Odkąd współpracuje z Pure Beauty bardzo mało kosmetyków do pielęgnacji i makijażu kupuje, bo sporo mam w zapasach i nie tylko. Z tego powodu rzadko pojawiają się u mnie nowości. Tym razem zebrałam produkty z ostatnich tygodni, czyli kosmetyki, których w większości potrzebowałam. Ciekawi co u mnie nowego? Jeśli odpowiedź brzmi tak, to koniecznie czytajcie dalej. 


haul zakupowy lipiec, sierpień, wrzesień

Duetus peeling do twarzy i maseczka 

Ten zestaw kupiłam z miesięcznikiem Zwierciadło pod koniec lipca po powrocie z urlopu. Recenzja peelingu pojawiła się już na blogu i wiecie doskonale, że świetnie się u mnie sprawdził. Maseczka czeka jeszcze na kilka słów, ale już mogę powiedzieć, że naprawdę warto ją mieć. 

Duetus peeling do twarzy i maseczka 12.99 zł z miesięcznikiem Zwierciadło 

haul zakupowy lipiec, sierpień, wrzesień

Ziaja jagody acai antyoksydacja tonik z kwasem hialuronowym 

Po latach powoli przekonuje się do różnych kosmetyków marki Ziaja i korzystam zarówno z nowości, jak i z dłużej dostępnych na rynku produktów. Tym razem do mojej kosmetyczki trafił tonik do twarzy, który naprawdę świetnie się u mnie sprawdza. Nawilża i przygotowuje skórę pod dalszą pielęgnację. 

Ziaja jagody acai tonik do twarzy z kwasem hialuronowym 7.99 zł Rossmann

haul zakupowy lipiec, sierpień, wrzesień

Yumi Aloe żele pod prysznic ananas, winogrono i malina 

Na stronie internetowej Yumi Aloe były super promocje na żele pod prysznic, więc udało mi się złapać trzy sztuki w świetnej cenie na promocji oraz ze zniżką z newslettera. Latem bardzo przypadły mi do gustu, więc kupiłam ich więcej.  

Yumi Aloe żele pod prysznic 12.99 zł za sztukę 

haul zakupowy lipiec, sierpień, wrzesień

Nature Queen żel pod prysznic szampańska truskawka 

Żele pod prysznic tej marki swego czasu były dostępne w Biedronce, ale jakoś wtedy mnie nie skusiły. Niedawno znalazłam Truskawkę w przystępnej cenie w E. LECLERC. Żel ma niezły skład oraz przyjemny zapach. 

Nature Queen żel pod prysznic szampańska truskawka 10.99 zł 


haul zakupowy lipiec, sierpień, wrzesień

Facelle pianka do higieny intymnej 

Dawno nie miałam żadnego produktu do higieny intymnej tej marki, więc postanowiłam przetestować piankę. I muszę przyznać, że świetnie się u mnie sprawdza. Dobrze myje i nie podrażnia delikatnych miejsc. A dodatkowo jest wydajna. 

Barwa mydło w płynie do rąk i ciała regenerujące 

To mydło jakiś czas temu już zagościło w mojej łazience. Przyznam, że mydło jest super. Nie wysusza rąk, nie powoduje swędzenia oraz nie zaostrza AZS. Dodatkowo pięknie pachnie limonką. 



haul zakupowy lipiec, sierpień, wrzesień

Kobo professional FEEL PASTEL EYESHADOW PALETTE by Daniel Sobieśniewski 

Wiecie na pewno, że ta paleta sporo kosztowała w Naturze. Jej cena to było prawie 100 zł. Mnie udało się złapać tę paletę za 38 zł na sporej przecenie. Kolory jak na mnie są totalnie szalone, ale muszę przyznać, że dobrze mi się nimi pracuje. Za jakiś czas pokażę wam, co nią zmalowałam. Niżej możecie za to podejrzeć kolory. 


haul zakupowy lipiec, sierpień, wrzesień





haul zakupowy lipiec, sierpień, wrzesień


NIUQI SUPER TOP 

Na ten top długo polowałam aż w końcu udało mi się go dorwać. Mam już go na paznokciach i muszę powiedzieć, że błyszczy równie ładnie jak top diamond od marki Claresa, który przez ostatnie tygodnie był moim ulubieńcem. 

NIUQI LAKIER HYBRYDOWY BROKAT FIOLET 2

Nie mogłoby też zabraknąć nowego lakieru z nowej kolekcji stałej niuqi. Tym razem wybrałam brokatowy fiolet. Muszę przyznać, że prezentuje się pięknie i na pewno wyląduje na moich paznokciach. 

NIUQI ŻEL KAMUFLUJĄCY DO PRZEDŁUŻANIA PŁYTKI PAZNOKCIA RÓŻ 2

Żele od pewnego czasu również goszczą w paznokciowym zbiorku, ale akurat nie ja ich używam. Tym razem wybrałyśmy dwa róże do uzupełnienia kolekcji. Będziemy też polować na wersję brokatową tego żelu. 

BEBEAUTY SKARPETKI ZŁUSZCZAJĄCE

Te skarpetki miałam już w poprzedniej wersji i były naprawdę super. Zatem skoro idzie jesień przyszedł czas na to, aby ponownie ich użyć. 


I tym akcentem kończę ten wpis. Jak widzicie nowości nie ma u wiele, ale za to same  potrzebne produkty, których nie miałam w zapasie. W tym momencie bardziej racjonalnie podchodzę do zakupów. 

Dajcie znać, jakie produkty z moich nowości ciekawią was najbardziej. 


3 komentarze:

  1. świetne nowości, przepiękna paleta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj teraz oglądając twoje zakupy uświadomiłam sobie ze i mi by się jakieś drobne przydały. Widzę tu kilka produktów, które używałam takich jak np. zele pod prysznic tymi tylko inny zapach, miałam też od nich arbuzowy balsam do ciała i był fajny. Bardzo lubię też lakiery hybrydowe NIUQI, za taką cenę są naprawdę fajne jakościowo. Powiedziałabym nawet, ze większość kolorów, które mam kryje nawet lepiej niż te droższe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa ta paleta Daniela. Gdzieś mi umknęła. Ciekawa jestem co tam nią zmalowałaś.

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.