Pokazywanie ulubieńców kosmetycznych co dwa miesiące ma ten plus, że mogę wam bez wyrzutów sumienia trochę więcej kosmetyków niż po miesiącu testowania. I tym razem nie będzie inaczej, bo  przychodzę z perełkami, które naprawdę warto znać. Ciekawi moich ulubieńców? To koniecznie czytajcie dalej. 


najlepsze kosmetyki kwiecień i maj 2023 blog
Najlepsze kosmetyki kwiecień i maj 2023 blog


najlepsze kosmetyki kwiecień i maj 2023 blog
Najlepsze kosmetyki kwiecień i maj 2023 blog| Loreal Revitalift Clinical Vitamin C SPF 50| Lirene Sun nawilżająco-ochronny krem do twarzy spf 50

KREMY SPF 

LIRENE nawilżająco-ochronny krem do twarzy spf 50


Przez te dwa miesiące udało mi się przetestować ich aż dwa, co bardzo mnie cieszy. I okazuje się, że oba to perełki. Pierwszy to tani i świetny lirene nawilżająco-ochronny krem do twarzy spf 50. Ten produkt odkryłam całkowicie przypadkowo i udało mi się go kupić w Hebe na promocji za nie całe 20 zł. Muszę przyznać, że robi świetne wrażenie już od pierwszego użycia, bo zachowuje się przez cały dzień rewelacyjnie. Po pierwsze dobrze się aplikuje na skórę i szybko wchłania, dając na cerze satynowe wykończenie. Dodatkowo nie roluje się przez cały dzień i nie powoduje nadmiernego wydzielania sebum. Nadaje się również bardzo dobrze pod makijaż. Moim zdaniem to tani hit, który każdy powinien znać. 


LOREAL Revitalift Clinical Spf 50 z witaminą C


Filtr Loreal Revitalift Clinical staje się ostatnio coraz popularniejszy. Ja mam okazję testować go dzięki klubowi recenzentki wizaż.pl i muszę wam powiedzieć, że on naprawdę robi świetne wrażenie od pierwszego od użycia. Na początku trochę bieli przy wsmarowywaniu w skórę, aby za kilka sekund zniknąć i zostawić na cerze mat dosłownie na cały dzień. Ma również lekką konsystencję, która szybciutko się wchłania i nie zostawia po sobie żadnego śladu. Filtr przez cały dzień nie roluje się i nie sprawia, że cera wydziela nadmiernie sebum, bo jest matowa, jak wspomniałam wyżej. Oczywiście przy tym macie warto wspomnieć, że skóra nie jest wysuszona po całym dniu czy ściągnięta. Przez cały czas czuje się komfortowo, a używam już tego kremu ponad miesiąc i naprawdę nie mam na skórze żadnych oznak wysuszenia. 




najlepsze kosmetyki kwiecień i maj 2023 blog
Najlepsze kosmetyki kwiecień i maj 2023 blog| Onlybio limoncello rozświetlający krem na dzień| Aloesove żel pod oczy

ONLYBIO limoncello rozświetlający krem na dzień


O kremie onlybio limoncello wspomniałam wam ostatnio w osobnej recenzji, ale w ulubieńcach też powinien się znaleźć, ponieważ nie mogę się od niego oderwać. Używam go zarówno solo, jak i pod krem z filtrem, bo to równie ważny krok pielęgnacyjny. Krem onlybio bardzo lubię za to, że świetnie nawilża, wygładza i rozświetla skórę, ale bez widocznych drobinek co jest istotne. Twarz dzięki niemu wygląda promiennie i świeżo przez cały dzień. 


ALOESOVE żel pod oczy

Żeli pod oczy nie używałam przez lata, odkąd miałam okazję próbować tych od marki Floslek. Minęło zatem sporo czasu, a ja najbardziej polubiłam kremy pod oczy. Nie mniej jednak, po latach dzięki pudełkom pure beauty znów mam okazję używać tego typu produktu. I jest to również mój pierwszy kosmetyk aloesove, więc tym bardziej mnie kusiło, aby go wypróbować. Żel pod oczy aloesove bardzo dobrze się u mnie sprawdza i jestem zaskoczona, jak świetnie nawilża i napina skórę. Dodatkowo fajnie radzi sobie też z redukcją opuchlizny, co jest dobrze widoczne o poranku. Żel ma również przyjemny zapach. Pojawiła się niedawno też jego osobna recenzja, gdzie serdecznie was zapraszam. 



najlepsze kosmetyki kwiecień i maj 2023 blog
Najlepsze kosmetyki kwiecień i maj 2023| MIYA hand. lab peeling wygładzający do rąk z olejkami

MIYA hand.lab peeling wygładzający do rąk z olejkami


Sporym odkryciem ostatnich tygodni jest dla mnie peeling do rąk. Przekonałam się, że używanie tego produktu na dłoniach naprawdę ma sens, bo to dla nich prawdziwe spa i zdecydowanie delikatniejsze od peelingu do ciała, który jednak potrafi być mocny i może rysować skórę. Peeling do rąk miya ma mnóstwo drobinek zatopionych w kremowej konsystencji, ale niech was to nie zmyli, ponieważ działają skutecznie i złuszczają martwy naskórek bardzo dobrze. Dłonie już na tym etapie są świetnie nawilżone, ale przyjmą również krem, który da im dodatkowe odżywienie.

najlepsze kosmetyki kwiecień i maj 2023 blog
Najlepsze kosmetyki kwiecień i maj 2023|AMBRA perfumy lane 022 odpowiednik D&G Anthology L Imperatrice 3

AMBRA  lane perfumy 022 odpowiednik D&G Anthology L Imperatrice 3

Voucher na te perfumy wygrałam na Instagramie marki Ambra. Zapach mogłam wybrać sama i postawiłam, że znajdę coś bardzo świeżego i owocowego. Tak trafiłam na ten zapach i muszę wam powiedzieć, że to był strzał w dziesiątkę. Perfumy są bardzo lekkie i owocowe, a woń naprawdę kojarzy się z wiosną i taką prawdziwą świeżością. Mnie najbardziej pachnie rabarbarem i cytrusami. Całkowicie nie przytłacza i nie sprawia, że w ciągu dnia boli nas głowa od tych perfum. Niżej wkleję wam dokładne nuty zapachowe, bo są bardzo interesujące. 

Głowa

różowy pieprz, kiwi i rabarbar

Serce

jaśmin, cyklamen i arbuz

Baza

piżmo, drzewo sandałowe i drzewo cytrynowe


I tym akcentem kończę wpis z ulubieńcami kwietnia i maja. Musicie przyznać, że wybrałam same najlepsze kosmetyki. Wśród nich najbardziej wyróżniają się filtr loreal i żel pod oczy aloesove. Te kosmetyki naprawdę warto mieć u siebie, choć nie ujmuję też reszcie. 

Dajcie znać. jacy są wasi ulubieńcy. A może znacie moich? 


4 komentarze:

  1. Osobiście znam krem Only Bio - fajny jest, ale mam co do niego jednak pewne wątpliwości, więc nie znalazłby się w moich ulubieńcach. Za to żel aloesowy super się spisuje i intensywnie zastanawiam się nad umieszczeniem ich w ulubieńcach - jeszcze pomyślę :D A jeśli chodzi o zapach to miałam bardzo podobny z bi-es - jeśli nie identyczny. Na pewno nuty głowy były identyczne, a w sercu arbuz, nie pamiętam jak reszta. W każdym razie miło go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ochotę wypróbować ten krem od onlybio :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię ten żel pod oczy ❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten żel pod oczy Aloesowe jest mega. Używam i jestem nim zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.