Na początku nowego tygodnia przyszedł czas na kolejny wpis. Jak obiecałam na początku roku, ulubieńcy będą pojawiać się co dwa miesiące. I dzisiaj właśnie mam dla was garść kosmetyków, które warto wypróbować. Skupimy się głównie na pielęgnacji twarzy i włosów, ale znajdzie się też coś do makijażu. Ciekawi, jakie produkty skradły moje serce? To koniecznie ze mną zostańcie :) 



najlepsze kosmetyki miesiąca, ulubieńcy lutego i marca 2023, tanie i dobre kosmetyki, ulubieńcy, kolorówka i pielęgnacja, makijaż, pielęgnacja


najlepsze kosmetyki miesiąca, ulubieńcy lutego i marca 2023, tanie i dobre kosmetyki, ulubieńcy, kolorówka i pielęgnacja, makijaż, pielęgnacja

Skoro skończyła mi się poprzednia pianka do twarzy, z zapasów wyjęłam produkt z pudełka Pure Beauty, czyli piankę-chmurkę do mycia twarzy stars from the stars. W tym produkcie podoba mi się wszystko od zapachu przez super konsystencję. Pianka jest naprawdę puszysta i przyjemna. Radzi sobie zarówno z resztkami makijażu, jak i z codziennymi zabrudzeniami. Nie zostawia skóry ściągniętej, ani wysuszonej. 

Ostatnio uzupełniłam swoje zapasy maseczek do twarzy i trafiłam na pierwszą perełkę. Produktów marki organique nie miałam okazji wcześniej używać, ale zdecydowanie nie żałuję zakupu maseczki detoksykującej z zieloną glinką. Maseczka świetnie nawilża, oczyszcza i wygładza cerę. Dodatkowo lekko rozgrzewa skórę, co jest bardzo przyjemne i relaksujące. Oczywiście nie równa się to z żadnym podrażnieniem cery. Maska nie zastyga na twarzy, więc nie trzeba mieć pod ręką toniku lub hydrolatu, aby ją zwilżać. Jestem zakochana w działaniu tego produktu i bardzo go wam polecam. 



najlepsze kosmetyki miesiąca, ulubieńcy lutego i marca 2023, tanie i dobre kosmetyki, ulubieńcy, kolorówka i pielęgnacja, makijaż, pielęgnacja

O serum z fitokolagenem miya na pewno czytaliście już w osobnej recenzji tego produktu, ale zdecydowanie warto go wyróżnić. Serum ma bardzo lekką, wręcz wodnistą konsystencję i szybko wchłania się w skórę. Nie przeszkadza mu to jednak świetnie nawilżać skóry, lekko rozświetlać  i jakby napinać. Przyznam, że jest to mój pierwszy kosmetyk do pielęgnacji twarzy miya, ale mam ochotę sprawdzić inne. 



najlepsze kosmetyki miesiąca, ulubieńcy lutego i marca 2023, tanie i dobre kosmetyki, ulubieńcy, kolorówka i pielęgnacja, makijaż, pielęgnacja

O marce Neboa niewiele się pisze i mówi w Internecie, a naprawdę szkoda, bo czuję w niej potencjał na ciekawe produkty z dobrymi składami. Swoją przygodę zaczęłam od naturalnego peelingu enzymatycznego, który już zdenkowałam, ale musiałam pokazać wam go też w ulubieńcach. Świetnie oczyszcza i odświeża skórę głowy, dodaje objętości i lekko chłodzi. Sądzę, że na nadchodzące ciepłe dni będzie to świetny wybór, więc jeśli głowicie się jaki peeling do skóry głowy kupić, polecam wam markę Neboa. 

Serum nawilżająco-wypełniające loreal elsve przewinęło się na blogu w tym miesiącu wiele razy, ale świadczy to tylko o tym, jak bardzo lubię ten produkt. Uwielbiam go używać na mokre i na suche włosy. Daje im zawsze super dawkę nawilżenia, wygładzenia i miękkości bez obciążenia. I naprawdę nadaje się nawet do bardzo cienkich włosów. A wiem to stąd, że wszelkiego rodzaju produkty tego typu, jak i odżywki bs testuję razem z moją siostrą, która ma bardzo cienkie i bardzo wymagające włosy, a te odżywki i serum loreal robią na jej włosach efekt wow bez obciążenia. I jakbyście mieli wątpliwości czy warto spróbować, to mówię wam, że jak najbardziej. 

najlepsze kosmetyki miesiąca, ulubieńcy lutego i marca 2023, tanie i dobre kosmetyki, ulubieńcy, kolorówka i pielęgnacja, makijaż, pielęgnacja

Ostatni produkt w tym wpisie to paleta cieni paese nude eyeshadow palette. Powiem zupełnie szczerze, że bardzo długo nie kupowałam cieni do powiek, ale po tym czasie wreszcie zrobiło się w mojej kosmetyczce miejsce na kolejne palety. I tak oto na allegro kupiłam piękną paletę marki Paese, która towarzyszy mi teraz przy każdym makijażu. Pigmentacja cieni i rozcieranie to czysta przyjemność w połączeniu z łatwością wykonywania nią makijażu. Jestem zachwycona również kolorami. Dla mnie to bardzo dobra codzienna paleta do wykonania ładnego makijażu. I zdecydowanie na tej sztuce się nie skończy w tym roku. 


I tak prezentują się moi ulubieńcy lutego i marca. Wszystkie produkty naprawdę wam polecam, bo zarówno pielęgnacja twarzy bardzo mnie zadowoliła, jak  i produkty do włosów. Prawdziwą perełką okazała się również paleta do makijażu, którą uwielbiam, 

A co wy myślicie o tych produktach? Mieliście już okazję ich używać?

9 komentarzy:

  1. Ostatnio dość często pojawia mi się ta pianka ze stars. Jak wykończę zapasy to chętnie się za nią rozejrzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne produkty wybrałaś :) Tego serum z Miya jestem niesamowicie ciekawa, ale jeszcze sobie cierpliwie czeka na wypróbowanie u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zarówno pianka jak i serum czekają u mnie na testy, ale już nie mogę się doczekać, bo zapowiada się obiecująco :) Odżywkę bs oddałam. Ciekawi mnie peeling do skóry głowy - raczej go kupię, bo intryguje mnie ta obietnica chłodzenia. Maska Orientana też wydaje się ciekawa, ale po ich metalicznych maskach mam trochę 'uraz' nie były złe, ale za tą cenę powiedziałabym, że totalnie bez szału :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Maseczka jest marki organique a nie orientana tak dla sprostowania 😉

      Usuń
  4. muszę koniecznie przetestować tą piankę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam tą piankę i muszę przyznać, że jestem nią zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz słyszę o marce Neboa. Weszłam na ich stronę i widzę, że jest spory wybór kosmetyków. Zainteresuję się tym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Może wypróbuję te serum z MIYA, bo choć z ich produktami często mi nie po drodze, to akurat ich serum z wit. C mi się sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. niestety żadnego z powyższych produktów nie znam, moze skusze sie na piankę

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.