeszcze przede mną, ale sądzę, że mógłby całkiem fajnie wyglądać na opalonej skórze, ponieważ zawiera rozświetlające drobiny. 

Jak wiecie, kosmetyki marki Ziaja, które lubię, mogę policzyć na placach od jednej ręki, aczkolwiek zestaw do pielęgnacji ciała Baltic Home spa naprawdę przypadł mi do gustu pod względem zapachu oraz działania na moją skórę. Tutaj dodatkowo oprócz testowanego przeze mnie żelu oraz peelingu mamy galaretkę do kąpieli i serum. 

Ostatni zestaw to marka Hagi, czyli balsam i żel pod prysznic. Tej jesieni mocno się polubiłam z żelem pod prysznic ziołowo mi, który kupił mnie swoim nietypowym zapachem na tyle, że znalazłam go w zestawie z balsamem do ciała z tej samej linii. Uwierzcie mi, zapach jest cudowny i nieduszący. Można go również dostać w wersji ze świecą sojową, a jeśli wolicie inne zapachy, to są jeszcze dostępne wakacje na bali oraz malinowy chruśniak. 


prezenty na boże narodzenie, prezenty last minute

Dla miłośniczek makijażu znalazłam tylko jeden zestaw, który naprawdę mi się spodobał, czyli paese dreamily. Znajdziemy w nim kultowy puder pod oczy oraz paletę cieni. Puder testuję już od dłuższego czasu i muszę przyznać, że jest świetny. Paleta myślę, że przypadnie do gustu każdemu i zdecydowanie będzie można ją wykorzystać w świątecznych makijażach oraz na co dzień. 


I tym akcentem kończę ten wpis. Mam nadzieję, że coś z moich propozycji wpadło wam w oko i będzie fajnym prezentem dla kogoś bliskiego. Koniecznie wpadnijcie też do innych dziewczyn zobaczyć, jakie propozycje przygotowały, a zapewniam was, że są świetne. 

Okiem Marzycielki


4 komentarze:

  1. Nie ma świąt, żebym nie otrzymała zestawu Tutti Frutti :D Ale lubię te produkty akurat

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla dziewczyn jest dużo rzeczy do wyboru, trudniej z wyborem prezentu dla chłopaków :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo ten zestaw body boom wpadł mi w oko! Oczywiście ze względu na masło, które już mam dawno na chciejliście. Dawno ogólnie nie miałam takiej formy mazidła do ciała, więc będzie jednym z pierwszych produktów do kupienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam dzisiaj w naturze ten zestaw faceboom. Mnie bardziej zainteresowała wersja do pielęgnacji twarzy. Ten zestaw paese rozważałam przy zakupie pudru pod oczy. Cenowo wychodzi całkiem spoko, a jest jeszcze paleta. Nie zdecydowałam się tylko ze względu na to ile mam palet ;)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.