Skoro udało nam się ostatnio nadrobić zaległości w ulubieńcach pielęgnacyjnych, to czas teraz na najlepsze kosmetyki do makijażu 2023, czyli 8 produktów, które warto przetestować.



Bielenda Eco fluid do twarzy

BIELENDA ECO FLUID PŁYNNY FLUID NATURALNY

W zeszłym roku z podkładami miałam różne relacje, ale fluid Bielenda zdecydowanie najbardziej przypadł mi do gustu. Fluid super kryje i daje naturalne wykończenie. Dodatkowo nie podkreśla suchych skórek, porów ani nie tworzy efektu maski. Wygląda bardzo naturalnie i lekko. Dogaduje się z pielęgnacją oraz kremem spf. 


PROFUSION COSMETICS FEEL GOODSKIN LONG WEAR SKIN PERFECTOR


PROFUSION COSMETICS FEEL GOODSKIN LONG WEAR SKIN PERFECTOR

Podkład profusion cosmetics to totalnie nowy ulubieniec, ale musiałam go tutaj umieścić. To najpiękniej wyglądający na skórze podkład, jaki miałam. Ma bardzo lekką konsystencję, która ma niesamowite krycie, a jednocześnie nie tworzy efektu maski i super wtapia się w skórę. Krycie można budować bez obaw, że podkład będzie brzydko wyglądał. To ten typ podkładu, który wygląda dosłownie jak druga skóra i nie widać, że jest cokolwiek na twarzy, bo cera jest po prostu świetlista. Dogaduje się też super z pielęgnacją i kremem spf oraz bazą pod podkład. Super wygląda z pudrem satynowym i jęczmiennym.



Eveline Cosmetics Chocolate Eyeshadow Palette



EVELINE COSMETICS CHOCOLATE EYESHADOW PALETTE

W zeszłym roku w makijażu było u mnie raczej nudno i sięgałam głównie po bezpieczne kolory, choć mam też w swoich zbiorach bardziej szalone barwy od pewnego czasu. Paleta Eveline była przez mnie używana właściwie bardzo często. Kolory są bezpieczne i łatwo się ich używa, a pigmentacja jest naprawdę bardzo dobra. Makijaż wykonuje się szybko, łatwo i bez żadnych problemów. Cienie świetnie łączą się ze sobą oraz z cieniami z innych palet. 



Eveline Cosmetics Variete tusz do rzęs volume

EVELINE COSMETICS VARIETE TUSZ DO RZĘS

Ten tusz do rzęs to naprawdę popularny produkt odkąd wyszedł, więc to nie dziwne, że znalazł się w ulubieńcach. Dobrze rozdziela, pogrubia, dodaje objętości i nie skleja rzęs. Ma też bardzo dobrą trwałość. Nie kruszy się i nie odbija na powiekach, choć całkiem łatwo się zmywa. Ja nie mam do niego żadnych zastrzeżeń. 


Lashbrow wosk do brwi, JOKO PROFESSIONAL kredka do brwi


LASHBROW WOSK DO BRWI 

Przyznam, że wosk do brwi to był dla mnie taki produkt, który wydawał się trudny w obsłudze, ale wcale taki nie jest, jak się okazuje. Wystarczy tylko znać umiar i wiedzieć, że nie stosuje się go bardzo dużo. W moim przypadku okazał się super rozwiązaniem, bo łatwo i szybko utrwala włoski. Wystarczy kilka ruchów, aby uzyskać pożądany kształt. Co więcej, ten wosk akurat nie zastyga bardzo szybko i długo jest plastyczny, więc spokojnie można z nim pracować. Jak już zastygnie, ma super trwałość. Ja go zwykle łącze z kredką do brwi, którą uzupełniam braki. 

JOKO PROFESSIONAL BROW PENCIL 03 

Kredka do brwi JOKO towarzyszyła mi w makijażu cały rok najpierw solo, a od kilku miesięcy również z woskiem.  Produkt jest precyzyjny i dobrze rysuje po skórze. Spokojnie można nim uzupełnić braki w brwiach. Mój kolor to akurat nr 3. Samą kredkę kupicie w Hebe. 



Pierre Rene Matte Fluid Lipstick 09 best of me

PIERRE RENE PROFESSIONAL MATTE FLUID LIPSTICK NR 09 BEST OF ME 

Przyznam, że przez lata nosiłam tylko brudny róż na ustach lub po prostu róż w delikatnych odcieniach. Po raz pierwszy odważyłam się na szminkę w odcieniu nude i zakochałam się od pierwszego użycia. W tej pomadce bardzo odpowiada mi komfort noszenia, satynowe wykończenie oraz bardzo fajna trwałość. Pomadka lekko się wyciera podczas jedzenia po wewnętrznej stronie ust, ale nie schodzi w całości. Bardzo lubię ją też nosić z błyszczykiem claresa. 


CLARESA GLOSS IS MY BOSS 08 TOP DOG

CLARESA GLOSS IS MY BOSS 08 TOP DOG 

Błyszczyk claresa gości w mojej kosmetyczce od wiosny i jest moim ulubionym kosmetykiem i to dosłownie. Uwielbiam go i solo i w duecie z pomadką do ust. Trwałość jest bardzo dobra jak na taki produkt, ale to, co najbardziej mnie w nim ujmuje to fakt, że ma bardzo ładny kolor i jest kremowy. Na ustach daje bardzo fajny blask , a usta wyglądają na soczyste przez cały czas. 


I tak prezentują się wszystkie kosmetyki do makijażu,.które skradły moje serce w 2023 roku. Przyznam, że jest ich dość mało, ale to same perełki. 

Dajcie znać, czy jest tutaj jakiś produkt, który wy też lubicie 😉


4 komentarze:

  1. Bardzo ładne kolory ma ta paleta cieni z Eveline :) Mam ten podkład z Profusion w zapasach :) Znam jedynie tusz do rzęs z Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękna jest ta paleta, uwielbiam takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze chyba żadnego produktu z twoich ulubieńców, chyba, że coś mam w zapasach ;p

    OdpowiedzUsuń

Za wszystkie komentarze serdecznie dziękuję :) To zawsze motywuje do dalszego pisania :) Staram się odwiedzać wszystkich komentujących, więc nie zostawiaj linków do swojego bloga, reklam, stron i innego spamu, bo takie komentarze usuwam. Nie wyrażam również zgody na kopiowanie moich zdjęć i tekstów bez pytania.