Witajcie w kolejnym wpisie. Dzisiaj wpadam do was z kilkoma wiosennymi nowościami w mojej kosmetyczce. Tym razem w haulu zakupowym z marca 2022 będzie gościła głównie pielęgnacja twarzy. Jeśli ciekawi was, co u mnie nowego koniecznie czytajcie dalej. 

 

Tradycyjnie zaczniemy od pielęgnacji twarzy, ponieważ wpadło mi kilka nowych produktów. Są to zarówno nowości kosmetyczne dla mnie, jak i moi ulubieńcy. Większość produktów zdobyłam na promocjach. 

 




zakupy kosmetyczne blog, zakupy kosmetyczne polaków


zakupy kosmetyczne blog, zakupy kosmetyczne polaków

 
Na pewno pamiętacie, że spodobała mi się seria lirene natura i staram się testować różne produkty. I tym sposobem trafiłam na normalizujący eco płyn micelarny z łopianem i tapioką. Pierwsze wrażenia mam naprawdę bardzo dobre. Płyn radzi sobie z demakijażem twarzy świetnie, a do tego nie podrażnia mi oczu. 
 
Ostatnio mocno wróciłam do hydrolatów marki beaute marrkech. Tym razem testuję wersję cytrynową, którą kupiłam po raz pierwszy. Ciekawa jestem, jak wypadnie na tle moich trzech ulubionych wariantów, czyli róży, pomarańczy i bergamotki. 
 
Na piankę aloesową Isana skusiłam się na promocji. Kosztowała naprawdę niewiele i ma niezły skład. Słyszałam też o niej dobre opinie. Jestem ciekawa, jak wypadnie u mnie. 



Lirene Natura normalizujący eco płyn micelarny z łopianem i tapioką, 15,99 zł, promocja, E. Leclerc
Beaute Marrakech hydrolat cytrynowy, 9,99 zł, promocja, E. Leclerc
Isana aloesowa pianka do mycia twarzy, 7,99zł, promocja, Rossmann

zakupy kosmetyczne blog, zakupy kosmetyczne polaków

Płyn micelarny kupiony w action średnio się sprawdzał u mnie, więc oddałam go i  używam produktu Lirene. 
 
Piankę do skóry wrażliwej Solverx odkryłam przez przypadek w mojej ulubionej drogerii. Skusiła mnie jej spora pojemność, bo to 200 ml, czyli więcej niż w wypadku innych pianek. Pianka bardzo dobrze radzi sobie z resztkami makijażu oraz codziennymi zabrudzeniami. Dodatkowo przyjemnie nawilża skórę oraz ładnie pachnie. 

Alvira cleansing water, 9,99 zł, Action 
Solverx pianka do skóry wrażliwej, 18,99 zł, drogeria Sekret Urody 
zakupy kosmetyczne blog, zakupy kosmetyczne polaków

Na serum regulujące duetus trafiłam na wyprzedaży w Rossmannie. Postanowiłam sprawdzić, czy będzie lepsze od mojego ulubionego produktu punktowego z aloesem marki Sylveco. Muszę powiedzieć, że działa jeszcze lepiej i znów zapowiada się na hit. Oby tak dalej. 

Duetus serum regulujące, 12,49 zł, wyprzedaż, Rossmann

 zakupy kosmetyczne blog, zakupy kosmetyczne polaków

Krem  z filtrem spf 50 to u mnie spora nowość. Uznałam, że chcę wprowadzić taki produkt do swojej pielęgnacji. Dodatkowo kremy nacomi next level kusiły od czasu kiedy pojawiły się na rynku kosmetycznym i tak wylądowała u mnie na początek wersja basic.  Jestem bardzo ciekawa, czy się polubimy. 

Serum różane beaute marrakech nie jest u mnie nowością. To moje kolejne opakowanie. Skusiłam się na nie dlatego, że nadaje się pod makijaż w przeciwieństwie do innego serum, które teraz testuję. 

Nacomi next level  golden rays krem z filtrem spf 50 wersja basic, 26,54 zł, promocja, drogeria Sekret Urody
Beaute Marrakech serum różane, promocja, 9,99 zł, E. Leclerc


zakupy kosmetyczne blog, zakupy kosmetyczne polaków


Aloesowy balsam do ust marki Isana również dorwałam  w Rossmannie. Skusił mnie też naprawdę dobry skład tego produktu. I okazuje się, że sprawdza się bardzo dobrze i faktycznie ładnie nawilża usta, a co najważniejsze nie klei się. 
 
Balsam do skórek Avon to produkt, którego już kiedyś używałam. Obecnie różni się tylko grafiką na opakowaniu, a reszta pozostała dokładnie taka sama. Super produkt na suche skórki, który nie tylko ładnie pachnie, ale  nawilża i regeneruje. 

Isana aloesowy balsam do ust, 4,99 zł, Rossmanna
Avon balsam do skórek, 8,99 zł, katalog Avon 





zakupy kosmetyczne blog, zakupy kosmetyczne polaków


Maskę witaminową do włosów marki Avon dostałam w prezencie i  zupełnie się nie sprawdza. Ma bardzo lekką konsystencję i nie daje żadnego nawilżenia włosom. Dodatkowo potrafi je nawet wysuszyć. Znalazłam dla niej zatem inne zastosowanie.



zakupy kosmetyczne blog, zakupy kosmetyczne polaków


Ostatnio mam większą ochotę na eksperymenty i zmienianie produktów do pielęgnacji włosów. Idąc tym tropem, kupiłam w Rossmannie na promocji maskę do włosów średnioporowatych Only Bio. Muszę powiedzieć, że od pierwszego użycia bardzo mi się spodobała. Włosy są po niej takiej mięsiste, gładkie i błyszczące. Nie mam pojęcia, co w tej masce jest takiego, ale czuję hit. 


Only Bio maska do włosów średnioporowatych, 15,99 zł, promocja, Rossmann 



I tym akcentem kończę ten wpis. Nie przybyło mi wiele produktów. Głównie te, których potrzebowałam. Jestem bardzo ciekawa, czy znacie te kosmetyki i co o nich sądzicie. 




6 komentarzy:

  1. używałam chyba tylko tego balsamu z Isany ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten SPF i fajnie się sprawdza, a maska Onlybio to jeden z moich ulubieńców, tylko w wersji do wysokoporów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne nowości. W ubiegłym miesiącu zużyłam tę maskę z OnlyBio, sprawdziła się ona u mnie bardzo dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A tak się zapierałaś tych nowości Hair in Balance, a tu jednak :D Uwielbiam tą maskę!! Jestem ciekawa płynu micelarnego z lirene. Ja miałam wersję kojącą i była boska - skuteczna, bardzo delikatna i rzeczywiście taka kojąca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że tej maski z Avonu sobie nie kupiłam

    OdpowiedzUsuń
  6. These products look great. Thank you for sharing! Hope you have a lovely day! :)
    🌸 Kiara Era BLOG 🌸

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.