Witajcie  w kolejnym wpisie. Dzisiaj wpadam do was z kilkoma s艂owami na temat mojej kolejnej ulubionej marki naturalnych kosmetyk贸w. Sama odkry艂am j膮 dobre 4 lata temu i mia艂am chwil臋 przerwy od testowania tych produkt贸w, aby potem zakocha膰 si臋 na nowo w nich. Musz臋 przyzna膰, 偶e za ma艂o si臋 m贸wi w sieci o tych produktach, wi臋c postanowi艂am wrzuci膰 kilka swoich polecajek i tym samym przybli偶y膰 wam t臋 mark臋. Je艣li ciekawi was, co polecam, koniecznie czytajcie dalej. 





HYDROLATY

beaute marrakech, beaute marrakech blog



Je艣li chodzi o hydrolaty, doskonale wiecie, 偶e jestem ich wielk膮 fank膮. Moja mi艂o艣膰 do tego typu produkt贸w rozpocz臋艂a si臋 w艂a艣nie dzi臋ki marce beaute marrakech. To ich hydrolaty kupowa艂am jak pierwsze, rozpoczynaj膮c nieco bardziej 艣wiadom膮 piel臋gnacj臋 4 lata temu. Z ca艂ego asortymentu marki testowa艂am hydrolat r贸偶any, bergamotkowy i z kwiatu pomara艅czy. Ka偶dy  z nich sprawdzi艂 si臋 na mojej mieszanej cerze naprawd臋 艣wietnie, zast臋puj膮c mi tonik. Nawil偶enie i ukojenie cery zdecydowanie jest odczuwalne. Ja na pewno przetestuj臋 jeszcze inne dost臋pne warianty tych hydrolat贸w, poniewa偶 nadal s膮 tak super, jak kiedy艣. Nawiasem m贸wi膮c, podoba mi si臋 te偶 ich nowy design i ch臋tnie zobaczy艂abym inne produkty w takiej ods艂onie. 


SERUM

beaute marrakech, beaute marrakech blog

Zdecydowanie w tym wpisie nie mog艂abym zapomnie膰 o r贸偶anym serum do twarzy, kt贸re odkry艂am rok temu i naprawd臋 pokocha艂am ten produkt od pierwszego u偶ycia. Na艂o偶one na hydrolat 艣wietnie nawil偶a, wyg艂adza i dodaje blasku cerze. Towarzyszy艂o mi ca艂e poprzednie lato i zdecydowanie by艂a to 艣wietna decyzja. Ni偶ej zostawi臋 wam oczywi艣cie pe艂n膮 recenzj臋 tego serum. 

馃憣beaute marrakech serum r贸偶ane

beaute marrakech, beaute marrakech blog

Czarne myd艂o z r贸偶膮 to stosunkowa nowo艣膰 w mojej kosmetyczce. Musz臋 przyzna膰, 偶e ten produkt sprawdza si臋 bardzo dobrze na mojej cerze. Zdecydowanie daje sobie rad臋 w roli peelingu enzymatycznego, cho膰 nie jest tak mocny, jak myd艂o nacomi i mo偶na go u偶ywa膰 nawet codziennie bez 偶adnej krzywdy dla naszej sk贸ry. Buzia jest dobrze oczyszczona, od艣wie偶ona i g艂adka. My艣l臋, 偶e b臋dzie to super produkt na pocz膮tek przygody z czarnym myd艂em, szczeg贸lnie dla os贸b z wra偶liw膮 cer膮. 



beaute marrakech, beaute marrakech blog



W tym zestawieniu zdecydowanie nie mog艂abym zapomnie膰 o keratynowej od偶ywce do w艂os贸w. Musz臋 powiedzie膰, 偶e bardzo j膮 polubi艂am od pierwszego u偶ycia. G艂贸wn膮 zalet膮 jest wydajno艣膰 tej od偶ywki, ale to zapewne wynika z faktu, 偶e nikt mi jej nie podkrada :D Je艣li chodzi o samo dzia艂anie, 艣wietnie nawil偶a w艂osy, wyg艂adza, nie obci膮偶a i lekko dodaje obj臋to艣ci. Mimo g臋stej konsystencji rozprowadza si臋 naprawd臋 艂atwo i szybko. Dodatkowy atut to bardzo przyjemny zapach produktu, nieco podobny do 偶elu zio艂owo mi hagi cosmetics, kt贸ry uwielbiam. 

馃憣Keratynowa od偶ywka do w艂os贸w


I tym akcentem ko艅cz臋 ten wpis. Mam nadziej臋, 偶e nieco przekona艂am was do sprawdzenia kosmetyk贸w Beaute Marrakech przy najbli偶ej wycieczce do drogerii Natura. Przyznam, 偶e sama mam ochot臋 jeszcze na kremy do twarzy tej marki i zapewne zrealizuj臋 kiedy艣 ten pomys艂. 

Koniecznie dajcie mi zna膰, czy mieli艣cie okazj臋 stosowa膰 te kosmetyki.  


2 komentarze:

  1. Czarne myd艂o szczeg贸lnie mnie zaciekawi艂o :)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Nie znam tej marki, jako艣 nigdy mnie nie skusi艂a. Chocia偶 widzia艂am j膮 kilka razy w Naturze :)

    OdpowiedzUsu艅

Za wszystkie komentarze serdecznie dzi臋kuj臋 :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram si臋 odwiedza膰 wszystkich komentuj膮cych, wi臋c nie zostawiaj link贸w do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyra偶am r贸wnie偶 zgody na kopiowanie moich zdj臋膰 i tekst贸w bez pytania.