Jak dobrze wiecie, marka onlybio towarzyszy mi w mojej włosowej przygodzie już dość długo, a w mojej łazience zawsze są jakieś kosmetyki od nich. Jakiś czas temu udało mi się dostać po raz pierwszy do testowania kosmetyków na stronie trnd.pl i dzisiaj przychodzę z pierwszymi wrażeniami o tych produktach i przy okazji opowiem wam, jak stosuję słynną metodę OMO  z wykorzystaniem tych kosmetyków. 


Współpraca reklamowa 

kosmetyki do włosów onlybio opinie
Kosmetyki do włosów onlybio opinie

Metoda OMO prawdopodobnie jest znana już wszystkim włosomaniaczkom bardziej lub mniej zaawansowanym. Jeśli jednak nie wiecie, czym jest OMO, już wyjaśniam. 
OMO to popularna metoda mycia włosów i należy ją rozszyfrowywać jako odżywka, mycie, odżywka. Metoda polega na zabezpieczeniu włosów dodatkową porcją odżywki, aby uchronić je przed nadmiernym plątaniem, łamaniem lub wysuszeniem. 
Niżej opowiem wam, jak u mnie wygląda ta metoda i co dała moim kosmykom, bo stosowałam ją nie tylko z kosmetykami onlybio

kosmetyki do włosów onlybio opinie
Kosmetyki do włosów onlybio|Odżywka emolientowa


KROK PIERWSZY ODŻYWKA EMOLIENTOWA 

Jeśli chodzi o odżywkę emolientową, najczęściej jest to u mnie pierwszy krok, choć zdarza mi się też wymienić ją na proteinową odżywkę, jeśli mam ochotę dodać kosmykom więcej objętości. Aczkolwiek możemy przyjąć, że w większości przypadków sięgam na początek po emolienty. Odżywka, jak zobaczycie, na końcu ma gęstą konsystencję, ale łatwo i szybko rozprowadza się na włosach. Daje im na początek fajne nawilżenie i dociążenie, ale bez obciążenia. Nie mogłabym też zapomnieć o tym, że odżywka pięknie pachnie mango. 

kosmetyki do włosów onlybio opinie
Kosmetyki do włosów onlybio| Szampon rypacz

KROK 2 SZAMPON INTENSYWNIE OCZYSZCZAJĄCY

W drugim kroku bez zmywania odżywki nakładam na skórę głowy szampon rypacz, który porządnie oczyszcza włosy, choć określiłabym go jako szampon o średniej mocy, który dobrze sobie radzi, ale nie daje efektu skrzypiących lub wysuszonych włosów. Nie ma zatem konieczności użycia po nim odżywki, jeśli nie macie czasu lub ochoty na to. Ja w takich sytuacjach stawiam na lekką odżywkę  bez spłukiwania. W moim przypadku nie jest to szampon, którego mogę używać przy każdym myciu, ponieważ mam wrażenie, że sprawia, iż włosy jakby szybciej są nieświeże i mam wrażenie, że działa tak tylko z produktami ze swojej linii, przy innych wydaje mi się, że nie ma tego problemu. Będę go jednak  obserwować dalej po tym kątem. Warto byłoby też wspomnieć o tym, że szampon przyjemnie pachnie kokosem i miętą. Przyznam, że to ciekawe połączenie. 

kosmetyki do włosów onlybio opinie
Kosmetyki do włosów onlybio| odżywka proteinowa

KROK 3 ODŻYWKA PROTEINOWA

Odżywka proteinowa to prawie ostatni krok w mojej rutynie przy metodzie OMO. Ona ma za zadanie zamknąć pielęgnację i dodać włosom objętości. Muszę przyznać, że sprawdziła się w mojej rutynie równie dobrze, jak emolientowa odżywka. Świetnie nawilża, dodaje objętości włosom oraz sprawia, że są dobrze dociążone, a jednocześnie lekkie w ostatnim kroku, a musicie wiedzieć, że moje włosy są dość wybredne pod tym względem. Odżywka bardzo ładnie pachnie kiwi i ten zapach zostaje na włosach na dłużej.


kosmetyki do włosów onlybio opinie
Kosmetyki do włosów onlybio| olejek zabezpieczający końcówki 


KROK 4 OLEJEK ZABEZPIECZAJĄCY 

Olejek  zabezpieczający to już ostatni krok, ale równie ważny. Wiecie na pewno, że bardzo lubię ten kosmetyk, a przy okazji jest to mój hit na końcówki. Olejku używam na wilgotne włosy przed wysuszeniem ich suszarka. Produkt bardzo dobrze nawilża, nie obciąża końcówek oraz pięknie pachnie.

kosmetyki do włosów onlybio opinie
Kosmetyki do włosów onlybio| konsystencje

KONSYSTENCJE

Odżywki mają gęstą konsystencję i bardzo dobrze trzymają się kosmyków. Szampon ma średnio gęstą konsystencję. Całkiem dobrze się pieni i nie sprawia problemów ze spłukiwaniem go z włosów nawet w połączeniu z odżywką. Olejek ma lekką konsystencję i super sprawdza się na końcówkach. Nie obciąża i nie sprawia, że kosmyki są po czasie oklapnięte, jeśli użyje go do ujarzmienia włosów na długości. 


Podsumowując, moje pierwsze wrażenia o kosmetykach onlybio są naprawdę świetne. Szampon i dwie odżywki to dla mnie totalne nowości. Najdłużej znam olejek, który na stałe zagościł w mojej pielęgnacji już jakiś czas temu. Mam nadzieję, że na dłuższą metę i reszta kosmetyków będzie super w różnych konfiguracjach. A co do samej metody OMO jak same widzicie jest prosta, a efekty bardzo zadowalające. I piszę to ja, która kiedyś nie byłam zwolennikiem rozbudowanej pielęgnacji, a dzisiaj potrafię spędzić na tym nieco więcej czasu, aby uzyskać super efekty. 

Koniecznie napiszcie , czy miałyście już okazje poznać produkty z dzisiejszego wpisu i czy stosujecie OMO na swoich włosach. 

3 komentarze:

  1. Lubię kosmetyki do włosów tej marki. Z tej 4 najbardziej ciekawi mnie szampon, chociaż trochę zaskoczyłaś mnie tą 'nie świeżością' może to taki typowy szampon do mycia włosów solo jak ja to nazywam :D (jeśli dobrze zrozumiałam Twoją opinię :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam wiele z nich, moja córka regularnie je stosuje. Ja przy okazji :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.